✨15.bölüm✨

49 10 1
                                    

Derinin yüzünde endişeli bir hal vardı,
'merih benim acilen bu evden çıkmam lazım '

dedi fısıldayarak. Bu dediklerine anlam veremesemde bi bok kokusu alıyordum.
'merih onun arkadaşı burda ,daha fazla soru sorma bana yardım edecek misin onu söyle'

'tamam yardım edeceğim ,ama anlamıyorum ne oluyor ya ne oluyor '

'merih sana ne bundan ben sana yardım edip etmeyeceğini sordum ,şimdi edeceksen et etmeyeceksende beni daha fazla burda tutma !'
Üç senedir tanıdığım derini ilk defa böyle görüyordum ve ondan soğumak bu dünyadaki isteyeceğim son şey bile değildi. Ama bazen her insana kim olursa olsun hak ettiği gibi davranmak gerekti. Onu her ne kadar çok sevsemde kimse kimseyi ezme ,azarlama hakkına sahip değil...

'ben odanın kapısını örtüp geleceğim,sen benim arkamdan sessizce kapıya çık 'dedim yüzüne bakmadan ve mutfağın kapısını örtmeye gittim. O da arkamdan sessizce geliyordu . Mutfağın kapısını örttüm ve elimle gel deyip kapıya götürdüm.

Yüzünde az önceki panik ve sinir havası gitmişti ve mahcup bir surat ifadesi takınmıştı.

'bir kaç eşyam sizde kaldı akşam gelip alırım ben ' sinirlenmiştim..

'akşam müsait olmayabilirim, Alara yarın getirir ne eşyan varsa' dedim gülümseyerek ve kapıyı kapattım.

Ama bu kırgın bir gülümsemeydi. Derinin bir çok huyunu ,hal ve hareketleri bilsemde bu tepkisini çok saçma ve gereksiz bulmuştum.
Peki onu hala seviyormusun?

Bu da neydi şimdi tabi ki de hala eskisi gibi seviyordum demi?

Sahi seviyormuydum ki ...

Fazla vakit kaybetmeden mutfağa gittim ve yerime oturdum.

Tuğkan bana
'derin nerede ,yedinmi yoksa ?' dedi ve mal bu ve mal arkadaşı kişneyerek güldüler.

'siz söyleyin lan hanginizin yüzünden gitti derin bu evden?'
Tuğkan at ağızlısı kişnemeyi bırakıp öksürdü ve .

'derin ve  bir dostumun eskiden kalmış bir mevzusu varda , derin sanırım onun için gitti'
dedi ve sonra mevzuyu anlatmaya başladı.

Selamünaleyküm 💜

Bölümü yazmak istiyordum ama aklıma bir türlü gelmiyordu hemen birşeyler yazıp attım.sizce derinin öyle davranmasının sebebi ne?



Ay Işığım |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin