Edward Evans — Este bunicul lui Marc și cel care a creat jocul Last of the Heroes. Totodată, el este cel care a creat-o pe Angel plecând de la tehnologia pe care a primit-o de la gardianul de metal care apără Castelul din Cer.
Antoine Evans — Este tatăl lui Marc și cel care se ocupă de Centrul orașului New Edge.
Ella Evans — Este mama lui Marc.
Marc Evans/Axel — Este personajul principal al acestei povești. Este un tânăr de înălțime medie, cu părul negru, scurt, ochi căprui și o față ovală ușor alungită. În lumea virtuală se ascunde în spatele pseudonimului Axel, iar avatarul său are aproape același aspect fizic. Clasa avatarului său se numește Dark Avenger (Clasa de bază: Războinic; Zeul patron: Nefarius; Arma aleasă: Sabia pentru două mâini).
Vagner Tasher — Este cel care deține biblioteca pe care o vizitează Marc. Acesta are doi copii: Caitlin Tasher, o fată de vârsta lui Marc, și Simon Tasher, un tânăr cu probleme de atitudine.
Caitlin Tasher/Sayuri — Este fiica lui Vagner Tasher. Are o înălțime medie și constituție atletică. Părul auriu și-l poartă de obicei strâns în două codițe prinse cu panglici albastre. În lumea virtuală, ea se ascunde în spatele pseudonimului Sayuri, iar avatarul îi seamănă într-o anumită măsură. Are o personalitate vulcanică. Clasa avatarului ei se numește Kazejin (Clasa de bază: Războinic; Zeul patron: Shifara; Arma aleasă: Mănuși și cizme special create pentru aceste clase adepte ale artelor marțiale).
Simon Tasher/Agni — Este fiul lui Vagner Tasher. Din cauza unor probleme de sănătate, el este internat într-un spital, așa că apare în poveste doar sub numele de Agni, pseudonim pe care îl folosește în lumea virtuală. Este cel mai puternic jucător de LOTH. Atitudinea lui lasă de dorit. Clasa avatarului său se numește Ka Ronin (Clasa de bază: Războinic; Zeul Patron: Vulcanix; Arma aleasă: Katana).
Liu Xing/Laoteng — Este un tânăr cu trăsături asiatice. Este mai înalt decât Marc și are părul negru, lucios și țepos. În lumea virtuală se ascunde în spatele pseudonimului Laoteng. Are abilități de conducător și o intuiție destul de bună. Clasa avatarului său se numește Pyromancer (Clasa de bază: Vrăjitor; Zeul patron: Vulcanix; Arma aleasă: Toiagul magic).
Alicia Godfrey/Erika — Este una dintre cele mai puternice jucătoare, chiar dacă nu se află în top. Este o fată puțin mai înaltă decât Marc, cu părul negru ca abanosul, lung și drept, și un chip obișnuit cu trăsături adolescentine. Îi place să poarte haine care aparțin stilului gotic. În lumea virtuală se ascunde în spatele pseudonimului Erika. Clasa avatarului ei se numește Siren și este o clasă unică (Clasa de bază: Vrăjitor; Zeul patron: Neira; Arma aleasă: Globul de cristal; Cerință specială: Abilitate unică deblocată).
CITEȘTI
Asaltul demonilor
Ciencia FicciónUn joc bun trebuie să fie distractiv, să aibă o poveste interesantă și personaje bine conturate sau să prezinte un sistem inovator care să pună la încercare îndemânarea jucătorilor. Un joc excelent trebuie să aibă toate cele trei elemente de mai sus...