23

1.1K 40 21
                                    

Hermiona Grangerová bola nervózna práve sa s Dracom chystala pozrieť svojich rodičov, bála sa reakcie na to že je tehotná a že ich neinformovala.

,, Som hrozná dcéra " povedala plačúco Hermiona, keď bola s Dracom v jej izbe.

Draco sa o nu bal, vedel že tehotenstve stres nieje prospešný a Hermiona bola v tomto období velmi precitlivena.

,, Bude to v poriadku" povedal jej a obial ju.

,,Budeš mať mokré sako " povedala Hermiona, Draco sa iba usmial a pritiahol ju k sebe, ruku jej dal na bruško.

,, Cítil si to" Povedala Hermiona a pozrela na Draca s úsmevom.

,, Iste že "povedal a tiež sa usmial, práve cítil jeho budúcu dcérku, ten pocit ktorý mal, nevedel by ho popísať, ale bol nádherný.

,, Draco prezliečiem sa a pôjdeme" povedala Hermiona rozhodne, veď je predca Chrabromilčanka ktorá bojovala zo smrtižrutmi toto zvládne, pomyslela si Hermiona.

Hermiona si obliekla bielu blúzku s čiernimi ozdonimi gombíkmi, rifle a dala si čierne topánky. Vlasi si nechala rozpustené.

Obiednali si taxík, Draco chytil Hermionu za ruku, aby sa upokojila

O niekoľko hodín, taxík zastavil pred rodinným domom Grangerovcov.

Hermiona stale držala za ruku Draca, bola zabalena v čiernom kabáte s červeními gombíkmi, zazvonila za zvonček. Otvorila žena s hustými čiernimi vlasmi po ramená a hnedimi očami mala usmev na tváriť

,, Ahoj Hermio-" zasekla sa keď uvidela tehotenské brucho svojej dcéry.

,, Ahoj Mami, emm toto je Draco" povedala a ukázala na blondáka pri nej, vydela že jej matka je prekvapená.

,, Mami, mami kto prišiel "ozvalo sa malé dievčatko, po chvíli to malé dievčatko prišlo k matke a pozrelo sa na hostí. Dievčatko malo tri roky, hnedé rovné vlasi s olivovo zelenimi očami,,, Helmiona" zakričalo na svoju velku sestru.

,, Ahoj Helene" povedala materským hlasom Hermiona.

,, Helene pod do obývačky si ďalej kresliť, ty Hermiona vysvetliť " povedala pani Grangerová.

,, Dobre poďme" povedala a s Dracom išla do domu. Ked si vyzliekli kabát a obuli si béžová-čierne papuče, išli do obývačky kde čakal pán Granger. Pan Granger mal rovné krátke hnedé vlasi a olivovo zelene oči.

,, Ahoj oci " povedala nervozne Hermiona a nevedome si položila na brucho ruku.

,, Čo?" spytal sa a pozrel na Hermiona – presnejšie na jej brucho – pan Granger.

,, No, toto Draco Malfoy… a ako ste si všimli som tehotná a ano mala som to povedať skôr, ale všetko bolo nové, vo mne zrazu sa tvorí nový človek, presnejšie dievčatko, a zrazu bum bac, skopka tsunami a zemetrasenie… "vravela Hermiona.

,, Zlatko stále sme u toho že si tehotná alebo sme lri prírodných katastrofách?" spýtala sa troch so smiechom pani Grangerová.

,, No proste som na to zabudla prepáčte "povedala Hermiona.

Hermionina matka si iba povzdychola, nechela stresovať dcéru viac ako terz bola, podišla k Hermione a objala ju, potom si prezrela Draca a prikývla.

,, Dobre myslím že by sme mohli ísť jest" povedal pan Granger a dosť vyditeľne sa zamračil na Draca.

Po tom ako sa všetci piati a ak počítame aj ešte nenarodené dievčatko tak šiesti. Pani Grangerová uvarila čaj ktorý bol nie len v čarodejníčkom ako si Draco všimol ale aj v muklovskom svete jeden z obľúbených nápojov.

,, Takže ako ste sa spoznali? " spytala sa milo pani Grangerová.

,, No boli sme spolu na škole, v istom ročníku, len v inej fakulte" povedala Hermiona a pozrela na Draca ktorý sa tváril zvlašne keď sa jej mala sestrička hrala s jeho, pravdepodobne (určite) dráhou čiernou kravatou.

,, Helen " povedala Hermiona.

,, Ano Helmiona" povedala Helene.

,,Nezaškrd mi ho " povedala Hermiona zo smiechom. Helene ktorá to nechapala, ale aj tak prikývla.

***

Bol večer a Hermiona a Draco si zavolali taxík, keď mala Helen začala plakať že nechce aby odišli. Pani Grangerová ju chcela ukludniť, Helen iba švyhla rukami a knihy položené na poličke preleteli na druhu stranu miestnosťi. Hermione iba pozrela na Draca.

,, Helene " výkričnkla  pani Grangerová ktorá niečo také raz, (viac krát) zažila s Hermionou.

,, Emm Mami a nemohli by sme si ju na výkon zobrať k sebe" povedala Hermiona.

,, Ano, ano, ano " vykríkla veľmi nadšene Helene.

,, No emm čo myslíš Robert" povedala pani Grangerová.

,, No ja neviem, Joe" povedal svojej manželke.

,, Prosím chem byť zo svojou sestričkou a vy môžete mať víkend celý pre seba, ak bude daky problem zavolám a ak bude chcieť ísť domov skôr tak prídeme, však Draco " povedala Hermiona.

,, Emm… emm jasne" povedal.

,, Tak dobre idem jej zbaliť " povedala pani Grangerová a vybehla po schodoch.

Draco sa iba usmial, keď videl nadšený úsmev na jej tvári.

“ No to bude víkend” pomyslel si Draco.



______________________________

Prepáčte my za to čakanie, ale no zabudla som na to priznám sa vám, takže dúfam že sa páčilo a prepáčte za chyby. A budem rada za pozitívny komentár.
Budem sa snažiť čo najskôr novú časť.

Mena Hermioninych rodičov som si vymyslela lebo neviem s istotou povedať, ale zda sa my že ich mená ani spomínané neboli v knihe, ak hej tak my napíšte a ja to zmením.

POŠKVRNENIE RODU (Dramione ) Onde histórias criam vida. Descubra agora