PART 15 * LAST PART *

260 10 0
                                    

Jung Hoseok dan Soo Yun terkejut. Cepat2 mereka membetulkan posisi badan.

JE: Oppa! Eonni! korang ni kan tak habis2 nak beromantik bagai..hari tu dah kantoi..

JH: Apa masalahnya..kami kan suami isteri

JE: Jealous tau Eunji tengok..

JH: By the way, macam mana korang boleh datang serentak ni? Macam janji plak..

MS: Panjang citenya..Aku pendekkan jelah. Kitorang berebut teksi dekat airport, last2 pakcik teksi tu anta sekali sebab destinasi sama..

Sung Jong yang diam dari tadi menghampiri Soo Yun. Tangan Soo Yun ditarik perlahan

SJ: Jom! Jongie nak tengok anak nuna..

JE: Nak tengok juga..

MS: Aku pun

JH: Korang..bercakap perlahan boleh tak..tak pasal2 baby tu sedar..

Jung Eunji dan Kim Minseok tersengih tak ubah seperti kerang busuk. Mereka semua menuju ke arah katil yang menempatkan Jung Yunho. Sung Jong mengangkatnya perlahan.

SJ: Eeeeee….comelnya..ade macam Jongie tak nuna?

JE: Please lah, macam muka aku okay..

MS: Yang korang dari tadi asyik bertengkar..dah ni anak Hoseok dengan Soo Yun, mesti iras appa dan eomma diorang..Kalau korang nak anak iras korang, kahwin jelah.. (membebel)

Jung Eunji menarik muka masam, Jongie pulak menghadiahkan sebuah jelingan maut kepada Minseok.

JE: Lupa nak tanya, baby ni nama ape?

SY: Jung Yunho..

JE: Yunho? Eonni minat U-Know TVXQ ek? Sampai taruk nama sama..

SY: Ishh..kamu ni, eonni minat J-Hope BTS..muka dia iras2 cam oppa kamu.

MS: Haa, aku tau..(tepuk tangan). ‘Yun’ daripada nama awak kan Soo Yun? Then ‘Ho’ daripada nama Hoseok..betul tak?

SY mengangguk. Kembang kempis hidung Jung Hoseok bila mengetahui bahawa nama Yunho adalah gabungan nama mereka berdua.

JE: So sweetlah eonni ngan oppa..Eunji pun teringin nak kahwin juga

JH: Habiskan study tu dulu..

JE: Oppa boleh je kahwin awal..takkan Eunji tak boleh?

JH: Kes kami lain..

Soo Yun mencubit lengan Jung Hoseok.

JH: Sakitlah..(mengosok2 lengan)

Semua yang ada ketawakan Jung Hoseok..

 

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

 

3 Tahun kemudian..

JH: Jung Yunho…jangan buli adik boleh tak?

JY: Sorry appa, tapi adik comel sangat..geram Yunho tengok. Lagipun Yunho tarik pipi dia je pun, bukan buat pape..

JH: Tarik pipi? Meh sini, appa nak tarik pipi kamu plak..(mengejar Yunho)

SY: Ishhh…ape ni bising2, Yura nak tidur tu..kan tak pasal2 menangis plak..

Jung Hoseok berhenti mengejar Jung Yunho. Dia terus memeluk Soo Yun dari belakang.

JH: Awak jangan membebel banyak sangat boleh tak?

SY: Nape plak?

JH: Nampak comel..

SY: Mengada2 betul..

JH: Saya serius ni…sebab tu saya boleh jatuh cinta dengan awak..

SY: Owh..kalau camtu, saya nak sambung membebel balik boleh?

JH: Jangan!!

Cupp! Satu ciuman singgah dibibir Soo Yun. Jung Hoseok kembali mengejar Jung Yunho yang cuba mengacau Jung Yura yang sedang nyenyak tidur. Mengekek Yunho apabila berjaya ditangkap oleh appanya. Soo Yun tersenyum bahagia.

-TAMAT-

Beautiful RevengeWhere stories live. Discover now