Alice pov,
Aku berjalan menyusuri koridor tingkatan 5.Kelas aku baru je habis waktu subjek Biologi.
Pelajar yang berada di luar kelas terus masuk ke dalam kelas sebaik sahaja melihatku.Haha takut ke?Di tanganku terdapat pencil box dengan 3 buah buku.Buku nota,buku latihan dan buku teks.Ketiga-tiga buah buku itu berkaitan dengan Biologi.
Maklumlah pelajar kelas 5 Gold memang wajib ambil subjek killer.Elok-elok je aku tengah jalan tiba-tiba ada benda tertolak aku dari belakang.And guess what? Yes ! Aku terjatuh atas lantai and paling menyakitkan tubuh aku is ada seorang mamat landing atas aku.Ewahhhh ewahhh ! Sesedap Maggi cukup rasa ye kau landing atas aku.Sakit tau tak !
Aku terus menolak kasar tubuh lelaki yang berpakaian baju pengawas sepertiku.
Izz Edrian !
Mamat ni menyusahkan aku betul lah! Tak boleh ke kalau sehari dia takde dalam jalan cerita hidup aku.?
Shit!!
"Kau apahal?"marahku kepada Ed.Of course lah marah! Sakit tau tak dia hempap aku tadi.
"Aku tersadung lah.Lagipom kau tu hah kenapa jalan slow sangat cam kura-kura?"
Mulut aku terlopong dengan mata terbuka luas.Kura-kura?? Hehhh mamat ni !!Dah lah tak reti minta maaf! Pastu sempat lagi kutuk aku.
Aku menarik nafas panjang-panjang lalu hembus perlahan-lahan.
"Whatever !" Aku tersenyum fake lalu terus melangkah pergi ke kelas sebelum aku bertukar jadi hulk.
Skip,
Alice pov.
Di dalam kelas 5 gold.
Huhh.Dasar mamat annoying tahap gaban! Kalau tak sakitkan hati aku sehari tak boleh ke?! Aku geram je nak taekwondo dia sampai patah tulang ! Gumam aku sendirian sambil duduk.
Aku siap menggepal lagi penumbukku.Rakan-rakanku memandangku pelik.
"Kau ni kenapa Al? Bercakap sorang²?"soal Jasmine.Hairan apabila Alice yang selalu mendiamkan diri tiba-tiba membebel sorang-sorang.
"Aku tengah bengang ni dengan Ed ! "
"Acewah patutlah suh kitorg masuk kelas dulu..rupanya nak date eahh dengan Ed.Ni bengang2 ni sbb Ed tak datang ke tempat dating cane?"Usik Jasmine.
Ehh minat ni! Pandai2 je buat andaian.!!Aku menjelingnya.
"Hotakk kau!Aku pi toilet dululah sebelum masuk kelas.And please sikit eahh aku takkan sesekali date dengan mamat putus wayar tu !"
"Habis tu nape pulak bengang dengan Ed?"
" Dia tadi langgar aku.Dah lah dia tak say sorry ..pastu sedap2 dia je cakap aku jalan macam kura².Haihh geram2 !" luahku .
"Ohhhh"mereka mengangguk serentak lalu ketawa.
"Kura²?seriously?hahahaha"
"Amboii sakan ye gelakkan aku" Aku merenung mereka tajam.
Mereka meminta maaf kepadaku."Sorry Al" kata mereka serentak sambil menutup mulut.
Aku tahu mereka sedang tahan ketawa mereka."Pape jelahh nak" kataku lalu melentokkan kepalaku diatas meja.Malas nak melayan.
Aku tersentak bila pandanganku tepat2 kearah Ed dan geng nya.
Aku lihat Ed sedang menjelir lidah kearahku.Haishh.Aku terus menutup wajahku dengan buku.
Bencinya dengan diorg ni.
Geng aku sibuk menyakat aku.
Edrian pula tak habis2 sakitkan hati aku.
YOU ARE READING
Aku Syok Kat Kau(18+)
SonstigesTengku Alice Edreanne~gadis cantik berperwatakan kasar dan dingin.Tapi dalam hati ada taman bunga . Tengku Izz Edrian~lelaki kacak yang menyukai Alice dalam diam.Suka menyakitkan hati Alice kerana dengan itu sahaja Alice akan memberi perhatian terha...