Keesokkan harinya,Dreamies dan yang lain masih mencuba untuk mencari Junghyeon dan Haena.
Jisung: Hyung2.Malam tu kan diaorang pergi beli barang dekat kedai serbaneka tu kan?Apa kata kita try tanya pekerja kedai tu?
Jeno: Takkan laa diaorang tu nak culik dalam kedai tu.Kantoi laa.Public kot.
Renjun: Just in case.Mana tahu dia ternampak ke?
Minhee: Kalau dia nampak pun mestilah dia buat something.Call polis ke apa ke?
Hyerim: Takpelah.Macam ni.Korang pergi je tanya dulu pekerja tu.
Masing2 bersetuju dengan idea tersebut.Tiba2 seseorang merempuh masuk ke dalam bilik tersebut.
Mark: Korang.Seoyeon mana??
Iseul: Seoyeon unnie kata dia nak turun bawah jap.
Mark: Turun bawah buat apa?
Iseul: Tak taulah.Oppa ni dari mana?
Mark: Dari bawah laa tak nampak pun Seoyeon.
Jaemin: Sudah.Mana pulak Seoyeon noona ni?
Chenle: Lele tak sedap hati laa.Jom kita cari.
Mereka semua turun ke lobi hotel untuk mencari Seoyeon,tetapi kelibat Seoyeon tidak kelihatan.
Haechan: Hyung.Tak jumpa laa.
Mark: Macam ni kita berpecah cari Seoyeon.Maybe dia keluar dekat2 sini.
All: Okey.
Mereka berpecah untuk mencari Seoyeon.Setelah beberapa minit,Yoora menemui Seoyeon yang berada di tepi pantai.
Yoora: Oppa!!!Tu Seoyeon unnie.
Mark segera berlari mendapatkan Seoyeon.
Mark: Seoyeon.Awak pergi mana?
Seoyeon: Saya cuma nak cari Hyeon dengan Haena je.
Mark: Kan saya dah janji.Yang kita cari sama2.Dah jom balik.
Yoora: Unnie.Jom kita balik yee.
Mereka membawa Seoyeon pulang ke hotel,seseorang memerhatikan mereka dari jauh.
???: Kesian pulak dekat diaorang.Aku kena tolong diaorang.Diaorang tak bersalah pun.
..............................................
Pagi itu Junghyeon tersedar dari pengsan,kepalanya masih sakit akibat terjatuh dari tangga tempoh hari.Dia melihat Haena sedang menangis dihujung dinding.Pandangannya masih lagi kabur
Junghyeon: Hae....Haena?
Haena: U...unnie?Unnie dah sedar?Unnie okey?Sampai hati diaorang buat kita macam ni.*pergi dekat Hyeon*
Junghyeon: Unnie okey.Unnie kena kuat supaya kita dapat lari dari sini.
Haena: Unnie kepala unnie luka la.
Junghyeon: Tak apa sikit je.
Haena: Haena harap Dreamies dengan unnie2 yang lain dapat cari kita.
Junghyeon: Unnie pun harap macam tu.
...........................................
Hyunjoon: Macammana boleh jatuh?
???: Aku tertolak.Padan muka dia.Susahkan aku je.
Hyunjoon: Haishh nasib baik tak mampos lagi.
YOU ARE READING
CREEPY LOVE || NCT DREAM
RandomKorang bace je laa. -Dilarang plagiat -100% Idea asal