✨16.bölüm✨

50 8 3
                                    

Derinin ağzından

Merihlerin evinden çıkınca kendimi yol kenarında bulduğum bir banka attım ve ağlamaya başladım.

O...o şe.efsi.in arkadaşları burdaydı.

Ve nalet olsun ki o anki şokla merihe çok kötü davranmıştım.

Şu anda kendimi bok gibi hissediyordum hayır ben hangi köyün delisiyimde o mal tuğkana be berk e  sinirlenip gerizekalı gibi acısını Merih'ten çıkarıyordum ki .

Yavas yavaş yürüyerek eve gittim ve kapıyı açtım .evde beklediğim üzere kimse yoktu,
Yine ağırçekim hareketlerle duşa girdim ve üç saate yakın duşta hayatı sorguladım.

Duştan çıkınca üstüme mavi Jean bir pantalon ve beyaz üzerinde 'no comment 'yazan switimi giydim ve saçlarımı tarayıp kuruması için başıma havluyu sardım.

Salona gidip Netflix'ten film seçmeye başladım . Bu gün ayıptır söylemesi morelim bok gibi olduğu için ders çalışamayacaktım.

Netflix'ten sessiz bir yer adlı gerilim filmini açtım ve izlemeye başladım. Filmin türü korku -gerilim di yani en sevdiğim tür.
Filmin tam kadının sessiz bir şekilde doğruma esnasında bir kükreme sesi duydum ,merak  etmeyin sadece karnım acıktı . Yemek sepetinden bir büyük boy pizza ,yanına da big king menü hamburger ve 3tane soğansız lahmacun alıp yanına da büyük boy kola ve bir buçuk litrelik ayran sipariş ettim ve filmimi izlemeye devam ettim.
✨✨✨✨
Yemeklerimin hepsini yemiştim ve şu anda yatakta dönüp duruyorum çünkü lanet olsun ki aklımdan Merih çıkmıyordu...

Şu anda çıkıp merihin evine gitmek ve ondan özür dilemek istiyordum ama bir şey bana engel oluyordu. Sanırım yüzsüz gibi gözükme duygusu izin vermiyordu böyle yapmama.

Can sıkıntısından!! anonimin engelini kaldırdım

Derin: h iyi geceler (01:30)

h: şekerim sen kimsin (01:47)

Derin:ne?

h:kimsin diyorum şekerim ,neden yazıyorsun benim sevgilime ?

Ne sevgilim mi dedi .

Derin:ksjdkdkkffkkff ne alaka lan senin bu sevgilim dediğin pi* ne zamandır bana yazıyor

h:sen kimsin de benim sevgilime pi* diyorsun be gerizekalı.

Derin: o ettiğin lafı alırım biryerine sokarım senin tamam mı lan

h:hııı seni sevgilime  söylüleyeceğim.

Derin:git kime söylüyorsan söyle lan ,ne bokunuz varsa yiyin gerizekler.

Yazdım ve yataktan çıkıp hazırlanmaya başladım , merihlere gidiyordum. Neden mi ....

Sabah merih'in duşa girdiği saat dilimi

Dün gece Merih'ten çok şüphelenmiştim ve şu anda telefonuyla bakışıyorduk, telefonunu alıp kafamdaki tüm soru işaretlerine artık bir cevap bulmak istiyordum çünkü.

İçimdeki çılgın yürek yemiş yaratık sayesinde merihin telefonunu elime aldım ve mesajlar kısmına girdim.
En üstte boş ama hoş isimli bir gurup vardı onun altında da annem ,Alara ,serkay,sınıf gurubu felan vardı .
Boş ama hoş gurubuna girdim ve taa üstlere çıkıp okumaya başladım.
Gördüklerim ile gözlerim yuvalarından çıktı resmen. Tamam kaç gündür şüpheli hareketlerini not felan alıyordum ama ben cidden böyle birşeyin olabilme ihtimalini anlamamışım...

.Şimdi.

Sabah merih'in anonim olduğunu öğrenince çok değişik duygular hissetmiştim, sevilmek çok güzel bir duyguydu ve ne yalan söyleyeyim h kişisinden çok hoşlanıyordum ama merihle tanışınca merihe karşı bir çekim hissettiğim için ve aşk üçkenlerinden nefret ettiğim için anonimi engellemiştim.evet asıl sebebi buydu .

Ve şu anda iki kişiden  hoşlandım sandığım tek çocuk ne boklar yiyordu öğrenmem lâzımdı.

Evden çıktım ve hemen bir taksiye atlayıp merihlerin evine gittim . İçeriden hayvan gibi ses geliyordu.
Kapının önünde durup merihe yazdım

Derin:Merih selam.
Merih:selam?
Derin:naber?
Görüldü

Lan hayırsız Merih görüldü atacağına dürüstçe ne bok yediğini anlatsana kütük.

Önce EFENDİCE kapıyı çaldım duyulmadı zili çaldım ,en sonunda yerden hafifi büyüklükte bir taş alıp kapıya tüm gücümle vurdum.

15-20saniye sonra kapı açıldı ve gördüklerimle olduğum yerde kaldım....

Selam

Vote ve yorum yaparmısınız?

Sizce derin ne gördü????¿?????

Yeni bölüm haftaya gelecek

Sınır:30yorum

Ay Işığım |TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin