Gguk: Ne yapıyorsun Tae ?
Tae: Yemek yapıyorum Gguk.
Gguk: Geleyim mi ben de ?
Gguk: Bana da yemek yapar mısın ?
Tae: Gel diyeceğim ama o zaman gelirken bir şeyler alman gerekir.
Gguk: Ne almamı istersin ?
Tae: Bekle, ne ?
Tae: Gelecek misin cidden ?
Gguk: Evet, neden gelmeyeyim ki ?
Tae: Bilmem
Tae: Ne yemek istiyorsan ondan al, bana fark etmez.
Gguk: En sevdiğin yemek ne ?
Tae: Sen ?
Gguk: nE
Tae: *Senin yazacaktım.
Tae: Otomatik düzeltme 😅
Gguk: Oh
Gguk: Tamam
Gguk: Benim en sevdiğim yemek sana sürpriz olsun.
Gguk: Geliyorum o zaman.
Tae: Gel o zaman.
_____________________
Taehyung yine heyecanlanmıştı onu göreceği için. Ona ne oluyordu böyle ?
O hiçbir zaman hiçbir şey için heyecanlanmazdı. Jeongguk başarıyor muydu acaba ? Onu hayata geri mi döndürüyordu ?Jeongguk en sevdiği yemek olan fırında makarnanın malzemelerini elindeki çantaya koymuş ve evden fırlamıştı. Daha yeni görüşmelerine rağmen Taehyung'u o kadar özlemişti ki. Ona ilk görüşte aşık olmuştu ve bunu biliyordu. Onu hayata döndürmekte de kararlıydı. Hatta hayatında hiçbir şey hakkında bu kadar kararlı olduğunu hatırlamıyordu.
Jeongguk, Taehyung'un evine gelmişti sonunda. Soğuk havadan dolayı burnu ve hafif tombul yanakları kızarmıştı. Kapıyı çaldı. İçeri girdiğinde Taehyung'a sarıldı. Dışarının aksine o sıcacıktı.
Taehyung içeri giren ve ona sarılan Jeongguk'a karşılık verirken onun böyle ne kadar tatlı olduğunu düşünüyordu. Yanaklarını sonsuza dek okşayabilirdi.
Jeongguk ona gülümseyip montunu çıkarırken o da mutfağa doğru geçti ve yemeği kontrol etti.
J: "Evin çok tatlı ve güzel."
T: "Teşekkür ederim."
Jeongguk da Taehyung'un yanına mutfağa gitti ve malzemeleri çıkarmaya başladı.
T: "Ne yapacaksın ?"
J: "Fırında makarna. Sever misin ?"
T: "Hiç yemedim."
J: "Benim makarnamı yiyince başkasını yiyemeyeceksin zaten."
T: "İddialısın, bunu sevdim."
J: "Sen ne yapıyorsun ?"
T: "Aslında biraz değiştirdiğim bir yemek. Bir adı var mı bilmiyorum ama olsa da böyle yapılmıyordur muhtemelen."
J: "Hmm, merak ettim."
T: "O zaman sana sürpriz olsun diye söylemiyorum ben de."
J: "Ama... Neyse tamam."
Yemeklerini yapıp masaya geçtiler ve yemeye başladılar. Jeongguk yemeğe gömülmüştü. Çok beğendiğini söylemese bile bu belliydi. Taehyung çok sevimli bir şekilde yemek yiyen Jeongguk'a odaklanmıştı.
Jeongguk yediği yemeğin tadıyla kendinden geçmişti. Yemeği her zaman çok seven biri olmuştu zaten.
Yemeklerini yedikten ve etrafı topladıktan sonra Jeongguk üzerini batırdığını fark etti. Taehyung ona yeni kıyafetler getirmişti. Kendisi gibi kıyafetler seçmişti. Hem gece gibi siyah hem de gökkuşağı gibi rengarenk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
take my hands now/taekook ✓
FanfictionSeni kurtaracağım Kim Taehyung. Vkook/yarı texting