<Hospital>
JH: Lee Soo Yun…bangun.. (berbisik lembut ditelinga)
Soo Yun menggeliat kecil kemudian membuka matanya. Kelihatan Jung Hoseok tersenyum lebar..
JH: Nurse datang tadi, dia cakap kau dah boleh discharge pagi ni. Tapi sebelum tu aku kena jumpa dengan doctor yang rawat kau dulu before balik..
SY: Doktor? (terkejut)
JH: Apsal? Takut ada bad news pasal ko ke? Jangan risaulah, saje je doctor tu nak jumpa aku..aku kan handsome
SY: Huh! Masuk lif tekan sendiri..
JH: Ahh! Tu breakfast ko..jangan lupa makan. Aku keluar dulu, kejap lagi aku datang balik..
SY: Okay…
Jung Hoseok keluar menuju ke bilik doctor yang merawat Soo Yun semalam. Tertera nama ‘Dr. Im Yoona’ dipintu. Jung Hoseok mengetuk pintu bilik
Doc: Masuk..
Jung Hoseok masuk dan Dr. Yoona mempelawanya duduk..
Doc: En. Jung Hoseok kan? Suami Lee Soo Yun?
JH: Ya, doc..Ada masalah pape ke pasal wife saya?
Doc: Takde masalah pape pon..saje nak jumpa awak
JH: Hah?
Doc: Just kidding.. (sambil gelak) Saya just nak bagitau dekat awak, tolong jaga wife awak elok2..jangan bagi perkara cam semalam terjadi lagi. Then jangan bagi dia stress ke ape..nanti semua benda ni boleh efek dekat baby tau…Kalau boleh jaga la hati dan perasaan dia...blablablabla (memberi nasihat panjang lebar)
Jung Hoseok hanya mengangguk menandakan dia faham. Selesai penerangan panjang lebar daripada Dr. Im Yoona, dia meminta diri. Laju kakinya melangkah ke bilik yang menempatkan Soo Yun. Dia cuba merancang sesuatu.
Pintu bilik dikuak, muncul Jung Hoseok dengan mimik muka yang kecewa.
SY: Awak, doktor cakap ape? Saya okay kan? Baby pon okay kan?
Jung Hoseok hanya mendiamkan diri..
SY: Awak!! Kenapa diam? Please lah bagitau (air mata mula mengalir)
JH: Aishhh, ko ni kan..sikit2 nangis
Jung Hoseok mengelap air mata yang jatuh mengalir di pipi Soo Yun.
JH: Takde papelah, doktor tu bagitau aku supaya jaga ko elok2..
Soo Yun memegang kedua2 belah tangan Jung Hoseok
SY: Betul ni? Awak tak tipu?
JH: Iye sayang…..kalau ko tak caye, pi tanya doktor tu sendiri..
Lee Soo Yun tersenyum..
JH: Ko dah breakfast kan? Dah..jom! kita dah boleh balik..
SY: Yeayyyy! (bersorak gembira)
JH: Dah buang tabiat ke ape?
SY: Errr…sorry~
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%