Medya :merih
Arkadaşlar 9.bölümü düzenledim ve baya bir değişiklik yaptım . Düzenledikten sonra yeniden okumadıysanız bu bölümü büyük ihtimal anlamazsınız onun için 9.bölümü tekrar okumanızı öneririm.
Vote ve yorum atarsanız çok mutlu edersiniz beni
Sizi seviyorum çikilotalarım iyi okumalar 💜.
Eve gelince üzerimi değiştirdim ve en sevdiğim seri olan Harry Potter aksaban tutsağını alıp okumaya başladım .bu seriyi baştan sona kaç defa okudum bilmiyorum ama asla bıkmadan okuyabilirim.
Akşam derinlerde biraz daha sohbet edip sonunda eve dönmüştük.
Çünkü derin benden nefret etmişti ve bunu hiç sakınmadan belli ediyordu.Meleğim nedense telefona bakıp bakıp sırıtıyordu.
O an saçma bir şekilde telefonunu alıp kime öyle sırıttığına bakmamak için zor duruyordum.
(swlbt8 bu sırıtma tanıdık geldi mi 😂😂)Ama en korktuğum kısım üç hafta'dan daha az bir süre kalmış olmasıydı. Benden bu kadar nefret ederken anonim olduğumu görünce ne tepki verecekti acaba.
Yoğunlaşmış duygularımı bir kenera bırakıp Harry Potter'ı okumaya devam ettim.
Yaklaşık 2saat kitap okuduktan sonra gözlerim kapanmaya ve başım ağrımaya başlamıştı. Bende telefonumu çıkartıp derinime romantik bir mesaj yazmak istedim ama gel görki aklıma hiç birşey gelmedi .daha önce yazdıklarımın hepsini ya aklımdan yazmıştım, ya da Özdemir Asaf 'tan esinlenmiştim.
Ama bu gün geç bir saat olduğu için beynim off moduna geçmişti .h: iyi geceler ay ışığım.
Derin 💙:sanada iyi geceler h.
Neden bana sürekli ay ışığım dediğini cidden çok merak etmeye başladım.h:bunu sana bir şarkı sözüyle cevaplayacağım güzelim. Ama şu anda değil .
Derin💙:zaten sorduğum her soruya sonra de, beni kandırıyorsun sen değilmi aslında bana ay ışığım demenin bir nedeni yok !!!
(Derin💙kişisi sizi engelledi)
h:derinim, güzelim cidden yanlış anladın meleğim . Yapma böyle lütfen.
(Mesaj iletilemedi )h: iyi geceler dedin ya bana meleğim.
Binlerce kez beter olsun gece ,senin ışığın yoksa ....(Mesaj iletilemedi)
Derin'den beklemediğim bu büyük tepkiyi almak beni gerçekten üzmüştü.
Yanlız bence aşırı iyi bir alıntı yapmıştım. Romeo ve juliet kitabı yine çok sevdiğim bir kitap olduğu için repliklerini ezbere biliyordum.
Telefonumun alarmını kurup kendimi uykunun sıcak kollarına teslim ettim.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Derin'im beni engelleyeli iki gün oluyordu.
Onunla yazışmak bile beni o kadar mutlu ediyordu ki ,onunla konuşmayınca kendimi çok büyük bir boşluğa düşmüş gibi hissediyordum.
Serkay ve alarayla konuşmuştuk derin beni öyle tersleyip engelledikten sonra .
Alara 'belki canı sıkkındır biz kadınlar bazenleri nedensiz de olsa üzülürüz ,depresyona gireriz, yani anlayacağın canını fazla sıkıp kendini de , bizide üzme kardeşim 'demesiyle az da olsa rahatlamıştım ana içime oturan taş bir türlü kalkmıyordu . evet çok yoruluyordum ,Karşılıksız bir sevgi beni çok hırpalıyordu ama aşk işte çat kapı geldi bana tam 3sene önce hiç sormadı sen böyle büyük ,ama karşılıksız bir sevgiye katlanacak durumda mısın? diye. Danışmadan geldi kapıma ben de o kadar sorunuma rağmen buz gibi olan kalbime, cehennemden düşen bir parça gibi olan yakıcı aşkı aldım.Pişmanmıydım? asla ama...
Ama bir gün beni sevmezse...
İşte o zaman yıllar önce kalkıştığım işi bitirirdim. Çok küçük yaşta acıyla kasıp kavrulan kalbim yaşından çok acıya göğüs geren yüreğim bir acıya daha katlanmazdı .
Ama aklıma yıllar öncesinde ilk aşkımın , annemin söylediği sözler aklıma gelince gözlerim doldu , hemen kendimi odama çekip kapıyı kilitledim ve gözlerimden sessizce akan yaşların dinmesini bekledim .
Annem gibi olacaktım asla ama asla pes etmeyecktim ,başıma ne gelirse gelsin asla yıkılmayacaktım annemin sözlerini çiğnemeyecektim .
Bunu kendime de ona da yapamazdım .Keşke dedim şimdi yanımda olsaydı ,anlatsaydım ona tüm bu içimi yakan kor alevi. Sarılsaydım o cennet kokusuna, kafamı omuzuna koyup bağıra bağıra ağlasaydım keşke. Onu görsem yeterdi ki bana onun yüzünü görmek bana yeterdi.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Merhabalarrrr son bölümü ne zaman attım hatırlamıyorum bile 😂😂
Neyse bölüm bence fazlada kısa olmadı ,iyi okumalar
Vote ve yorum yapmayı unutmayın 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığım |Texting
ChickLitİyi ki 3yıl önce seni görmüşüm ve gördüğüm gibi Vurulmuşum. Sahi senden önce napıyormuşum ben... Yazım aşamasında final olmadığını görenler gönül rahatlığıyla okuyabilir düzenli bölüm geliyor☺️ ©Tüm hakları saklıdır