1. Eden Sloan

1K 67 25
                                    

Sevgili Günlük,

Neden Hogwarts'a geçmek zorundayım ki?! Oradan kesinlikle nefret edeceğim! Beauxbatons'ı seviyorum: Sarı çiçekler, sarı motifler, güzel odalar, sınıflar, Fransızlar ve en iyi arkadaşlarım. Evet, bu benim için adil değil ama kesinlikle Ellie, Amy, Kathryn ve Olive için de adil değil! Onlar şimdiye kadarki en iyi arkadaşlarımdı.

Basitçe olay şu ki, bir yıl Hogwarts'ta okuyacağım. Yılın sonunda, bir seçim hakkım var: Hogwarts'ta kalmak ya da Beauxbatons'a geri dönmek. Kesinlikle geri döneceğim! Beauxbatons'ta Bellefeuille binasındaydım. Bellefeuille cesaret, duyarlılık, sadakat ve doğa sevgisiyle bilinir. Bina rengi yeşildir ve beş yaprakla sembolize edilir. Bu binanın öğrencileri doğayı severler ve değer verdikleri her şeye güçlü bir cesaret ve sadakat duygusuyla bağlıdırlar. Öğrenciler etraflarındaki insanların ihtiyaçları konusunda duyarlı ve yardımseverdirler. Çok çalışırlar ve verimli işçilerdir, karakteristik olarak akıllıdırlar. Bu binaya seçilenler her şeyden önce aile ve arkadaşlara değer vermek gerektiğini düşünür. Bellefeuille öğrencileri sık sık doğayla aralarında güçlü bir bağ hisseder, hayvanlara değer verir ve nazik davranır, flora ve faunanın* bütün yönlerine saygı duyarlar. Genellikle etraflarındaki duyguları iyi ve hızlı bir şekilde algılarlar, çoğu durumda nasıl tepki vereceklerini bilirler. Gerçekçidirler. En akıllılar olmayabilirler ama kesinlikle işlerini tamamlarlar. Çoğu Bellefeuille öğrencisi fiziksel aktiviteleri mantık gerektirenlerden daha eğlenceli bulurlar, genellikle el işi konusunda yeteneklidirler ve nasıl yeni şeyler üreteceklerini bilirler

-

"Eden, gitme vakti!" Annemin arkamdan seslendiğini duydum. Şu an bir tren istasyonundayız ve nereye gideceğimizi bilmiyoruz. Biletimizde Platform 9¾ olduğunu söylüyor fakat sorduk ve görünüşe göre böyle bir şey yok.

Aniden benim yaşlarımda görünen ve birbirleriyle konuşan iki kızı duydum.

"O muggle adamın suratını gördün mü? Gülünç!" dedi sarışın olan yoğun bir İngiliz aksanıyla.

Kızların yanına doğru yürüdüm ve birinin omzuna dokundum, bu da ikisinin bana dönmesine sebep oldu.

"Excusez-moi, savez-vous où se trouve la plate-forme? Je suis nouveau et je suis originaire de Beauxbatons." dedim aceleyle.

"Huh?" dedi kız şaşkınca. Oops, onların İngiliz olduğunu unuttum. Okuldayken İngilizce derslerimiz haricinde Fransızca konuşurduk.

"Oh, üzgünüm. Unutmuşum, uhm, platformun nerede olduğunu biliyor musunuz? Yeniyim ve aslında Beauxbatons'tanım." dedim ve yüzlerinin sıcak bir gülümsemeyle yumuşamasını izledim. Şimdiye kadar annem gitmiş olmalıydı. Oraya gitmem konusunu gerçekten umursamıyordu çünkü bir yolunu bulacağımı biliyordu.

"Ah evet, sadece şu duvarın içinden geç." dedi koyu renk saçlı olan.

Söyledikleri gibi yaptım ve iki kızla birlikte trene girdim. Kırmızı yumuşak koltukları ve kırmızı perdeleri olan bir kompartımana oturduk.

"Bu arada, kendimizi doğru düzgün tanıtmadık." dedi sarışın kız. "Ben Anna." dedi sıcak bir şekilde gülümseyerek. Pekala, sarışın olan Anna. Sarı saçları, açık kahverengi gözleri ve öldürücü uzun kirpikleri vardı.

"Ve ben de Izzy." dedi esmer olan. Koyu kahverengi saçları, mavi gözleri ve al yanakları vardı.

Benimse düz kahverengi saçlarım ve yeşil gözlerim vardı. Kendim hakkında en sevdiğim şey burnumun ve yanaklarımın üstündeki çillerdi. Onları hep tenimdeki yıldızlar olarak düşünürdüm.

"Harry Potter bu trende! Tekrar ediyorum, Harry Potter bu lanet trende!" dedi koşarak içeri giren çocuk. Epey uzundu ve kahverengi saçları vardı. Henüz beni fark etmemişti, Anna ve Izzy'ye konsantre olmuş gibiydi. Yorumu bana Kathryn'i hatırlattığı için kıkırdadım ve bu yüzden ilgisini bana yöneltti.

"Bu da kim? Onu daha önce hiç görmemiştim." dedi çocuk. Beni ilk gördüğü zaman gözleri büyümüştü ama sonra normale döndü. Garip.

Ayağa kalktım ve elini sıktım. "Ben Eden Sloan. Beauxbatons'tan nakil olan öğrenciyim." dedim gülümseyerek.

"Oh, sevimli Fransız aksanının nereden geldiği belli oldu! Ben Oliver Wood, Gryffindor Quidditch takımının kaptanıyım." diyerek karşılık verdi, beni utandırmıştı.

Quidditch'e bayılırdım, eskiden Bellefeuille için oynuyordum. Gryffindor'un ne olduğunu bildiğimden değildi ama yakında öğreneceğimden emindim.

O gittiğindeyse tekrar oturdum ve defterime yazdım.

-

selaam! sonunda çevirmeye başlayabildim, yazarından izin alalı aylar oldu oysaki.

thank you.💘✨ properlybeautiful

[*flora ve fauna: ekosistemin insanların dışındaki bütün parçaları.]

forest eyes | oliver woodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin