O mesiac neskôr
Ryšava mlada žena obiehala niekoľko obchodov v Šikmej uličke , prave išla do obchodu z metlami keď ho uvidela, mal na sebe čiernu košelu, čierne nohavice . Ani nerozmyšlala a bežala za nim . Chytila ho za rameno a povedala: ,,Ahoj, Malfoy ," on sa odtočil na zatiaľ najmľadšiu členku Weaslovcou ,, Hermiona sa chce stebou porozpravť ,ale viem že sama by nato nemala odvahu aj keď je v Chrabromilčanka " dokončilo pehave dievča ,, prečo ?" opytal sa jej ,, na to ja pravo nemám " odpovedala mu a premiesnila sa s ním.
*****
Hnedovláska si čitaľa svoju oblubenú knihu a hladkaľa soje ešte nevirauzné bruško . U dverách zazvoniľo neprekvapiľo ju to, jej najlepšia kamarádka k nej chodila dosť často keď bola doma ešte k tomu dnes ju čakala . Položila knihu na stvol a išla otvoriď dvere,,ahoj , Gin-" zasekla sa keď uvidela otca sojho dieťatka ,, tak ja pôjdem a vy sa porozpravajte " povedala a kym styhli obaja zareagovať Ginerva Weasleyová bola preč.,, No emm..., " pozrela nervózne,, poď ďalej" povedala, on prikývol a vošiel do vnútra, zatvorila dvere. Vošli do kuchyne, Hermiona sa spýtala :,, chceš kávu, čaj " on na ňu pozrel,, kávu, ďakujem" odpovedal, prikývla a mávla prutikom sadla si za stvol, ukázala na stoličku pred sebou on pochopil to gesto a sadol si,, tak o čom si chcela hovoríť, Hermiona? " povedal blondak, hnedovlaska si od nervozity žmuchlala tričko,, ja...ja nechcem od...od teba nič ja len mám...mám po-pocit že to musíš vedieť že...že to je správne keď ti to po-poviem" povedala ani si nevšimla že jej tiekli slzy,, sprosté hormóny" pomysla si a utrpela si slzy,, čo sa stalo " spýtal sa, mal o ňu strach neostávalo sa bežne že táto čarodejnica pred niekym plakala a aj keď hej určite nie pred ním, dievča sa mu pozrelo do očí a povedala to čo mu vyrazilo dych,, Som tehotná. "
Dúfam že sa páčilo a prepáčte za chyby za každé rady,hviezdičky,komentáre budem rada
YOU ARE READING
POŠKVRNENIE RODU (Dramione )
FanfictionUž je to ten piatok, čo Lord Voldemort padol, presnejšie 3 roky. A Hermiona Grangerová prvá, námestníčka ministerstva si prichádza ťažkým obdobím rozišla sa si svojou prvou láskou Ronaldom Weasleyim stretávajú sa a sú stále priatelia, ale to je vš...