Arkadaşlar bölüm içime sinmemişti tekrar yazdım . Baştan okursanız sevinirim 💙.
Gerçekten inanamıyorum. Birazdan Derinlere gidecektik . Derinimi Bir günde bu kadar çok görmek kalbimde büyük sorunlar açabilirdi. Ona olan aşkımı her salise daha da arttırmak gibi...
Babam istanbulun büyük iş adamlarından biriydi herkes tarafından çok tanınır ve sevilirdi.
Tıpkı benim babam gibi derinin babasıda iş adamıymış ve babamla beraber çok yüksek miktarda olan, bir ortaklığa imza atmışlar.
Düşüncemden alaranın seslenmesiyle sıyrıldım. 'meriiiiiiiiiiihggggg hadi ya yeni gelin gibi üç saattir hazırlanıyon'
Alaranın annesi ve babası iş için şehir dışına çıkmışlardı.Bu süreç içerisinde alarada bizde kalıyordu. Alaraya '5dakikaya geliyorum ' dedim ve dolabımın kapağını açıp ne giyeceğime baktım .siyah ,hafif uzun bir swit altına siyah dar paça bir pantalon giydim . Uzun kolyemi ve bir kaç yüzüğümü taktım , saçımı doğal haliyle bıraktım ,çünkü böyle çok daha güzeldi bence... Son olarak siyah montumu ve fosforlu sarı botlarımı giyinip dışarı çıktım.
Merihin kıyafeti 💜🤙
##############&#################
Yaklaşık 10 dakika sonra derinlere gelmiştik .
İçimde kız istemek için gelmiş heyecanı vardı. Bu düşünceme kendi çapımda gülünce babamın bu değişik şey benim çocuğum olamaz bakışlarıyla son verdim.
En önden Alara ve annem arkalarından babam ve en arkadan ben olmak üzere içeri girdik.
En önde adını bilmediğim bey amca vardı ama derinin gözleri tıpkı babası bunu anladım.
Ama derinde deniz mavisi gözler herkesten daha güzel duruyordu.Derinin babasıyla selamlaştıktan sonra derinin annesiyle selamlaştım.
Etrafa baktım ama derin yoktu, içimde biriken merağı Alara anlamış olacakki derinin annesine 'efendim derin evdemi?' sorusunu yöneltti.
'Odasında derin birazdan iner canım' dedi ve eliyle bizi içeri odaya doğru yönlendirdi annesi. Derinin babası ve babam koyu bir sohbete dalmışlardı ki derinin babası 'sen hangi takımlısın Merih ' diye bir soru yöneltmişti
Gururla yerimde doğruldum ve
'galatasaraylıyım efendim ' dedim .hemde öyle böyle değil aşırı fanatik ölümüne Galatasaray'lıydım.
(Sizler hangi takımlısınız ,yorumlara yazın bakalım)(Adını sonunda öğrendiğim derinin babası) onur bey öylece halıyla bakıştı ilk beş dakika sonra bir beş dakika da bana baktı ve sonunda dudaklarını ıslattı ve konuşmaya başladı ;
"Sevdim seni oğlum , ikizlerin aksine evimde fanatik Galatasaraylı birinin olması gurur verici ". Dedi ve bana içten bir şekilde gülümsedi .
Konu konuyu açtı ve biz onur amcayla
-evet o muhabbetin arasında bey'den amcaya geçiş yaptım.- sıkı bir maç muhabbeti başlatmıştık .
taa ki muhabbetimizi bölen o merdiven sesi gelene kadar.Kafamı yavaşça kaldırdım ve ....
Mavi gözleriyle bize bakıyordu, yüzünde insanı ister istemez mutlu eden gülümsemesiyle yanımıza yaklaştı ve tek tek herkese merhaba dedi.
Bende ona' merhaba' diyince olduğu yerde durdu . Gözlerini kısarak bana baktı . Bende onun o deniz mavisi gözlerine bakıyordum ve açıkçası halimden Çok memnundum ,ta ki aklıma gelenlerle sesim... Tabi ya sesim. Mal Merih ,aptal Merih ,salak merih sesimi tanıdı kesin lan napacam ben durumu kurtarmam lazım lanet olsun . Onur amcaya döndüm;'onur amca lavabo nerede ?' Ona yönelttiğim soru ile derine baktı ve
'kızım merihe lavaboyu gösterirmisin?' derin tamam diye mırıldandı ve bana eliyle gel işareti yaptı . 'merhaba ben derin'
İmalı konuşmadığına göre kesin tanımadı . içimden İstanbul boğazı kalktı resmen ohhh . Elimi saçlarıma daldırdım ve cool cool gülümseyip (umarım cool oluyorum derken orangutana benzemiyorumdur)' bende Merih '
dedim ve lavobaya girdim .
Girerken sende gel istersen diyecektimde kızla başlamayan ilişkimiz bitsin istemediğim için sustum.
Lavobaya girince cep telefonumu çıkarttım ve anonim hattımı takıp derine yazdım (piç smile).h: derinim napıyorsun .
Derin💙: im eki ?
h: pardon :) napıyorsun ?
Derin💙:tuvaletin kapısında babamın arkadaşının çocuğunu bekliyorum.🙄
h: ikizin yokmu senin niye tuvalete sen götürüyorsun. Hem o çocuk bebekmi de kapıda sen bekliyon!
Derin 💙: o arkadaşlarıyla dışarıda. Ve evimiz çok büyük kaybolur diye bekliyom.
h: çocuğu bana özet gecermisin.
Derin💙: emriniz olur efenim.
h:canımıniçi , meleğim , güzelim lütfen söyle zaten kıskançlık damarlarım patladı.
Derin💙:adı Merih.
h:tipi nasıl peki.
Derin💙: yani hoş çocuk ama beni zerre gram ilgilendirmiyor. Biliyorsun aşka inanmıyorum.
h:bu olay beni hem mutlu etti . Hemde gerdi.
Derin💙:ha... Doğru bir ayın gittikçe azalıyor.
h: hatırlatma geriliyorum.
h: peki bu güne kadar fikrin değiştimi meleğim?
Derin💙:bunu sana bir ayın sonunda söyleyeceğim cevabım olumlu ya da olumsuz olacak .
h:tamam güzelim. Umarım olumlu olur.
Derin 💙: :) Görüşürüz anonim .
h: görüşürüz güzelim.
Derin💙 çevrimdışı.
h çevrimdışı
Derin'den devam
Anonime söylememiştim ama bu gün o bana sarılınca sanki içimdeki tüm kötü hisler uçup gitmişti ,ruhumdaki kara kelebekler içimden çıkmak için can çekişiyordu sanki...
Ve sanırım ben... ben onun sevgisine inanıyordum.
Merih konusuna gelirsek
birincisi öyle bir tip asla güvenilir değildir ve bırakın birisini sevmeyi sırf işin gece olayı için gündüzden sevgili yapan tiplerdendir.İkincisi doğruyu söylemek gerekirse çocuk yakışıklıydı fakat , şu anda sofrada yaptığı gibi sürekli beni kestiği için aşırı gıcık olmuştum çocuğa ya.
Kesin benide her gece takıldığı kızlardan biliyor.
Birde yanında kızla gelmiş ya sanki oturmaya değil bara geliyor beyfendi. Cidden aşırı sinir bozucu Yakışıklı piç.
################################
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığım |Texting
Genç Kız Edebiyatıİyi ki 3yıl önce seni görmüşüm ve gördüğüm gibi Vurulmuşum. Sahi senden önce napıyormuşum ben... Yazım aşamasında final olmadığını görenler gönül rahatlığıyla okuyabilir düzenli bölüm geliyor☺️ ©Tüm hakları saklıdır