Ertesi gün yine okul vardı ama dün sabah dışında Cenkle konuşamamak canımı sıkıyordu. Yani ne bileyim en azından bir sesini duyup iyi mi, nerede,ne yapıyor öğrensem yeterdi bana.
Elime telefonu alıp Onurun profiline girdim.
Of.
Onur sapığını arayıp aramama konusunda ikide kalmıştım ama Cenkten haber almak için mecburen onuru arayacaktım. Maalesef cenk beyin telefonu dünden beri kapalıydı. Başka çarem yoktu.
Messengerdan Onuru bulup aradım.
Çalıyor , çalıyor...
"alo ?" diye açtı telefonu sorgulayan bir sesle.
"merhaba onur. Deniz ben tanıdın herhalde , Cenke ulaşamıyorum bir bilgin varmı?"
"oo bebeğim naber?"
"soruma cevap verir misin?"
"amma nazlı bir şeysin ya"
"cenke ulaşamıyorum bir bilgin varmı? yoksa kapayacağım"
"tamam tamam bu akşam dövüşü var onun ona hazırlanıyordur muhtemelen"
"ne dövüşü? nerede?"
"Kapanda"
"anladım sağol"
"şey Deniz benden tavsiye gitme başına bela alırsın"
ve telefonu kapattım. Ne dövüşüydü bu ? Cenkten pek beklediğim bir hobi ya da her neyse değildi.
Üzerimi değişip okula geldim. Direk derse girdim çünkü tam saatiydi.
"Dilara" dedim Dilaranın yanına oturup.
"yes" dedi.
"akşam benimle kapana gelir misin ?"
"kapana mı? delirdin heralde oraya gidersek çıkamayız"
"neden ki?"
"deniz saçmalama bize göre değil orası"
"gelmiyor musun yani?"
"ooff geliyorum tamam ama arabada beklerim"
"süpersin"
sıkıcı 3 saatlik dersin ardından sınıftan çıktım. Cenkin benden kaçışı yoktu. Onu görmek istiyordum.
---------------------------------
Akşam 21:00
Kapan denilen yere geldiğimizde etraf sessizliğe ve karanlığa bürünmüş resmen her an bir şey çıkacak gibi ürkütücüydü.
"Deniz bence gidelim" dedi dilara arabada kolumu tutarak.
"sen bekle ben geliyorum"
Kendimden emin bir şekilde arabadan inip kapanın girişi nereden diye bakınmaya başladım.
Az ilerde kapı gibi bir yer vardı oraya yaklaştığımda kulağıma dolan gürültüyle tedirgin oldum. Kapıda iri yarı bir adam duruyordu.
"kimsin?" diye sordu sertce.
"cenke geldim" dedim.
"iyi geç" demesinin ardından içeriye girdim ve bum. Ful insan kalabalığı, sigara kokuları, alkol standları ve ortada kocaman bir arena.
kendime göze çarpmayacağım bir yer ararken yanıma birinin gelmesiyle homurdandım.
"naber güzelim yalnız mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Beyaz Aşk
RomanceFarklı bir histi bu, sürekli bir birilerine çekilir gibi hisseden iki birey, Denizin Cenki arkadaşının iyiliği için uyarmasıyla başlayan nefret içerikli bir aşk..