3.Prima zi la Academie

119 13 0
                                    

Perspectiva lui Paul★
Astazi este ziua in care o revad.Ziua in care ii inatalnesc din nou ochii aceia albastrii,parul acela camerizat si sa ii aud vocea aceea cristalina.Este ziua in care o revad pe ea,Kira Yand.Fata ce mi-a pus capac,oare? Totusi,cat de frumoasa este,nu as vrea,deoarece se stie clar ca relatiile profesor-elev sunt interzise,dar cele director-elev?Clar nu o sa las sa se intample asta.Trebuia sa ma gandesc mai devreme ca nu o sa fie ok daca o sa o simpatizez!Off,Doamne,da-mi zile...si te rog,nu ma indragostii de Kira.

Stau in biroul cand verisoara  mea,Paulette, care este si secretara mea,intra si-mi spune scurt:

-Au venit cele doua fete!

-Bine,du-te cu ele la camera 34 din corpul B si spune dupa sa se prezinte la mine!spun eu hotarat si plin de nerabdare sa imi vad frumoasa.

-Dar,Paul...aia este cea mai frumoasa camera si deobicei este data copiilor v.i.p.!Stiu ca nu-ti plac intrebarile,dar de ce?!

-Vezi ca stii.Asa am decis eu,Kira si Kathe vor sta in camera aia si le vom lasa sa stea cu oricine vor ele.

-Oricine,oricine?! Adica si baieti?

-Da,dar doar unu'.Este treaba lor ce aleg,tocmai de-aia le chem la mine.spun eu si zambesc scurt.

-Paul Danley Lorenzo,imi explici si mie ce naiba se intampla?! Mai intai,le chemi mai devreme decat ceilalti elevi,le pui in camera v.i.p. si le lasi sa stea si cu baieti,ce e total INTERZIS!tipa verisoara  mea la mine,dupa ce am umplut-o de nervi.
-Du-te unde te-am trimis domnisoara Danley!tip si eu la ea.

*
Aud o bataie lenta in usa si-mi dau seama ca cele doua fete au sosit.Cu un scurt"Da?Intrati va rog!"ma adresez domnisoarelor din spatele usii.Dupa ce usa se deschide,vad un corp firav,cu plete brunete,ochii caprui si o inaltime medie intrand,apou o vad si pe fata ce mi-a mancat noptile cum inchide usa.Cu un scurt semn din cap,le indemn sa ia loc in fata mea si sa incepem diacutia.Kathe era imbracata intr-o rochie mulata rau  pe corp,corai,scurta pana peste genunchi cu o palma, un sacou negru si bineinteles,nelipsitele tocuri ce nu le rata nicio fata.Micuta mea,ce figura in fisa a avea 165 de centimetri,fata de mine ce aveam 179 de centimetri,era imbracata intr-o camasa alba si transparenta ce imi permitea sa salivez la vederea saniilor ei,ce stateau intr-un frumos sutien roz, o fusta mulata ce incepea la mijloc si se termina la distanta de 2 palme de la genunchi in sus si normal,platforme negre.Arata intocmai ca o secretara.Ma gandesc ca dupa cei cinci ani de studiu,sa o angajez ca secretara mea.Suna bine!Dupa ce realizez ca ma holbam la Kira de zece minute,imi dreg vocea si spun:

-Bine ati venit la Academia de teatru a domnului Danley.Sper sa fie pe placul vostru tot si sa va acomodati usor.

-Multumim!spune Kira destul de silentios.

-Dupa cum bine stiti,sunteti primele ce calca in campus anul acesta.Nici seniorii nu sunt acum aici,nici macar profesorii.V-am chemat mai devreme ca sa ma puteti ajuta cu:decorarea salii de teatru,organizarea petrecerii pentru anul intai,respectiv voi si colegii vostrii si pentru a va obisnui cu locul.Asistenta mea,v-a condus in camera voastra,asa-i?evident ca nu le-am zis adevaratul motiv pentru care sunt aici,acum.Acela fiind:revederea Kirei.
-Da,este foarte frumoasa camera,va multumim!spune tot Kira,tupeista mica...

-Legat de colegul de camera,aveti oportunitatea sa va alegeti pe oricine din campus,dar sa fie din an cu voi.

-Oricine adica si baieti?!aud mirarea lui Kathy.

-Da.spun eu putin nesigur de alegere.Daca baiatul cu care aveau sa stea in camera,mi-o fura?!

-Ce taree!spune entuziasmata Kathe.O vad total neatenta si ne daand importanta subiectului pe Kira.
-Domnisoara Yand,vreau ca dupa ziua festivitatii sa va sfatuiti,si sa alegeti o persoana,fie ea fata sau baiat.Veniti la mine si imi spuneti.Eu va trec cu el/ea in camera si el/ea va venii la camera 34,recte camera voastra.

♛ Sub privirea generatiilor ♚Where stories live. Discover now