Žena s hnedimi vlasmi nervózne sedela za stolom, uvedomila si že za niekolko mesiacov pustia budúceho detka jej dieťatka.
Musela sa s tim s niekym porozprávať a nenapadoli nej tri dievčatá.
Ginny, Pensy a Daphne.
Tie tu boli o niekoľko hodín, zazvonili.
A tak išla otvoriť, uvidela čiernovlasku, ryšavku a blondínku.,, Ahoj som rada že sye prišli" povedala Hermiona.
,, Ahoj, tak výklopno, máme sa dobre, cheme jahodový čaj ktorý si si minule kúpila a moja mama ťa pozíva v nedelu na obed " povedala rýchlo Ginny Potterová.
,, Ginny zase si jedla kokosové košický?" spytala sa Hermiona a pustila dámy do vnútra.
,, Ano, ako si vedela " spýtala sa Ginny.
,, Vždy keď ich máš si tak nejak viacej energická" povedala a pokročila ramenmi hnedovlaska.
,, Tak na urobím čaj poďte do kuchine"
,, Čo si varila " spýtala sa Daphne.
,, Špagety so zeleninou" povedala.
Sedeli za stolom a popíjali čaj.
,, Takže " povedala Pensy.
,, Za niekolko mesiacov pustia Luciasa Malfoya" povedala.
,, Tak to ste v ri… " začala Pensy, ale prerušila ju Daphne.
,, Vrav slušne Pens" napomenula ju.
,, Takže to ste v záhrade plnej problémov " pobedala Pensy.
,, No na tom som prišla aj ja, " pobedala, odmlčala sa ale pokračovala, „ došlo mi že keď sa to dozvie nebude nadšení a povie vitaj v rodine dieťa " dokoncila.
Ginny sa zasmiala, všetky na ňu pozreli tipu :si v poriadku.
,, Ja len ta prestava" povedala ryšavka.
,, Ginny už radšej nejec tie košický, lebo ťa pošleme k Mungovi, " povedala Pens, „ale priznávam ta prestava je celkom kozmická"
,, Porozprávaj sa s tým s Dracom " ozvala sa Daphne.
,, Ja viem" povedala Hermiona.
Chvíľu bolo ticho, keď sa ozvala Hermiona :
,, Bojím sa o ňu ",, To je normálne zlatko" povedala Daphne.
***
Blondata žena poklepkavala prstami a čakala na syna, aj ona si uvedomila tento fakt.
,, Deje sa niečo matka? " spytal sa Draco, keď videl že je Narcissa nervózna.
,, Uvedomila som si fakt že keď sa tvoj otec o niekoľko mesiacov vráti a nebude nadšený z toho že čakáš dieťa s muklorodenou čarodejnícov" povedala Narcissa.
Draco o par odtieňov zbledol, aj keď to na jeho bledej pleti moc nebolo vydno.
,, No myslíš že dostane infarkt, alebo bude zúriť, alebo všetko na čas? " spýtal sa nervózne.
,, Myslíme že je pravdepodobne ta tretia možnosť" povedala prave prichádzajúca Andromeda Tonksová.
,, Teta Andy ahoj " povedal Draco.
,, Ahoj Draco, Cissy" povedala Andromeda.
,, Ahoj Meda" povedala a obiala sovoju sestru.
,, Čo ti tu? " spytal sa Draco
,, Tuto tvoja matka ma na čaj pozvala" povedala a sadla si so elegantného zeleného kreslá.
,, A Teddyho si kde nechala? "spytala sa Narcissa.
YOU ARE READING
POŠKVRNENIE RODU (Dramione )
FanfictionUž je to ten piatok, čo Lord Voldemort padol, presnejšie 3 roky. A Hermiona Grangerová prvá, námestníčka ministerstva si prichádza ťažkým obdobím rozišla sa si svojou prvou láskou Ronaldom Weasleyim stretávajú sa a sú stále priatelia, ale to je vš...