24.

1K 35 12
                                    

Hermiona sa ráno zobudila skoro, aby mohla urobiť raňajky.

Zvolila lievance s ovocím,
vajíčka so slaninou, pripravila aj kávu, čaj a džús.

Keď to bolo všetko hotové, išla do hosťovskej izby, kde zatiaľ spala Helene.

,, Stávaj čarodejnica " povedala s úsmevom Hermiona a zatriasla s ňou.

,, Ešte chvíľu mami" povedala tým jej detským hlasom.

,, Mame lievance " povedala Hermiona len tak.

Helen hneď vyskočila s postele, Hermiona sa zasmiala.

,, Su aj s cukrom, alebo bez?" " spýtala sa Helen, Hermiona vedela čo tým myslí, jej rodičia ako zubári jej robili ak tak lievance, kde bolo jediné sladidlo ovocie ale na jej narodení mala tam aj med.

,, Je tam cukor, ale mame a ockovi ani muk " povedala Hermiona potichu.

,, Dobre" povedala a usmiala sa.

,, Tak poď, lebo ak tam je už Draco neviem či to tie lievance prežijú " povedala a zasmiala sa, keď si spomenula na jednu spomienku, kedy nebolo vidno jej bruško a Draco zaspal u nej na gauči.

Hermiona chytila Helene za ruku a išli do jedálne, kde už Draco jedol.

,, A tak čakať na nás" ozvala sa Hermiona prísne, až Draco poskočil a pozrel na Hermionu, ako že on nič on fretka.

,, Draco mohol by si, si ju dať na kolena určite je jej to výškovo a ja pre to brucho nemôžem "povedala Hermiona a ukázala na tehotenské bruško.

Draco preglgol a zatváril sa, ako keby mu Voldemort dal nejakú úlohu, Hermiona iba zdvihla jedno obočie.

,, Dobre, takže Helen poď sem" povedal, Helen neváhala a bežala k nemu on ju zobral a položil na kolena, Hermiona si sadla k nim a zobrala si opraženou slaninu.

,, A môžeš jej pomôcť jest " povedala Hermiona a odhryzla si papriku  potom pokračovala , ,, Síce keď sa mala narodí to bude iné, ale stále si môžeme požičať Teddyho, aj keď on je vlastne v jej veku že, stále tu mame Weasleyovcou" dokončila.

,, Nemôžme si len tak požičať deti Hermiono " povedal a dal jeden kúsok lievanca Helene.

Hermiona iba pokročila ramenami, vstala a odišla, po chvíli prišla s kečupom, sadla si a dala si to na tanier a potom si dám dala lievance, Draco pochopil už dávno že to nemá komentovať.

***

Domom sa ozval zvonček, Draco vstal a Helen, ako kačička za ním. Hermiona sa zasmiala a pohladila si bruško.

Draco otvoril a tam stáli ženy, ryšavá, čiernovlasá a blondína.

,, Zabiniová, Lovegoodová, Weasleyová" povedal Draco s úškľabkom..

,, Poterrová Malfoy" povedala Ginny .

,, A toto je kto ? " spýtala sa Luna s úsmevom a ukázala na Helen ktorá vykúkala za Dracovimi nohami .

,,Helen" povedala potichu , potom pozrela na Draca a povedala: ,, Poď sa hrať " 

,,Pomoc " pošuškal Draco ,Ginny na neho pozrela a sladko sa na neho usmiala. 

,, Mila Helen ja som Ginny, chceš sa s ním hrať ? hmm... to je skvele najlepšie si urobte čajove posedenie  a ja s týmito dievčatami ktoré sa nazývajú Pansy a Luna budeme s Harmionou , preberať nudne veci pre teba " povedala Ginny so sladkým úsmevom .Pansy a Luna sa na seba pozreli a zasmiali , Draco iba preglgol.

,,Ano ,áno skvelý nápad poď " zvolala Helen

,, Potvora " zasyčal Draco a porazene išiel za Helen ktorá ho ťahala. 

,, Hodila by si sa do Slizolinu " povedala Pensy .

,, No bratia si na to vsádzali" povedala a pokrčila rukami Ginny .  


_______

Prepáčte za ne-aktivitu ,ale nemala som čas ,viem že to vyzerá ako vyhováranie ale teraz v tomto čase mame učenia distančné a to sa kopy a ešte aj musím kresliť do školy, keď som si takú strednú vybrala  .pokusmi sa čo najskôr , ale nesľubujem majte strpenia so mnou 

prepáčte za chyby a vždy poteší pozitívny komentár

ĎAKUJEM

POŠKVRNENIE RODU (Dramione ) Where stories live. Discover now