Hnedovlaska sedela na stoličke keď plakala, hladkala si svoje bruško, keď sa ozval zvuk zvončeka, postavila sa a išla otvoriť.
Keď ju uvidel skoro sa zľakol, jedj vlasi lietali všade a mala od plaču červené oči, ešte teraz jej išli slzy.
,, Pre Merlina čo sa stalo? " spytal sa s obavách v hlase.
,, Došla mi zmrzlina" povedala a rozplakala sa.
,, Ale to je len zmrzlina "povedal.
,, Len len zmrzlina, to sa ti ľahko povie" povedal nahnevane.
,, Tak ti mám ísť kúpiť zamrznu? "pýtal sa.
,, Bol by si taky láskavý Draco?" spytala sa ho.
,, No dobre"povedal
,, Takže karamelovú, čokoládovú , citrónovú, jablkovu, čokoľadove sušienky, cibuľkove chipsy a zelené jablká, potam ešte jahodový a čučoriedkovi krem a kyslé uhorky " povedala mu s usmevom
,, Nevravela si že chceš iba zmrzlinu?" spytal sa jej, ona sa naň zapáčila.
,, Dobre dobre "povedal a radsej sa odmiesnil, kúpiť veci
***
Sedela za stolom a na lyžičku si nabrala čokoládovú zmrzlinu, potom si zobrala chipsy ktore si spolu so zmrzlinou vložila do úst. Draco na ňu pozeral celkom zdesene, chel si zobrať jeden chips, keď mu placla po ruke Hermiona s nahnevanou tvárou, Draco si povzdychol.
,, Takže, poďme rozmýšľat nad menami " povedala hnedovlaska a pozrela na blondáka, „chceš? Ber alebo už sa mi nepokušaj ukradnúť jedlo" povedala a ponúkla mu misu chipsov. Draco celkom opatrne zobral chipsy.
,, Takže poďme rozmýšľať nad timi menami" povedal. V miestnosti bolo ticho, kým Draco vykríkol.
,, Chryzanténa " povedal Draco, Hermionan pozrela zdesene.
,, Len zes moju mŕtvolu" zakričala a do úst si vlozila zmrzlinu, „ Lara ? " spytala sa Draca.
,, Nie, Esteriana " povedal, Hermiona zakrutila v nesúhlasu
,, Juliette " povedala Hnedovlaska,blondák nesúhlasil.
,, Artusha" Vykríkol, ona naň pozrela pohľadom ktorí keby mohol zabíjať už by ležal pod stolom, „ nie, nie máš pravdu " povedal.
Ešte niekoľko hodín vymýšľali mena, keď Dravo odchádzal domov urobil niečo, čo sa ešte nestalo, zastavila sa pred Hermionou a dal jej bozk do jej hustých hnedých vlasov.
______________________________
Dúfam že sa vám to páčilo, prepáčte za chyby . Budem rada za pozitívny komentár.•Môžte mi poradiť nejaké ženské mená.
• Môžte dávať otázky, mohla by som urobiť charakter ask.
Ďakujem za hviezdičky, som rada že sa vám priveh páči
YOU ARE READING
POŠKVRNENIE RODU (Dramione )
FanfictionUž je to ten piatok, čo Lord Voldemort padol, presnejšie 3 roky. A Hermiona Grangerová prvá, námestníčka ministerstva si prichádza ťažkým obdobím rozišla sa si svojou prvou láskou Ronaldom Weasleyim stretávajú sa a sú stále priatelia, ale to je vš...