WATAK:
Jung Hoseok/J-Hope (BTS), Lee Soo Yun, Hansol (ToppDogg), Na Eun (A-Pink), Minseok (EXO-M) & ramai lagi
SYNOPSIS :
Sesi balas dendam yang terindah di abad ini. Berkisahkan tentang Jung Hoseok, pelajar XOXO Moonlight University yang ingin melangsaikan dendam kesumatnya terhadap keluarga Lee, dan Soo Yun telah menjadi target utamanya. Soo Yun, gadis yang comel tapi naïf tidak sedar dirinya bakal dipermainkan oleh Jung Hoseok. Cinta palsu yang dicipta telah menyebabkan lahirnya zuriat yang tidak dipinta. Bagaimana nasib Soo Yun? Adakah ego dan segala dendam Jung Hoseok terlerai setelah kehadiran bayi yang comel itu?
Jung Hoseok (23 tahun) sedang menuntut di luar negara terpaksa pulang ke Korea setelah appa kesayangannya terlibat dalam kemalangan jalan raya dan menyebabkan lumpuh di bahagian kaki. Disebabkan amarah yang menggunung, Hoseok mengambil keputusan untuk membalas dendam terhadap orang yang melanggar appanya.
Spy: Bos, aku dah dapat semua maklumat yang bos nak tu. Nah! (fail dihulurkan)
Jung Hoseok membelek-belek segala maklumat dengan penuh minat.
JH: Lee Soo Yun? Hurmm..menarik! daripada aku balas dendam dekat bapak dia, baik aku balun anak dia. (monolog dalam hati, sambil tersenyum jahat).
<Rumah keluarga Lee>
Encik Lee baru pulang dari balai polis.
SY: Appa, camne dengan kes kemalangan tu? Semua ok kan? Kan?
En. Lee: Ye sayang, polis dah dapat bukti daripada kotak hitam kereta mangsa. Appa tak
bersalah langsung. Orang tu yang terbabas dan langgar lori sayur appa.
SY: Thanks God. Soo Yun memang yakin appa tak bersalah. Lega rasanya. (sambil memeluk appanya)
<Universiti XOXO Moonlight, Kelas Sejarah Kebudayaan>
Jung Hoseok mengambil keputusan menyambung pengajian yang tergendala, tapi kali ini dia sengaja mendaftar kursus berlainan, berbeza semasa menuntut di luar negara.
Mr. Jo: Okay, sayang2 semua. Hari ni kita ada student baru. Katanya baru balik dari AS. Dipersilakan masuk (Dengan gaya & suara lembut)
Pintu kelas dikuak. Jung Hoseok melangkah bersemangat.
Mr. Jo: Sila kenalkan diri awak ye dear..
JH: Hello, I’m Jung Hoseok. Nice to meet you all..(dengan angkuh)
Mr. Jo: Itu aje ke? Nombor telefon? Alamat rumah?
Student2 lain gelak dengan lawak gedik Mr. Jo.
Mr. Jo: Okay, just kidding ye..Awak boleh duduk sekarang. Tu! Sebelah Lee Soo Yun, gadis beriben pink dirambut.
JH: Bagai pucuk dicita, ulam mendatang. Tau2 je Mr. Jo ni..Aku memang nak duduk sebelah pompuan t upon kalau tak disuruh (monolog dalaman)