Kesinlikle uykumu çok iyi alarak güne başlamıştım bugün. Arada bir gece çıksam iyi olurdu. Resmen deşarj olup enerji dolmuştum. Eğlenmenin hakkını dün gece sağlam verdiğimi düşünüyorum.Üzerime beyaz tşört giyip altıma da siyah kotumu geçirip tam evden çıkmak üzereydim ki çalan telefonuma baktım.
"Hey günaydın sizin oralardayım evdeysen senide alayım mı?"
"tam da çıkmak üzereydim. mükemmel zamanlama" diyerek gülümsedim.
"o zamaan asağıya in çünkü kapıdayım"
içimden beni mi bekliyordu diye düşünmeden edemedim.
Aşağıya indiğimde Dilaranın sempatik güler yüzünü görerek güne başlamak güzeldi diye düşündüm. En azından somurtan bir Merve yoktu karşımda. Merve.. İyi miydi acaba ? Onu gerçekten merak ediyordum.
Dilarayla okula geldiğimizde ilk gittiğimiz yer tabi ki kantindi.
"kahveler bugün benden" der demez yanımdan ayrıldı. Bende boş bulduğum yere oturdum. Hayret bugün Cenk ve çetesi yoktu. Şaşırtıcıydı.
Çok geçmeden Dilara kahvelerle yanıma geldi. "Oha bunlar yürek mi yedi ya ?" dedi cenklerin yerine bakarak.
"yok artık umarım cenkler gelmez" dedim. Yerlerine geçen sefer onlara meydan okuyan grup oturmuştu. Yani bence cenk tekin biri değildi. Özellikle bana zorla şırıngayla uyuşturucu verdiklerinden beri onlardan uzak durmak en iyisiydi.
"acaba uyarsak mı şunları" diye sordu dilara.
"saçmalama bize ne?" dedim.
"yok ya ben bir gidip söyleyeyim sonra olay falan çıkmasın" demesiyle kaşlarımı sen bilirsin anlamında kaldırdım.
Dilara yanımdan kalkıp o grubun yanına gittiğinde telefonuma gelen mesajlara bakmak için telefonu elime aldım.
Merveden ; "Deniz ben çok kötüyüm lütfen bana yardım et"
Merve; "yemin ederim sana çok ihtiyacım var bana senden başkası yardım edemez"
Mervenin bana attığı mesajları görmezden gelerek yanıma oturan Dilaraya baktım.
"kızım olaya bak! Şu siyah saçlı çocuk var ya onunla konuştum Cenk devri bitti dedi"
"oh iyi olmuş"
"ya saçmalama cenkler bir başkaydı ya yani az değillerdi evet ama bir şey olduğunda da yardım ederlerdi yani"
"onlardan yardım isteyecek bir durumumuz yok Dilara" dedim sert bir sesle.
"yani"
bir süre sonra derse girip 3 saat masal dinledik resmen. İşletmeyi gerçekten sevmiyordum.
Ders çıkışı Dilara ve arkadaşlarıyla biraz takılmaya karar verdik. Klasik cafe ortamı, okey falan oynadık ama zaman nasıl geçmiş anlamadım. Eve geldiğimde akşam olmuştu.
Evime gelip direkt kendimi koltuğa atıp televizyonu açtım. Biraz relax mod lazımdı bana.
Telefonumun çalmasıyla söylendim.
"ya bir rahat yokmu ya"
Arayanın MERVE olduğunu görmemle şaşırdım.
telefonu açtım.
sesi çok kötü geliyordu. Ağlıyordu.
"deniz lüt-lütfen bana yardım e-et."
"merve iyimisin ne oldu neredesin ?" dedim panikle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Beyaz Aşk
RomanceFarklı bir histi bu, sürekli bir birilerine çekilir gibi hisseden iki birey, Denizin Cenki arkadaşının iyiliği için uyarmasıyla başlayan nefret içerikli bir aşk..