"Wehh girls, korang tak rasa ke mamat yg buat pickupline kat aku tu sweet?"soal Jasmine dgn tangannya ditongkatkan didagu sambil tersenyum dari tadi lgi.ANGAU GAIZZZ.!!! HAHA
Flashback,
High school Starz.
Class 4 Gold,Kelas Gold ialah paling pandai di skolah ni,
Pelajar dlm kls 4 gold only seramai 15 org''''''''apabila ditambah dengan pelajar baru yang bakal masuk satgi jadi 20.Madam Nelly memasuki kls 4 Gold,semua pelajar berdiri and says "Good morning madam"
"Good morning too,ok class !! Today we've got new students from Korea"Kata madam Nelly sebaik sahaja meletakkan buku2 dan handbag nya diatas meja.
"Girls or Boys?" soal Tengku Daniel selaku playboy terkemuka di Highschool itu.
"Nk try lah tu"Perli Armell perlahan sambil menyilangkan tangannya dan memandang tajam Tengku Daniel disebelahnya..jarak meja antara mereka hnya 4 langkah
"Olooo..I kan dh ada you ,tk sempat dh nk try yg lain"bisik Tengku Daniel sambil memberikan kenyitan.'aku ckp tk nk try yg lain je..aku tk ckp aku tknk try pompuan😼hehe..klu new students tu boys so mmang tk lah aku nk try..simpang 14 gaizzz' ujar Tengku Daniel dlm hati.
"Its a girls"bls Madam nelly bagi menjawab soalan Tengku Daniel tadi. "Ok girls ..come in"Arah Madam Nelly.
Mereka berlima memasuki kelas 4 gold itu,Semua pelajar terpaku seketika melihat kecantikkan students bru tersebut..
"Cantik siott"
"Bapak lawa"
"Gorgeous ahh"
"Omaigod cute dohh"
Macam2 lagi pujian yg dikeluarkan pelajar2 lelaki tersebut.Geng Prince..hanya diam,terpaku,terpegun,jantung berdegup kencang,hati berdebar2
PERASAAN APAKAH INI?"Ok girls..may you introduce yourselves?"soal Madam Nelly.
Tengku Nadya tersenyum sambil mengangguk.
"Hai,i am tengku nadya natasha,just call me Nad"
"Hello,I tengku Aurine,call me rine"Intro tengku aurine sambil mengenyitkan matanya kearah Tengku Affiq.
"Omaigoddd aku cair sial"bisik tengku Affiq kpd Tengku Edrian sambil menutup mukanya dari terus dilihat Tengku Aurine.MALU !!!Tengku Edrian tergelak kecil.
"Hai ,aku Tengku Jasmine,call me Jas"intro tengku Jasmine sambil menghadiahkan senyuman paling ikhlas..
"Ohh..cer eja sikit nma jasmine tu nk dgr"
"Err J.A.S.M.I.N.E?!"
"Ohh klu cmtu can i call you mine??"soal tengku Naufill mengusik.
"Auchh pickupline ke tu?since when ni pandai pickupline..haha sawitt sgt"usik Tengku Daniel sambil ketawa.
Tengku Jasmine tertunduk malu..dlm hati dah dup dap dup dap hahaha..
"Assalamualaikum,i Tengku Emelia Iriz,Panggil jelah apa2 pom..i ok jer"sengih Tengku Emelia.
"I nk pnggil you syg blh?" kata tengku Syazrell.
"Ehh you panggillah awek you dgn panggilan syg tuh!Huhh menyampah"
"Tadi kta blh pnggil apa2 je"
"Hehh mamat ni"Tengku Emelia menjelingnya tajam.
Semua pelajar sudah tergelak melihat muka Tengku Emelia yg bertukar merah..marah ke malu?? Hahahh...
Akhirnya mata semua pelajar tertumpu kearah Tengku Alice.
Tengku Alice yg perasan akan pandangan itu terus membuka bicaranya.."Aku Al" dingin sahaja lagaknya.."Sorry girl..full name please??!!"
Pinta tengku Edrian sambil senyum.Dia ingin mendengar lagi suara sepupunya yg paling dia cintai dan rindui itu."Tengku Alice Edreanne"balas tengku Alice dgn pandangan dingin tanpa senyuman terukir.
Dia amat mengenali lelaki bermata Hazel itu.Lelaki yang suka menyakatnya waktu kecil."Wehh Ed,Is that Reanne?Your cousin??"soal Tengku Affiq perlahan.
"Yes,she's my girl"Tengku Edrian tersenyum
"Ok,you girls may sit now"arah madam nelly.
Sesi pembelajaran pom berjalan seperti biasa.
End flashback,
Cth uniform high school ,,👆👆abaikan manusia didalam gambar ini."Sweet gak lah"jawab Nadya sambil ketawa kecil.
Aurine dan Emelia pula hanya tersengih dan mengeleng kepala melihat gelagat Jasmine yg mudah jatuh hati pada lelaki yg sweet.
"Jangan mudah jatuh hati pada lelaki Jas..aku tknk at the end kau terluka"pesan Alice mendatar,dgn muka yg tkde reaksi sambil pandang Iphone nya.
"Okay...cik tengku Alice Edreanne"bls Jasmine sambil menarik pipi Alice.
Gebu,macam cat plus rabbit !"Hisyy geramnya pipi kau ni..gebu sgtttt"Luah Jasmine.
Alice menepis tgn jasmine perlahan..
"Please jgn tarik pipi aku..i don't like it"
"Hahaha,k fine" gelak Jasmine .Dia suka melihat pipi Alice yg mnjadi merah apabila dicubit..cute giteww.
"Al..kau pernah dikecewakan tk sblum ni?"soal Aurine.
Senyap.Tiada blasan dari Alice.
Diorang semua ni Tengku tapi author mls type tengku setiap masa .Jenuh jari ni asyik tulis benda sama .Tengku3!😂
YOU ARE READING
Aku Syok Kat Kau(18+)
RandomTengku Alice Edreanne~gadis cantik berperwatakan kasar dan dingin.Tapi dalam hati ada taman bunga . Tengku Izz Edrian~lelaki kacak yang menyukai Alice dalam diam.Suka menyakitkan hati Alice kerana dengan itu sahaja Alice akan memberi perhatian terha...