8.Bölüm

155 20 4
                                    

Biraz yumuşamış olabilirim ama tamamen değil. Hemen bir iki söz görünce kanacak değilim. Tamam her yer kusursuz fazlasıyla düşünülmüş, emek verilmiş koca otel bir geceliğine ikimize ayırtılmış iyi güzel de hala kızgınlım var.

   Çınar eliyle göstererek

-"Buradan çıkacağız " dedi.
  Kafamı olur anlamında aşağı yukarı salladım. Her yer  o kadar güzeldi ki adeta cennete düşmüş gibiydim. Taptaze çiçek kokuyordu her yer kalpler, mumlar, kırmızı balonlar.
          Yukarıya çıktığımızda gözlerim kamaştı masa gerçekten muh-te-şem-di.

-" İşte burası, senin büyüleyici güzelliğinin karşısında sönük kaldı ama olsun n'apalım idare etmek zorunda"
Deyip sandalyemi çekti sonra kendi sandalyesine oturdu.
-"Bütün bunlar benim seni affetmem için miydi? "
-" Evet çünkü herbir zerrem aşık herbir zerrene."
Wooooooooow güzel sözdü yerim ben bu çocuğu ya ama sırası değil. Neyse konuya konuya dönelim.
-"Kalbim hala buruk Çınar o gün beni dinlemen lazımdı sana olan güvenimi sarstın."
-" Tekrar söylüyorum o gün kendimde değildim bunu sende biliyorsun yine de çok özür diliyorum senden söyle ne istiyorsan yapayım gerekirse kendimi öldürürüm biliyorsun yaparım."
-"Kendini öldürmeni beklemiyorum. Sadece benim güvenimi kazanman lazım. Başka bir şey istemiyorum. "
-" Tamam Denizim ama güven zamanla kazanılır o yüzden zamana bırakman lazım yemin ediyorum tekrardan güvenini kazanacağım."

İsimsiz | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin