2

48 3 0
                                    


"alo Deniz okuldayım ben seni bekliyorum"

Hem koşuyordum hem Merveyle konuşuyordum.

"otobüsü kaçırdım mecbur 2. ye bindim ben biraz gecikeceğim sen derse gir"

"peki tamam"

Merveyle telefonu kapayınca çantamdan kulaklığımı çıkarıp taktım. pinhani- belki sevmekten usanmam dinliyordum. Otobüs yolculuğu müziksiz çekilmiyordu.

Okula gelir gelmez kendimi derse attım. 15 dakika gecikmiştim. Neyseki üniversitede geç yazılma falan yoktu.

Merve yanımda söylenerek "1 ders için okul mu olur ya" diye mırıldandı.

Derin bir iç çektim.

Ders bitiminde sınıftan çıkıp Merveyle kantine geçtik.

"Kahve alacağım sende istiyor musun?" diye sordum Merveye.

"ben 2 dakika geliyorum sen kendine al" dedikten sonra yanımdan ayrıldı. Yine kantinin o köşesinde her zamanki gibi cenk ve çetesi oturuyordu. Merve nin cenkin yanına gitmesini görmemle gözlerim açıldı.

Ben daha dün bu çocuğa Merveden uzak dur imasında bulunmamış mıydım!

Kahvemi alıp masalardan birine yürürken bakışlarım cenk ve merveye kayıyordu. Ve tuhaf bir şekilde ikisininde bakışları beni buldu. Cenkin yüzü keyifli ama alaylı bir şekildeyken Mervenin sinirli gibiydi.

Tam oturduğum sırada Merve bir hışımla yanıma geldi.

"sen ne yaptığını sanıyorsun?

"Anlamadım?" dedim.

"Dostmusun düşman mı Deniz!"

"Ne diyorsun Merve anlamıyorum!"

"Benden uzak dur diyorum! Hayatıma karışma sen kimsin de benim ne kullanıp ne kullanmayacağıma karışıyorsun?"

"Senin iyiliğin içindi!"

"benim iyiliğimi düşünme defol git hayatımdan!"

Mervenin sinirle soluyup yanımdan ayrılmasının ardından sert ve öfkeli bakışlarım Cenki buldu. İçimden cenke ana avrat saydırdım. Aklınca intikam alıyordu! pislik!

oturduğum yerden kalkıp okulun koridoruna adımımı attım. Bir an önce durağa gidip evime varmak istiyordum Mervenin bu yaptığı nankörlüktü.

"Hey neler oluyor??"

Sağıma ve soluma iki kişinin girmesiyle neye uğradığımı şaşırdım.

İki sarışın kızdı. Biri konuştu.

"sana Cenkin selamını getirdik şekerim"

beni hızlıca yürütüp okulun tuvaletine getirdiler. tuvaletleri biri var mı diye kontrol etmelerinin ardından yüzüme sinsice baktılar ve bum. Son gördüğüm beyaz bir bezdi.

6 saat sonra...

Gözlerimi açtığımda tuvalette yerde oturur bir haldeydim. Gözlerim , sıvazlanmış koluma kaydı ve ben şok Dirseğim mosmordu! Yerdeyse bir şırınga görmemle korkudan elim ayağım titredi!

İşte o an Cenki hafife aldığımı anladım. Bana yapabileceği kötülüklerin en büyüğünü yapmıştı.

Siyah Beyaz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin