1

137 4 1
                                    


Üniversite ders binasının ortasındaki kantinde Merveyle oturup ders saatinin gelmesini bekliyorduk. Gözlerim sürekli Mervenin üstündeydi. Kahve gözleri hüzünlü gibiydi ve beyaz teni hasta gibi sararmıştı. Kısacası yine yüzü gözü çökmüş halde bitkin gözüküyordu.

"iyi misin?" diye sordum.

Başını hiç tereddüt etmeden hızlıca evet anlamında salladı. Eline telefonunu alıp birine bir şeyler yazdığını fark ettim. Sonraysa gözleri kantinin köşesinde oturan Cenk ve çetesine kaydı. Başımı o tarafa çevirdiğimde Cenkin siyah şapkasının altından yarım bir gülüşle Merveye bakan gözlerini gördüm.

İşte o an anlamıştım! Bu kızın akıllanacağı yoktu. Merveyle arkadaşlık etmem doğru muydu bilmiyordum ama onu bu çukurun içinde yalnız bırakan kötü insan olmak istemiyordum. Bir şeyler yapmam gerektiğini düşündüm.

Ders saati geldiğinde derse girdik. Cenk ve çetesiyle bu dersi ortak alıyorduk. Lafazan ve gereksiz sohbetleri her ders olduğu gibi yine rahatsız ediciydi. Ders biter bitmez sınıftan çıktım. Merveyi beklemeden Cenk ve çetesinin peşine takıldım.

Park yerinde grupları ayrılmıştı bunu fırsat bilerek cenkin yanına yürüdüm.

"Bana baksana sen!"

Yavaş adımlarla bana dönüp kendini işaret etti. "bana mı dedin?"

"evet sana dedim! ya sen ne pislik ne iğrenç bir şeysin!"

"yavaş gel hayırdır ? sen ne ayaksın kızım?"

"Mervenin arkadaşıyım. Ona ne yaptığını biliyorum cenk. Seni ararsa açma, yazarsa yazma yoksa seni polise şikayet ederim emin ol bunu yaparım!"

"Ben kimseye bir şey yapmadım" demesiyle kahkaha attım.

"ne yani merveye uyuşturucuyu sen satmıyor musun ? hadi cenk yapma bunu bugün sizi gördüm bakıştınız. Merveye bunu yapmana izin vermiyorum! Eğer ona bir daha o pisliği satmaya kalkarsan seni polise vereceğim"

"peki"

peki mi? diye geçirdim içimden. Adam gayet soğuk kanlılıkla ona söylediklerimi kabul etmişti. Şaşırdım ama sevindim de. Biraz olsun Merve için iyi bir şeyler yapmak istiyordum.

"iyi" deyip oradan uzaklaştım.

Bu şehirde yalnızdım. Üniversiteden arkadaşlarım vardı tabi ama yinede yalnızdım. Ailem yoktu. Yani vardı ama benim için yoktu. Başka bir şehirde Üniversiteyi kazanıp babama söylemeden kaçmıştım. Anneannem okul masraflarımı karşılayıp her ay bana düzenli para gönderiyordu. Babamdan habersiz. Babam kötü biriydi. Annemde zamanında dayanamayıp kaçmıştı. Beni o canavarla yalnız bıraktığı için ona kızgındım ama anneme hak veriyordum. Böyle bir adam çekilmezdi. Bende kaçtım.

———————————
Merhabalar arkadaşlar, Hikaye deki karakterler tamamen sizin hayal gücünüze kalmış.. ben fotoğraf koydum ama tabiki benim hayalimdeki karakterler de daha farklı 🙏🏼 umarım kurguyu sizlere iyice yansıtabilmişimdir.. hikayeme şans verip okuyanlara teşekkürler.

Siyah Beyaz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin