27

867 31 6
                                    

Hermiona sa ráno zobudila ako zvyčajne, ale nebolo to kvôli budíku, ale bolo to kvôli jej veľkom tehotenskom brušku ktoré spôsobilo veľký problém zo spánkom, keď ju jej dieťatko kopalo, už len čakala kedy porodí lebo nevedela či to ešte zvládne, bolel ju chrbát  a na záchod chodila skoro každú minútu, no sprevádzalo ju to čo k tehotenstvu patrí.

Zacítila príjemnú vôňu palaciniek a čokolády, keď prišla do kuchyne uvidela Draca a jedného domáceho škriatka (ktorému platili a mával jeden deň v týždni voľno) ako pripravujú raňajky.

,, Dobré ráno" povedala celkom unavené a to potvrdilo aj zívnutie.

,, Prečo ešte nespíš?" spýtal sa Draco a dal na tanier palacinku. Ona si zatiaľ sadla na stoličku.

,, Nedá sa buď ma kope, alebo mi ide mechúr prasknúť a ešte ma chrbát boli nemôžeš mi ho pomasírovať? Minule si to zvládol na sto bodov pre slizolin" povedala Hermiona.

,, Iste že, ale potom musím ísť na ministerstvo " povedal Draco.

,, To je dnes?" spýtala sa Hermiona.

,, Áno " povedal a začal ju masírovať.

O dve hodiny keď sa aj najedli, musel Draco ísť pred tým samozrejme ako vždy keď Draco odchádza z domu pobozkal Hermionu na vlasy.

Hermiona si povzdychla keď bola sama, sadla si na gauč zobrala si knihu. Lenže miesto čítania, mala na mysli Luciusa Malfoya.

Pravda bola že nechcela aby bol na slobode, možno pred rokom by si povedala že si možno každý zaslúži druhú šancu, ale teraz keď sa išla stať matkou, mala strach.

Hermiona sa zatvárila bolestne, ale ignorovala to, pretože si myslela že to sú poslíčkovia (falošné kontrakcie) , ktorých už mala päť krát

***

Hermiona pocítila nával bolesti, pohár ktorý mala v rukách spadol na zem a ona si sa oprela o stôl a chytila sa za brucho.

,, Toto asi nebudú poslíčkovia " zamumlala a zhlboka sa nadýchla, pomaly si sadla na najbližšiu stoličku.

,, Och práve teraz? Keď je som sama doma" povedala Hermiona, potom vykríkla.

,, Dobre, dobre kde je prútik? " mrmlala si.

,, Hella" vykríkla s bolesťou Hermiona, ani nie o sekundu sa objavil mali domáci škriatok.

,, Pani je v poriadku? Potrebuje niečo? "spýtala sa Hella keď uvidela svoju pani v bolestiach.

,, Na stole v mojej izbe je prútik prines mi ho" povedala Hermiona.

Škriatka prikývla a s puknutím odišla a aj vrátila, podala Hermione prútik a ona s námahou vyvarovala patrónusa.

,,Začalo to! Je čas!" Povedala Hermiona,, Dones správu Dracovi Malfoyovi" prikázala.

______
Dúfam že sa vám to páčilo a prepáčte za chyby. Budem rada za pozitívny komentár a rady.

Toto je predposledná kapitola, potom už iba Epilog

Želám pekné Vianoce.
Dufam že ste zdraví.

❤️🦁🐍💚

POŠKVRNENIE RODU (Dramione ) Where stories live. Discover now