Hnedovlasá čarodejnica muklovského pôvodu si sadla na barovú stoličku a objednala si ohnivú whisky ani sa nepozrela ku komu si sadla, odpila si vhrdle pocítila teplo trochu zakašľala nepila ju prvý krát ale stále ju prví dúšok dokázal spôsobiť kašeľ,, ale ale Grangerová " povedal niekto vedľa nej, ale ona ten hlas poznala veď prečo nie keď počas školy jej zneprijemňoval deň pravda v dodatkovom ročníku už si ju nevšimal pravda je, že nechcel pútať pozornosť od všetkých veď bol smrťožrút aj keď to nechcel,, Malfoy, " povedala a pozrela sa do jeho očí farby letnej búrky,, dlho sme sa nevideli " povedal pri tom ako sa pozeral do jej orieškovych oči do ktorých sa zamiloval , vedela to iba jedna jediná osoba jeho matka,, pravda od školy že" odpovedal a napila sa svojej whisky,, no Grangerová chcel by som som sa ospravedlniť za to čo som ti robil celé tie školské roky a tak " povedal jej úprimne a odpil si z whisky,, emm dobre odpúšťam pravda je, že to som urobila už dávno,ale ja sa za tu ranu v treťom ročníku neospravedlňím zaslúžil si to" povedľa, blondak sa zasmial,, no musim priznať, že to bola dobrá rana " povedal z pobavenim v hlase,, som na ňu hrdá" zasmeje sa, aj on sa rozosmeje , tak úprimne,, prosím dvakrát ohnivu whisky " povedľa barmanovi a dopila svoju whisky, barman im dal whisky, poďakovali,, to takto chodíš po baroch bežne" spýtal sa jej,, nie len to bolo na mňa veľa, tak som sa išla odreagovať a ty? " odpovedala a spýtala sa,, nie nechodím len tiež som sa išiel tak nejak odreagovať" odpovie jej a napije sa,, Malfoy poďme začať od začiatku Hermiona Grangerová "povedala a podala mu ruku,, tak Draco Malfoy" povedal a prijal jej ruku.
****
,, Zaplatíme "povedala opilo hnedovláska, chcela dať peniaze barmanovi, ale blondák ju predbehol,, ale.." on ju chytil za ruku a doviedol ju pred bar,, Bert to ako odškodnenie za tie roky, takže žiadne námietky, " povedal a zadíval sa jej do jej očí plne iskričiek,, máš prekrásne oči Hermiona " povedal a díval sa jej stále do očí, ona sa slabo usmiala a začervenala, pozrela sa do jeho očí, ktoré už neboli chladné, boli plné lásky,, ďa- ďakujem " zakoktala, pomaly sa približovali, až sa pobozkali, bozkával ju jemne, ale pri tom vášnivo omotala si ruky okolo jeho krku pritlačil ju k stene bozkaval ju na krk,, tu nie" zašepkala, on vytiahol prútik a premiestnil ich, do jeho domu išieli do izby, začali sa vyzliekať pri tom ako si vymieňali bozkyTakže tu máme nový príbeh dúfam že sa vám to bude páčiť a prepáčte za chyby
YOU ARE READING
POŠKVRNENIE RODU (Dramione )
FanfictionUž je to ten piatok, čo Lord Voldemort padol, presnejšie 3 roky. A Hermiona Grangerová prvá, námestníčka ministerstva si prichádza ťažkým obdobím rozišla sa si svojou prvou láskou Ronaldom Weasleyim stretávajú sa a sú stále priatelia, ale to je vš...