12

1.2K 47 10
                                    

Hnedovlaska čakala pred domom na blondáka.
Ozvalo sa hlasité puk a ona ho uvidela, mal na sebe čierny oblek, ako zvyčajne.

,, Ahoj " pozdravili v jednej chvíli, takže to povedali na raz. Ucheli sa, Draco jej chytil ruku, obiavili sa pred budovou ktorá bola začarovana aby vyzerala ako starý obchod. Draco s Hermionou podišli k škaredéj figuríne, povedali kde chcú a vošli dnu.

Hermiona s Dracom čakali kým prídu na radu.

,, Slečna Grangerová " povedala sestrička, Hermiona s Dracom išla do vnútra.

,, Dobrý deň" povedala liečitelka.

,, Dobrý deň " povedala Hermiona.

,, Dobrý deň" povedal Draco.

,, Chece vedeť pohlavie? " spýtala sa Liečitelka.

,, Áno" odpovedali jej.

,, Tak dobre, ľahnite si ," povedala a ukázala na lehátko,  ,, Ja poviem kúzlo a nad vani sa obavy obrázok vášho dietata" informovala ich.

Hermiona iba prikývla a ľahla si na lehátko, Draco sa postavyl k nej a chytil ju za ruku.

Liečitelka hnedovlaske odhrnula žlté tričko, zamrmlala nejaké kúzlo a nad je bruškom sa obiavylo máme bábätko a bolo počuť jeho malé srdiečko .

Hermionu zaštipali oči iba zamrkala.

,, Vyzerá to že vaše dievčatko je v poriadku " povedala a usmiala sa Liečitelka.

,, Dievčatko" zašepkala Hermiona pozrela sa na Draca ktorý mal lesklé oči, bolo vidieť že je dojatý.

,, Tak príďte o mesiac dvaciateho a už sa  nepremiesňujte je to nebespečne a račej obmedzite používanie cestovanie cez krb a prenášadlo" povedala im Liečiteľka. Hermiona prikývla zaplatili a odišli.

,, Hermiona poznám tu neďaleko veľmi dobrú reštauráciu a tak ma napadlo či by sme sa nešli najesť " povedal blondak.

,, Dobre" povedala s úsmevom.

***

Po pár ulíc sa obiavili pred tehlovou budovou, na okeniciach boli muškáty, nad drevený bol nadpis U AURORI.
Vošli dnu, do nosa im vošla príjemná aróma, na okrúhlych stoloch s obrusmi mätovej farby boli váze s polnimy kvetmy.

,, To je prekrásne " povedala s úžas Hermiona, blondak sa usmial a privol.

Sadly si k stolu ktory bol pri okne, prišla k ným plavovlasá čarodejnica s milým úsmevom na tvary, podala im jedálny lístok.

,, Čo si prosite?" spýtala sa o chvíľu ta istá čašníčka.

,, No tieto syrové makaróny a zelený čaj poprosim"

,, Tento bravčový steak s pečenými zemiakmi, grilovanou zeleninou a na pitie tiež ten čaj " povedal Draco.

Čašníčka sa prikývla a s úsmevom odišla, o chvíľu k ným prišla aj s čajom a po minúte im doniesla jedlo.

,, Je to výborné" pochválila hnedovlaska.

,, Ďakujeme" poďakovala čašníčka a odišla.

,, Takže zajtra máš čas? " spýtala sa Hermiona.

,, Áno prečo?" spýtal sa.

,,No Harry s Ginny zajtra majú tiež čas o Ronovi neviem, síce Neville nemá čas lebo je učítel na Rokforte ale Luna by mohla mať čas " povedľa s iskričkymi v očiach.

,,Čo?" nechápal.

,,Ja som sa s tvojimi priateľmi zoznámila čiže si na rade ty" povedala vážne.

,, No a čo ak oni nebudú chcieť " spýtal sa a bolo počuť že by bol najračej keby nemali čas.

,, No ešte dnes to napíšem" povedala.

,, Dobre ale teraz dajme iné téma lebo na toto sa musím ešte psychicky pripraviť " povedal, ona sa zasmiala.

,, No mali by sme rozmýšľať o mene" povedala čarodejnica.

,, No to by sme mohli, pre naše malé dievčatko " povedal s úsmevom.

,, Druhé meno by mohla mať Narcissa a po prvom sa ešte porozmýšľame" povedala rozhodne.

,, Dobre " povedal bol strašne rád a myslel že jeho matka bude tiež keď sa dozvie že jej vnučka bude mať druhé meno po nej.

Jedli rospravali sa smiali a píly svoj čaj a preto nikto s tých dvoh si nevšimly ženu s blondatimi až bielimi krátkymi vlasmi, okuliarmy, smaragdovom kabáte, a s pavým perom ktoré bolo skryte za kabelkou.

Tak dúfam že sa páčilo a prepáčte za chyby. Budem rada za pozitívny komentár a rady

Info: Hermiona je v piatom mesiaci, a od Kingsleho dovolenku,






POŠKVRNENIE RODU (Dramione ) Where stories live. Discover now