Aku menjeling mamat yang berada di hadapan ku."Suka sangat ye Cik Alice saya ni jeling-jeling mata,juling satgi baru tahu"usik Ed.
Huh,menyampah!
"Kau nak apa?"soalku.
"Sampai hati kau ye buat aku camni,kalau kau taknak ajar aku Addmath tu.Kau cakap jelah,aku boleh paksa!"rungut Ed
Aku merenungnya tajam.Cis!Gila!
"Tapi ni tak,kau buat aku tertunggu kat rumah kau tu,bukan sekali,tapi berkali-kali!Penat tau ulang alik! Kalau ada hasil takpelah juga."bebel Ed.
"Salah kau juga"kataku tanpa memandangnya.
"What?Why?"
Aku dah rasa macam nak tergelak tengok wajah cemberut Ed.Tahan Al tahan!Tapi Ed cute!😰
"Yelah,kau dah terer Addmath,tapi kau still nak aku ajar.Kau bengap ehh?!"
"Huhh patutlah kau tak nak ajar.Dah kantoi rupanya !" Ed memuncungkan bibirnya.
Asal mamat ni nampak manja ehh harini.Cute je rasa! Aku tergelak didalam hati.
Ehh Al kau ni dah nape?Aku menepuk dahiku lalu menggelengkan kepalaku.
Jangan mudah cair Al ! Pesanku pada diri sendiri."Kau kenapa ni geleng-geleng? Sewel?"
Mamat ni kalau tak menyakitkan hati aku memang tak sah.Sesuai dengan gelaran yang aku bagi kat dia.Mr Annoying!
"Takde apalah,ehh awek kau pi mana?"soalku.Tukar topik luhh!
"Awek??"dia menyoalku pelik.
"Ehh kau ni,aku soal kau..kau soal aku balik! Ye,awek yang peluk-peluk lengan kau tadi tulah"kataku.
"Camne kau tahu?kau stalk aku eahh? Haaa kantoii"Ed tersengih cam kambing.
Hisyyy,aku hempuk kan!
"Kepala kambing kau! Aku ternampak tadi lah,bukan stalk kau ok ! Perasan tu simpan sikit dekat anak cucu !"
Ed ketawa.Lucu dengan kata-kataku mungkin.
Aku memandangnya pelik.
Tang bahagian mana yang lawak entah."Aku takde awek,yang tadi tu adik aku lah!Kau dah lupa dekat Finna eahh?By the way......yang pasal anak cucu tu,aku ni calon bini pom takde,celah mana entah anak cucu aku nak keluar.
Ataupun kau jelah jadi bini aku.Sperma aku boleh bagi kau banyak anak.Pastu anak² kita bagi kita cucu²"Seloroh Ed lalu ketawa.Mamat ni kalau bercakap memang tak reti tapis ke??Hisyyy tangan aku ni berdenyut-denyut nak tampar muka dia.
"Hekk elehh kau! Baru 17 tahun dah fikir pasal anak cucu.Aku tampaq kau satgi baru kau sedar! Anyway ayat tu tapis sikit.Nak muntah aku dengar!
YOU ARE READING
Aku Syok Kat Kau(18+)
De TodoTengku Alice Edreanne~gadis cantik berperwatakan kasar dan dingin.Tapi dalam hati ada taman bunga . Tengku Izz Edrian~lelaki kacak yang menyukai Alice dalam diam.Suka menyakitkan hati Alice kerana dengan itu sahaja Alice akan memberi perhatian terha...