ဒ႑ာရီထဲက ဖူရွင္း
စာစဥ္(၄၉)
အပိုင္း (၇၂၃): အေရွ႕ေျမ႐ိုင္းေဒသကို ျပန္ျခင္း
“ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာတဲ့အထိ ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္က မေရမတြက္ႏိုင္တဲ့ ပါရမီရွင္ေတြဟာ ရွန႔္ထိုအဆင့္ကို တက္လွမ္းရာခရီးၾကမ္းမွာ ေသဆုံးခဲ့ၾကရတယ္.. ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္က ဒီရည္မွန္းခ်က္ကို ျပည့္မွီဖို႔ရာမွာ ေမွ်ာ္လင့္အခ်က္ အနည္းဆုံးပဲ… ဒါေၾကာင့္ပဲငါတို႔က အႀကီးမားဆုံး ဆုံးရႈံးမႈေတြကို ႀကဳံေတြ႕ခဲ့ရတယ္… ဒါေၾကာင့္ပဲ ငါက ပိုင္ေလြလီအေပၚမွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြ ပုံေအာခဲ့မိၿပီး မျဖစ္သင့္တာေတြ ျဖစ္လာခဲ့တာပဲ… ဒါေပမဲ့ တစ္ေန႔မွာေတာ့ ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္က တျခားျပည္နယ္ေတြလိုပဲ တူညီတဲ့ အဆင့္အတန္းတစ္ခုမွာ တည္တည္တံ့တံ့ ရပ္တည္ႏိုင္ဖို႔ ငါေမွ်ာ္လင့္တယ္… ဒီလိုျဖစ္ဖို႔ဆိုရင္လည္း ရွန႔္ထိုတန္ခိုးရွင္တစ္ပါး ေမြးဖြားဖို႔ လိုကိုလိုအပ္တယ္… ရွန႔္ထိုတန္ခိုးရွင္ရွိမလည္း ေတာ္ဝင္က်ဲနန္းေတာ္က ပိုမိုႀကီးမားတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို ရလိမ့္မယ္…
“ ငါ မေသဆုံးခင္ ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္မွာ ရွန႔္ထိုတစ္ပါး ေမြးဖြားလာဖို႔ကို အၿမဲတမ္း စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့တယ္… ဒါေၾကာင့္ ငါ့ယုံၾကည္ခ်က္ကိုပဲ ခိုင္ခိုင္မာမာ ဆုပ္ကိုင္ခဲ့မိတယ္… အခု ငါက အဲ့လို ေန႔ရက္ျဖစ္လာမွာကို ဘယ္ေတာ့မွျမင္ရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး… ဒါေပမဲ့ ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္ကို တျခားျပည္နယ္ေတြက သိမ္းယူသြားမွာကိုလည္း ငါမျမင္ခ်င္ဘူး… အဲလိုသာျဖစ္သြားလို႔ ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္မွာ မင္းလိုလူေပၚထြက္လာခဲ့ရင္ မင္းက ေျပာင္းလဲဖို႔ ပိုၿပီးေတာင္ ခက္ခဲလိမ့္မယ္…” ခြၽန္ရန္က ဆက္ေျပာသည္… “ တကယ္လို႔ ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္မွာ ရွန႔္ထိုတစ္ပါးရွိခဲ့ရင္ ဒါေတြ တစ္ခုမွ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး… မင္းကို ရွန႔္ထိုတန္ခိုးရွင္က ေတြ႕ၿပီးေတာ့ သူ႔လက္ေအာက္မွာ ေလ့က်င့္ခြင့္ရမယ္… ပိုင္ေလြလီကလည္း မင္းနဲ႔အတူ ေလ့က်င့္ျဖစ္လိမ့္မယ္… ေျမ႐ိုင္းျပည္နယ္က ပါရမီရွင္ေတြက တျခားျပည္နယ္ေတြအထိ နာမည္ေက်ာ္ၾကားမယ္… ဒါေတြ ျဖစ္မလာတာ ငါ့အမွားပဲ… ဒါေတြ ျဖစ္လာမွာကိုလည္း ငါဘယ္ေတာ့မွ ျမင္ရမွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး… ဒါေပမဲ့ ငါ့အိပ္မက္ေတြကို မင္းက ျပည့္မွီေအာင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏိုင္လိမ့္မယ္လို႔ ငါယုံၾကည္တယ္… ”
YOU ARE READING
ဒ႑ာရီထဲက ဖူ႐ွင္း အပိုင္း ၆၅၇ မွ ၇၆၀ထိ
אקשןမိမိကိုယ္တိုင္ ဘာသာျပန္ထားျခင္းမဟုတ္ပါ facebook မွ တဆင့္ျပန္လည္ကူးယူထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။