Ce imi faci tu mie!

2.9K 130 2
                                    

O nouă zi,un nou început!

Ma ridic din pat si ma pregătesc sa merg din nou la închisoarea.
Aseară am adormit destul de târziu,cand noi informații ce m-ar putea ajuta în legătură cu David.

Cel mai important lucru este ca am găsit-o pe Olivia si am reusit sa il eliberz două zile pe David din închisoare,desigur ca tatăl meu m-a ajutat foarte mult sa ii conving pe cei de sus sa imi acorde acest lucru.

Intru in aceiași sala de interogatoriu si il astept pe David să vina,fiind însoțit mereu de același gardian.

- Stai jos!Ii spun...

- Despre ce vorbim astazi?Ma întreba el.

- Judecătorul ti-a dat doua zile libere,sa iti vezi copilul!
Ii spun eu.

- Cum ai reusit sa faci asta?ma întreba el.Apoi ma îmbrățișează.
Ma simt atât de bine in brațele lui,încât as vrea sa nu imi mai dea drumul niciodată.

- Suntem urmăriți!Ii spun eu.Oricât de mult mi-as dori sa nu imi dea drumul stiu ca cineva ne urmareste de dupa geamul de sticla.

- Ce imi faci tu mie!Imi spune dupa ce imi da drumul din îmbrățișare.

- Te-aș putea întreba același lucru!Te aștept afară.Ii spun si părăsesc camera.

Îl astept la poarta închisorii câteva minute,până ce reușește sa iasă afara.

- Mergem!ii spun eu.

- Multumesc!Imi zice el.

- Nu vreau sa ma laud,dar sunt un avocat bun și reusesc sa fac tot ce imi propun.Mai ales ca am un înger păzitor alături de mine, câte ma ajută oricand am nevoie.

- Cred ca il cheamă Edan Rey.Imi spune David.

- El și mama sunt îngerii mei pazitori.
Ajungem in apartamentul unde stau cam in jumatate de ora,din cauza traficului infernal care nu se mai termina niciodată.
- Aici vei sta doua zile sper sa iti placă!Ii spun eu lui David.

- Ma lasi singur!Imi spune iar mie imi vine sa rad.

- Aici este casa mea,iar tu vei fi musafirul meu.Il iau de mana si ii arăt camera unde va dormi.Ii las schimburi curate pe pat si merg în camera mea,sa scap de hainele de pe mine.

Fac repede un duș și imi iau pijamaua roz cu Twety pe mine.Este preferata mea.

Găsesc pe pat o pereche de boxeri care nu sunt pentru mine.
La dracu!Imi spun in gând,am uitat sa ii las în cameră unde va dormi David.

Deschid repede usa si ajung direct in brațele lui.Abia ieșit de la duș,înfășurat doar cu un prosop in partea de jos.

- Am uitat sa iti las ăștia!
Ii ridic în sus,apoi ii scap jos pe podea deoarece sunt sarutata de el.
Doamne cat de bine sărută!Bărbatul asta o sa imi facă felul într-o buna zi.

- Nu e bine ce facem!Ii spun eu cand se termina sărutul dintre noi.
Eu sunt avocat si nu trebuie sa ma apropii atât de mult de tine.Sper sa ma întelegi.Oricât de mult mi-as dori sa fie mai mult între noi,știu ca nu este posibil.Pt ca atracția dintre noi este destul de puternică.

- Imi pare rau!Nu am mai fost cu femeie de atât timp,iar tu pur si simplu ma innebunesti.

- Esti un bărbat,al naibii de bun!Dar trebuie sa păstrăm distanța.Ii spun eu si ma rog sa nu cad tentației.

Soneria începe sa sune,iar eu îl împing pe David în cameră lui.

- Avem musafiri!Pune-ți repede ceva pe tine.Îi spun eu apoi merg sa deschid usa.








Cum vi se pare,eu incep deja sa iubesc această carte.Va pup!

Liana(finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum