✨4.bölüm✨

108 21 6
                                    

Şu anda canım çok sıkkın ve morelim çok bozuk uyku bir türlü tutmuyor bende can sıkıntısından yeni bölüm yazmaya karar verdim .Zaten okullar açılınca fazla bölüm atamiycam .Neyse iyi okumalar bölüm hakkındaki yorumlarınızı merak ediyorum,buraya yazabilirsiniz .gerçi şu an kimse okumuyor ama olsundu

Derin'im bana şans vermişti sonunda.Bu bir ay içinde onun o güzel kalbini aşka açmam lazımdı.bana şans vermesi bile çok değişik geliyordu, imkansız geliyordu işte ben 3senedir bir imkansızı seviyordum .

Onu ilk kez yazın aynı liseyi gezmeye geldiğinde görmüştüm ,aşk ilk görüşte olur mu hiç demeyin .sanki onun
Mavilerini bir kez görünce bir daha hiç bir mavi bu kadar güzel olmadı, nefesim daraldı ,elim ayağım titredi , dışardan birisi görse neden elin ayağın titriyor dese ne diyecektim ki bunu bana daha 5dakika önce gördüğüm kız yaptı desem kim inanırdıki?

Liseye başlayana kadar hep onu düşündüm ,düşündükçe aklıma o mavileri geldi ,o güzel yüzü geldi o benim cennetim olmuştu .o benim çıkmazım olmuştu,ondan gitmeyi çok denemiştim onun her oğlanla konuşmasında benim kalbim sızlıyordu çünkü .Ama olmadı ben kendimden geçebiliyordum ama ondan geçmiyordum.onu kendimden çok seviyordum.bir insan böylesine delice sevilirmi be dedi dostum,kardeşim,sırdaşım .

Serkay hem benim hemde derinin arkadaşı , aslında başta baya kankalarmış hatta ben bunları sevgili sanmıştım .Derin bu bu güne kadar hiç sevgili yapmamıştı ,ama lise 3te benim cennetim başka bir herifin cehennemine vurulmuş.

bir senedir onu izliyorum çok mutlu gibi duruyordu.olsun be diyordum yeterki o gülsün ben ağlasamda olurdu .sonra bir gün gördüklerimle ağzım açık kaldı o it benim cennetimi gün ışığımı aldatıyordu. Bunu serkaya söyledim , aslında ben bilerek arkadaş guruplarına katılmadım .Belli etmek istemiyordum çünkü ,neyse ben bu iti benim canımı aldatırken gördükten sonra gittim bir güzel dövdüm bunu ,zerre gram pişman değilim hatta aklım yapmadıklarımda kalmıştı.

Alaranın beni dürtmesiyle bu düşüncelerimdende kurtulmuştum.
Alara benim ve serkayın kankasıydı çok uzun zamandır,sanırım çocukluktan beri ne bilim onu mu saydım ya.

'kardeşim ya ne düşünüyorsun acaba?' dedi alara.'birşey düşünmüyorum benim aşka inandırmam gereken bir güzel var ,onun için sizle uğraşamam kardolar 'dedim ve evin yolunu tuttum .

Ay Işığım |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin