BAB 11🔞

40.4K 179 11
                                    

Hanz pov,
Seminggu kemudian,

Hubungan percintaan aku dengan Tengku Alice Reanne sudah cukup seminggu.
Yeahh,sejak kitorang berkissing hari tu,kitorang officially couple pada malam aku confess kepadanya.
Perangai Alice dah tak dingin or kasar² dengan aku.Perangai dia manja gila ya ampunnnn,comel betul.Rasa nak gigit je bibir dia bila dia merajuk buat mulut muncung. Bahagia je aku rasa sekarang.

Hari ini aku ada date dengan Alice.Aku nak bawa dia pergi shopping,makan dan pergi Fun Fair.Katanya dah lama tak pergi Fun Fair.So,aku decide nak bawa lah dia satgi.Dia tak tahu menahu pom pasal nak pi Fun Fair ni,aku saja nak buat suprise.Harap dia suka.

Aku membawa kereta ku menuju kerumah keluarga Hanys.Setibanya aku di perkarangan rumah,aku terus mematikan enjin dan keluar dari kereta.Aku mengorak langkah kearah pintu utama sebaik sahaja Tengku Liza,iaitu mak cik aku membuka pintu.Aku menyalami tangannya.

"Meh masuk"pelawanya.

Aku senyum dan terus masuk ke dalam rumah. "Alice dah siap ke Mak Ngah?"

"Dia baru je bangun tidur" mak ngah ketawa "Al tu kalau bab tidur memang susah nak bangun pagi kalau hujung-hujung minggu camni"

Aku tersengih.Nanti lepas khawin,aku nak kiss bibir dia kalau dia bangun lambat.Hihihi.

"Duduklah dulu,Mak Ngah pi buat air"kata Mak Ngah lalu pergi ke dapur.

Aku duduk sekejap di atas sofa.Kemudian aku bangun nak pergi ke bilik Hanys di tingkat dua.Dia dah pakai baju ke belum ni?Lambatnya! Aku menaiki lift untuk kebiliknya.Bilik dia sekarang dah private huhu.Kena naik lift kalau nak pi bilik dia.Takde dah tangga² ni,nak buka lift pulak kena ada password.Mujur dia bagitahu semua password kat aku.

Setibanya aku di hadapan bilik dia,aku ketuk pintu terlebih dahulu.

Tuk,tuk,tuk

"Masuklah mummy,Al tak kunci pintu pom"laungnya dari dalam bilik.

Aku tersengih lalu membuka pintu,mataku terbuntang melihatnya tengah pakai bra.Bra dan seluar dalam warna biru muda.Sesuai dengan warna kulit dia yang putih gebu.

Aku terus masuk ke dalam biliknya sebaik sahaja batangku mengeras.Haihh,susah jadi laki kan.Bila bernafsu je mesti keras.

Dia tak perasan lagi kot dengan kehadiran aku sebab dia berdiri membelakangkan aku.Dia memakai baju dress paras lutut pattern bunga².Suit for her!

"Mummy ,tolong zip dress ni kat belakang boleh,susahlah mummy!"pintanya sedikit merengek apabila tangannya tidak boleh menzipkan baju itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mummy ,tolong zip dress ni kat belakang boleh,susahlah mummy!"pintanya sedikit merengek apabila tangannya tidak boleh menzipkan baju itu.Aku mendekatinya dan menzipkan baju itu.
Kemudian aku memeluknya dari belakang dan mencium haruman rambutnya.Wangi! Syampu apa ehh dia pakai?

Dia terkejut."Biey? Bila masuk? Tak sedar pom"

Aku tergelak kecil."Dah sayang kusyuk sangat pakai bra camne nak perasan"usikku lalu mencium bahunya.

Muka dia dah blushing.Dia mencubit lenganku.

"Aduh,sakitlah sayang!"adu aku.
Tak sakit pom sebenarnya,saja nak action lebih huhu😁.

"Sorry biey"ucapnya resah.Takut betul dia kalau aku sakit.

"Tak dimaafkan,sayang kena kiss biey dulu baru biey maafkan"kataku.Untung ni berlakon sakit.Dapat free kiss di awal pagi.Pagi lah sangat! Nak dekat pukul 12 dah ni!

Dia pom pantas mencium lenganku yang dicubit tadi.
Aku mencebik bibir.Ingatkan dia nak kiss bibir rupanya kiss lengan.Sedih ( ̄ω ̄;)

Cupp( ˘ ³˘)♥

Ehh,mataku terbuntang.Bibirku basah,aku menjilat bibirku yang basah itu.Rasa strawberry!Perisa lipbalm Alice kot.

Yeayyy,dapat 2 kiss! Lengan and bibir.(ノ^o^)ノ

Aku Syok Kat Kau(18+)Where stories live. Discover now