Ed pov,
Aku mendekati tubuh Alice dengan panik.Apa dah jadi ni Ya Allah.
"Alice?Reanne wake up!" Aku cuba mengejutkannya tapi tiada hasil.
Allahuakhbar!!
Aku terus mencempung tubuh Alice ke bilik rawatan di sekolah.
Sewaktu dalam perjalanan ke bilik rawatan sekolah,ramai juga yang memandang pelik,prihatin.
Ada yang berbisik-bisik and of course diorang mengumpat! Nak je aku pergi sepak sensorang! Bukannya nak tolong!Setibanya di bilik rawatan,aku terus memanggil doktor yang memang dikhaskan untuk merawat pelajar atau guru di sekolah ini.
"What happen?"soal Dr Erin terkejut.
"She fainted! I don't know cause of why! Can you please check her ?" kataku,air mataku hampir mengalir.
"Ok,put her in this room!"arah Doktor Erin sambil menunjukkan bilik kecil seperti di klinik,bilik pemeriksaan agaknya.Aku menurut sahaja.Aku meletakkan Alice di atas katil kecil yang berada didalam bilik itu.
"Kamu keluar dulu,nanti lepas check,baru saya panggil kamu"kata doktor Erin lembut.
Aku mengangguk lalu keluar.Dr Erin menutup pintu perlahan.
Kenapa kau tiba-tiba pengsan ni Reanne? Please jangan sakit !
Aku meraup wajahku kasar.
Lemah segala urat-urat tubuhku.Aku rasa macam nak jatuh.Aku terus duduk di bangku yang disudutkan dalam bilik rawatan itu.Skip,
Alice pov,
Aku tersedar apabila ada tangan memegang tanganku.
Aku lihat samar-samar seorang lelaki duduk di sebelahku.Dia menangis.Why?Aku mengamati betul-betul wajah lelaki itu.Edrian!
Kenapa Ed menangis? Takkan sebab aku?Aku memanggilnya lemah."Ed..."
Dia memandangku seperti tidak percaya.Dia kemudiannya tersenyum sambil mengesat air matanya.
"Alice!!"dia memelukku.
Ada perasaan menyelinap masuk ke dalam hatiku.Kenapa Ed? Kenapa aku rasa tenang sekarang bila dengan kau?
Aku membalas pelukkannya.
Mungkin....aku dah..hmm..tak mungkin.
Dia melepaskan pelukkan lalu menatap wajahku.Matanya merenung mataku,hidungku,kemudian jatuh ke bibirku.
Dia menyentuh bibirku.
Kemudian dia mendekatkan bibirnya ke bibirku.
Terasa basah,hangat,
menenangkan.
Dia menciumku penuh nikmat.Lembut kemudian rakus kemudian lembut kembali.Ahhh dia nak aku terangsang ke apa?Entah mengapa aku merelakan dia berbuat begitu kepadaku. Nasib baik bilik kecil yang menempatkan aku ini dah ditutup pintunya.Aku tak boleh tahan bila dia main lidah ngan aku.Aku mendesah.Ahhh fuck!
Dia terus menolakku perlahan dan menjauhkan dirinya sedikit.
Aku memandangnya pelik.
Dalam otakku tengah fikir why? Yelah,aku tengah sedap-sedap tadi,dia main tolak aku pulak."Aku tolak kau sebab sekejap lagi kawan-kawan kau datang!Sebenarnya diorang dah datang sini tadi.Tapi aku paksa diorang masuk juga kelas yang ada cikgu.Kalau takde cikgu baru datang sini,masa sains satgi takde cikgu! "
Aku mengangguk faham.
Ingatkan saja-saja nak tolak aku.Hehe,baru nak sedih."Ermm,sorry pasal tadi,aku tak tahanlah sayang"dia tersengih gatal.
Alahhh Ed,nape panggil aku sayang? Aku rasa cam melting dah ni...cair dalam hati dengan cair kat bawah.!
"Okay"aku membalas sepatah.Takkan nak cakap 'takpelah biey,sayang pom tak tahan' hahahahahaha😂.Aku ketawa dalam hati.Gatal ehh kau Al! Mana hilang kau punya kasar and dingin tu? Dah buang? Sape buang? Ed kesayangan lah ! Ehh kesayangan ke?Huh gedik lah aku ni! Baru aku sedar!
Keadaan kembali sunyi,
Krik krik krik krik."Emm,doktor ada cakap tak kenapa aku pengsan?"soalku memecah kesunyian.
"Kau gastrik!Ada darah rendah! Sebab tu pengsan"katanya.
"Ohh" Hmm,darah rendah memang.Atas motor,kereta and kat mana-mana pom boleh pengsan kalau ada darah rendah ni.Boleh bawa maut !Yelah,buatnya kalau aku bawa kereta atau jalan kaki masa lintas jalan,pastu aku pengsan.
Haa..mampus aku!Tapi 2 je benda yang aku selalu buat untuk mengelakkan pengsan.
Jangan stress! Jangan makan ulam!
Tapi tulah,aku stress sangat agaknya harini!
YOU ARE READING
Aku Syok Kat Kau(18+)
RandomTengku Alice Edreanne~gadis cantik berperwatakan kasar dan dingin.Tapi dalam hati ada taman bunga . Tengku Izz Edrian~lelaki kacak yang menyukai Alice dalam diam.Suka menyakitkan hati Alice kerana dengan itu sahaja Alice akan memberi perhatian terha...