BAB 3

18.4K 166 1
                                    

Bilik meeting pengawas,

"She's wonderful" luah Tengku Affiq.

"Who?"soal Tengku Syazrell

"Who's else? Tengku Alice lah" bls  Tengku Affiq.

"Ouhhh yaaa,you right ! Aku yg ank Tengku Faresh ni pom tk diberi kuasa cmtu, But Alice dpt hooowoo amazing doe"riak muka Tengku Syazrell nampak btul2 kagum dgn Tengku Alice.

"Kuasa apa?"soal tengku naufill

"Kuasa buang sekolah yg hanya diberikan kpd trusted person" jawab tengku Syazrell

"Ouhhh"

"Ed,bff² kau ni mmang bengap ye semua?"soal tengku daniel sambil tersengih.

Tengku Edrian hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu..actually mls nk lyn je sbnrnya..hahaha

"Nk penyepak ke Niel?"😑serentak mereka bertiga bersuara kecuali  Tengku Edrian .

  Tok,tok,tok,

Tengku Alice membuka pintu bilik meeting pengawas dan masuk.
Lalu berjalan menuju kearah tempat duduk PKP..dan duduk.
Diikuti dgn geng2 nya.

"Hai Affiq"sapa Tengku Aurine sambil senyum.

"Err haii"bls Tengku Affiq yg sudah merona pink pipinya.

"Hahahaha,Tengku Affiq kite malu2 kucing doe"😂usik Tengku Syazrell .

Tengku Affiq memberikan jelingan tajam 'Ciss asal bila dgn rine je mesti blushing cmni,Aduh tk macholah jawabnya !'

"Hai jas 'mine' ...Hihihi" Tegur Tengku Naufill lalu ketawa kecil dan menutup mukanya dgn tangan..dh mcm pondan gamaknya..

"Hahaha,dah nape kau fill?? Sewel??"soal Tengku Edrian yg pelik dgn tingkah laku sahabatnya...dh mcm org hilang akal.. kalah pondan..HAHAHAHH!!

"Tkyah layan dia Ed, dia memang mereng sejak hadirnya Tengku Jasmine ..cehhh..puitis kan aku"kata Tengku Daniel lalu ketawa kecil.

"Shitt !!" sumpah Tengku Naufill perlahan.

"So..ada apa kau suruh kitorg datang sini Al??"soal Tengku Edrian serius selaku KP.

"Meeting"jawab Tengku Alice

"But why kite2 je? Mana yg lain?"
Soal Tengku Daniel mulai serius.

"Sbb aku nk kite² je yg selesaikan problem kali ni..your gengzz and my gengzz ! aku nk korang siasat siapa ketua pengedar kt sekolah kite ni!"

"Hah??serious lah? Dadah? Biar betik!! Siapa je yg berani doe?"soal Tengku Syazrell pulak.. terkejut nmpak bang..hahaha

"Itu kitorg tk tahu sbb tu kitorg minta korang tolong siasat,btw Armell is the one of the person yg ambik drug ! That's why pengetua bgi Al kuasa utk buang dia ..bkn sbb kes buli je !" Tengku Nad mula bersuara..

"Ouhh,,cmne korang blh dpt info lbih dari kitorg?"soal Tengku Syazrell.

"Maybe sbb kitorg cpt brtindak n rajin cari info ?!" Bls Tengku Alice.

"Huhh?? Kau nk ckp kitorg slow dan pemalas lah ni??" soal Tengku Edrian memandang tepat kedalam mata  Tengku Alice.

"Itu kau yg anggap..bkn kitorg ,," bls Tengku Alice dingin lalu mengalihkan matanya..tk sanggup dia nk pndang lama2 mata lelaki itu..

"Hmmm" tengku Edrian terasa dgn sikap Tengku alice yg mengalihkan matanya.'Buruk sangat ke muka aku sampai dia taknak tengok?'getus hati Ed.








Aku Syok Kat Kau(18+)Where stories live. Discover now