Seçmeler için Quidditch sahasında bulunmak hatırladığımdan daha gergin bir bekleyişti. Özellikle de şimdi, çünkü sadece bir pozisyona bakıyorlardı. Benim pozisyonuma.
Süpürgemi aldım, aslında benim değildi, ve havaya yükseldim. Hogwarts manzarası olağanüstüydü ve sanki 'ev'miş gibi garip ve anlayamadığım bir his veriyordu. Ben ve annem Fransa'da bir tepede küçük bir kulübede yaşardık. Hiçbir şey Hogwarts'a benzemiyordu.
-
"Merhaba, geldiğiniz için teşekkürler. Açıklamak için çok zaman harcayamam ama kovalayıcımız Eden Sloan." dedi Oliver'ın kalın İskoç aksanı.
Hoplayıp zıpladım ve sevinçle bağırdım.
"Saçmalık!" diye bağırdı dördüncü sınıflardan biri. "Eden'ı seçtin çünkü ondan hoşlanıyorsun!"
"Birincisi, Eden'dan hoşlanmıyorum. İkincisi, onu seçtim çünkü Quidditch oynayabiliyor." dedi Oliver bana 'O larva kafalıyı dinleme' bakışı attıktan sonra uzaklaşırken.
-
Tek başıma kütüphaneye yürüdüm, anneme mektup yazmak istiyordum. Bugün Cuma'ydı, o yüzden 'yatma vakti' yoktu. Kütüphaneye girdim ve köşeye oturdum, malzemelerimi çıkardım ve uzun saçlarımı omzumun gerisine attım.
Birkaç dakika sonra, ince bir ses duydum.
"Uhm, yanına o-oturabilir miyim, l-lütfen?" Bir çocuk kekeledi. Başımı salladım ve yanıma oturdu.
"Ben de yeniyim, senin gibi." Gamzelerini göstererek gülümsedi.
"Oh merhaba! Ben Eden." dedim gülümseyerek.
"Alexander White. Bana Alex diyebilirsin, bu arada." dedi elimi sıkarken. İyi görünüşlü, açık kahverengi dağınık saçlı ve gözlüklü bir çocuktu.
"Hangi binadasın?" Üstünde üniforması olmadığı için sordum.
"Ravenclaw, sen?"
"Gryffindor."
"Sadece bilmeni istedim. Aslında ikinci yılımdayım ama yetenekli kişiliğim sayesinde sınıf atladım." dedi beni güldürerek kibirle.
"Oh, ben yeni üçüncü sınıfım." dedim başımı sallayarak.
Alexander iyi bir insandı. Bu arada, kötü bir geçmişi olduğunu hissedebiliyordum.
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
forest eyes | oliver wood
Fiksi Penggemar"İnsanlar çok fazla 'hoşçakal' der, ama asla bunu ne zaman son kez söyleyeceğinizi bilemezsiniz." - Eden Sloan, Fransa doğumlu ve Beauxbatons'ta okuyordu, 3. yılında Hogwarts'a nakil oldu. Sonunda bir grup arkadaşla tanıştı; ve ilginç bir çocukla, O...