Hnedovlaska stala pred zrkadlom v svetlo žltých šatách s bielimi vzormi po kolena, mala obute žlté lodičky s velmi malim opätkom, vlasi mala zviazané do copu, prave čakala na Draca,lebo išli na svadbu Pensy Parkinsonovej a Blaise Zabiniho. Hermiona vie že pozvali aj manželou Potterovcou, od vtedy čo sa spoznali lepšie a zadali primerie sa stali dve sizolinčanky a dve chrabromičanky kamarátky. Počula zvonček, zobrala si bielu kabelku a išla otvoriť, uvidela Ginny v slabo ružovich po kolena dlhých šatách.
,,Pod Draco je v aute tak ako sme sa dohodli " povedala Ginny, Hermiona prikyvla a zamkla dvere, potom išla do auta spolu s Ginny.
,, Ahojte" povedala Hermiona a vlezla do auta sadla si k Dracovi do zadu ktorý sa tavril veľmi zdesene tomu kde sedí, ale hlavne s kym sedí.
,, Ahoj "povedalali na raz a Harry začal šoférovať.
Po tom ako Draco navigoval a po desiate prisahal k merlinovi merlinovi, morgane a salazarovi, že do tohto muklorodeneho stroja nevlezie sa dostali pred Zabini Manor.
Zazvonili a po chvily prišla zena s krátkymi hmavo blondatimi vlasmi a dlhým nosom,oblečená v bielej bluzke a v čiernej sukni po kolená.
,, Dobrý deň, pan Malfoy vaša matka už prišla a je v hale,pan a pani Potterovci a vy meno aby som sa pozrela či ste na ste na zozname? " spytala sa.
,,Hermiona Grangerová" povedala Hermiona a pohladila si bruško. Žena sa pozrela na pergamet, po chvíli prikyvla a viedla ju do haly. Hala bola vyzdobena do bielej a smaragdovej farby, na stenách boli biele kveti, na strope boli vyčarovanr svetielka.
,,Hermiona" ozvalo sa za ňou, otočila sa a uvidela Narcissu Malfoyovú.
,, Narcissa, dobrý deň "povedala Hermiona s úsmevom. Narcissa Malfoyová mala na srbe tmavo modré šaty po kolena, čierne sako s zafirovimi gombikmi, peľové náušnice a náhrdelník, vlasi mala do utiahnuteho drdolu
,, Dobrý deň pan a pani Potterovci" povedala na Narcissa.
,, Dobrý deň pani Malfoyová " pozdravil Harry spolu s Ginny.
,, Emm... mami aj ja som tu" povedal Draco a pozrel na Narcissu.
,, Ale iste že si tu Draco "povedala s usmevom jeho matka.
Po niekoľko minutach prišiela staršia žena s tmavou pleťou, dlhými po lakte čiernimi vlasmi, na sebe mala tmavo fialové potiahnuté šaty po kolena, čierne sako na ktorom bolo fialova okrúhla bronž, mal čierne opekať, na usiach mala fialove slove náušnice.
Prosím vás poďte na záhradu, tam sa bude konať obrat mojho syna " povedala madam Zabini. Ľudia sa vybrali za ňou sadli si na biele pohodlné stoličky. Zahrada bola veľká bola udržiavaná boli tam exotické kvety rôznich farieb, vysoké stromy. Obrat sa konal pod perlovo bielim samom, na kraji bol obluk drevené farby poletovali tam trbketave vili bieli koberec po ktorom mala prejsť nevesta, zo stropu stanu padali biele lupienky.
Zaznela krásna melódia, potom prišiel ženích Blasie Zabini ktorý mal na sebe čierne rúcho so zlatým pasom, potom presli po koberci družičky v metolovich šatách s vrtenou sukňou, saty boli dlhé po kolená, takže boli vidieť strieborné lodičky, medzi družickami bola aj Astoria Greengrass mladšia sestra Daphne, Hermiona si iba teraz uvedomila že Draco nieje pri nej, keď ho uvidela s tehotnou Daphne ako ide k Blaisovi - ktorý bol veľmi vystresovaný - k oltru vedla na kraje. A nakoniec cez koberec prešla Pansy Parkinson na sebe mala dlhé biele šaty so širokou sukňou na ktorej bol dlha biela vlečka, mala srdcový výstrih, na šatách mala pri šité drobné perly, vlasy mala zapletie do zložitého drdolu, zavoj bol dlhy a ligovo priesvitný zavoj. Prišla k Blasiovy.
,, Zišli sme sa tu aby sme spojili týchto dvoch čarodejníkov, prosim povedzte sľuby najskôr pan Zabini "povedal odavajuci.
,, Ja Blasie Zabini, slubujem že s tebou budem až do konca našich životov, budem s tebou v ťažkostiach, v zdraví aj chorobe, bohastve aj chudobe, budem ti verný" povedal Blasie, Hermiona ktorá to pozerala s úsmevom a uyierala si slzy.
,, Ja Pansy Parkinsonová slubujem ti vernosť, budem s tebou v zdraví aj chorobe, bohatstve aj chudobe, až kym nás smrť nerozdelí" pobededala Pensy. Hermiona si vsimla že nieje jedina dojatá uvidela, že žena ktora bola Blasiho matka si utierala bielov latkovou vreckovkou oči, potom tu bola žena s krátkymi čiernimi vlasmi a nemôžme zabudnúť na druhu tehotnú plnou nestalych hormonov Daphne Nottovú.
,, prosim vymeňte si prstienky"povedal odavajuci, Draco prišiel k Blasiovi a podal mu zlatý prsteň s drobnimy diamanty, Daphne podala druhy prsteň zlatý nevirany ale troca hrupši ako prví prsteň Pensy, potom Blasie navliekol na ruku prsteň a zase Pensy Blaisovi.
,, V mene Merlima sa stavte manželmi, prosim ženích môže pobozkať nevestu "povedal odavajuci, mladomanželia nečakali a pobozkaly sa.
***
Hermiona cítila tie pohľady vedšina čistorvnych čarodejníkov, mebolo jej prijemne keď sa na ňu pozerali ako na špinu, drzala sa bruška a hlatkala ho ako aby mu robila štít a aby sa sama upokojila. Nasadila falošný úsmev, keď sa ňu pozrela nejaka čistokrvná plna predsudkov čarodejnica alebo čarodejník. Lenže všetko bolo na ňu moc keď počúvala tie tiché reči. ,, Museli sa zblázniť, keď pozvali tých zradcov krvy, polokrva a hlavne tu špinavú humusáčka, "alebo,, Taku hambu urobyl svojej rodine, poškvrniť rod s humusáčkou a urobiť si parchanta"potpm druh,, ale to maju v rodine, ta Blacková stredná sestra sa oženila s humusakom a jej dcéra sa ozenila s tým špinavým krížencom, vlkodlakom "
Hermiona podrebovala ísť preč, nechela počúvať ako ohovaraju ju priateľov Andromedinu rodinu a Remusa. Išla na terasu, nadychat sa čerstvého vzduchu, vánok jej prijemne osviežil tvar.
,, Ahoj" ozvalo sa vedla nej ženský hlas,ktorý spoznala.
,, Ahoj Daphne "povedala hermiona a otočila sa na blondinu v krasnich pastelovo zelených šatách po litka.
,, Stalo sa niečo, prečítaj plačeš?" spytala sa, iba teraz si Hermiona uvedomila že jej po tvary tečú slzy, utrela si to rukov.
,, Ani som si to neuvedomila, "povedala a zufalo sa zasmiala, „ ja som si myslela že som som na urážky zvyknutá, hluoe hormóny" povedala a nevedomky sa chytila miesta kde sa rysovala jazva, s už bledým názvom Humusáčka. Daphne si to samozrejme všimla, necakala na nič a obiala Hermionu, davala samozrejme pozor na jej a hermone tehotenské bruško.
Boli v takom jemnom obiati ešte niekolko minút keď, Daphne urobila bolestnu grimasu a bolestne zasičala.
,, Daphne si v poriadku"ozvala sa Hermiona a pozrela na blondáku.
,, He-"neodpovedala a chytila sa za brucho,
,, No asi rodine, pod" povedala Hermiona a chytla za ruku Daphne.
,, Ale termín mám až za týždeň "povedala.
,, No to sa niekedy stáva" povedlaa Hermiona a išli k dveram do sály.
Bala celkom rada že si ich nevšimli, až na jedneho tmavovlase dievča, Astoria Greengrassová. Bežala za nimi.
,, Čo sa stalo? "spytala sa a pristúpila k staršej sestre.
,, No mali Will che von" povedala Daphne
,, Pomôžeš nam prosim ku krbu "povedala druha tehotná žena.
,, Iste" povedala Atoria
Išieli ku krbu keď dafne pocitila niečo mokre ,,Dami praskla mi voda " povedala, oni na seba pozreli a išli dalej keď boli pri krbu,Hermiona sa pozrela na Astoriu,, Astoria povedz Theovy o Daphne" povedala a potom s daphe zmizla v zelenich plameňoch.
Dúfam že sa vám to bude páčilo a prepáčte za chyby. A budem rada za pozitívny komentár, radu.
YOU ARE READING
POŠKVRNENIE RODU (Dramione )
FanfictionUž je to ten piatok, čo Lord Voldemort padol, presnejšie 3 roky. A Hermiona Grangerová prvá, námestníčka ministerstva si prichádza ťažkým obdobím rozišla sa si svojou prvou láskou Ronaldom Weasleyim stretávajú sa a sú stále priatelia, ale to je vš...