M-am intors dupa mult timp si imi vreau bărbatul inapoi.
Nu imi pasă de Olivia si nici de "noua" lui avocată care vrea sa mi-l ea.David Grey va fi in continuare al meu,daca in trecut il invarteam pe degete și mi-am înscenat propria moarte împreună cu Mark,acum am venit sa il iau inapoi.
Prostul de el a crezut ca m-a omorât și a luat toata vina asupra lui.
Totul a decurs foarte bine,asta pana a aparut aceasta femeie care mi-a dat tot planul peste cap si a trebuit sa ma întorc din cauza ei.Nu va fi fericită niciodată,iar David nu va fi al ei nicicând.
În urma cu cinci ani
"- Trebuie sa il părăsești iubito!Am așteptat deja prea mult.
- Stiu Mark,dar încă nu o pot face.Ce ai zice sa rămâi în seara asta aici.David e plecat în delegație și nu cred ca o sa ajungă pana maine.Spun ca ar fi bine sa profităm cat suntem singuri.
- Dar copilul?Ma întreabă Mark.
El este amantul meu de ani de zile.Părinții mei m-au obligat sa ma mărit cu David,chiar daca eu am avut ochii doar pentru Mark.
Am acceptat in cele din urmă,lăsând sărăcia pentru un om bogat care imi dăruia tot ce imi puteam dori.Stiam ca ma iubește,doar doar ca sentimentele nu erau împărtășite.Mereu l-am iubit pe bunul lui prieten Mark.- Nu iti face griji,doarme in camera ei!Ma apropii de el si il sărut.Mirosul de wischy si de tutun ma da peste cap.
Fa-ma a ta,iubitule!Imi dau jos halatul și rămân in fata lui doar in lenjeria rosie de mătase ce imi acoperă părțile intime ale corpului.
Imi ridica picioarele în jurul mijlocului sau și ma sărută nebunește.
Il doresc si stiu ca doar el imi poate oferi tot ce imi doresc în aceasta noapte.
Ii simt penisul cum zvacneste si il vreau cat mai repede înăuntrul meu.
Vreau sa ma facă sa tremur de fericire.- Te iubesc!Îi șoptesc prin gemete.
- Si eu te iubesc iubito!Imi spune el.
Ma așează pe pat,iar eu astept nerăbdătoare sa primesc ce imi doresc atât de mult.
Il ajut sa se dezbrace mai repede și ma joc pentru câteva minute cu penisul lui.
Îi ating cu mâinile varful penisului,iar apoi îl mângâi usor.
Nu stiu cat mai poate rezista,deoarece gura mea începe sa își facă de cap cu el.Ma asez in genunchi în fata lui si ii ating penisul usor cu limba,iar Mark geme de plăcere.
Ma ridica în picioare și ma așează cu fundul pe marginea patului,iar apoi imi da cu gura bikinii jos.Își introduce limba in feminitatea mea și sta acolo minute bune.
Vrea sa ma inebuneasca de fericire,dar știe ca încă nu este momentul.Ma arcuiesc usor si ma prind cu mâinile de cearșafurile moi,încât sa pot rezista în fata senzațiilor care nu vreau sa dispară ci sa se intensifice pana ajung la punctul culminant.
Se ridica si se năpustește asupra buzelor mele care il asteapta flamande de multa vreme.
Își introduce penisul in feminitatea mea și ma înnebunește in continuare cu mișcările rapide de du-te-vino.Il simt înăuntru meu și astept cu nerăbdare orgasmul.
Nu stiu de unde și cand a aparut în fata noastră David gata sa ne omoare pe amândoi.Am incercat sa il facem sa creadă ca nu e adevarat ce a văzut,dar nu aveai cu cine vorbi.
Mi-am luat repede cersaful pe mine si m-am acoperit.Mark s-a îndepărtat de el si a ajuns acolo unde avea hainele pentru a-și putea pune planul in aplicare.
Între timp eu îl tin ocupat pe David,cu nenumărate explicatii care nu își mai au rostul.
Stiu ca David tocmai a înnebunit,atunci cand m-a vazut în pat cu cel mai bun prieten al lui.Se apropie de mine si vrea sa ma strângă de gât,dar Mark il adoarme cu o soluție pe care o avea intotdeauna la el.
Il așezăm pe pat apoi imi fac repede bagajul nu imi iau prea multe,câteva haine,banii puși deoparte și câteva bijuterii.
- Trebuie sa o facem Imi spune Mark,care sta cu cuțitul in mana.
Aduce o sticlă de băutură pe care o toarnă in gura celui pe care nu l-am iubit niciodată,apoi o așează in mana lui.Mark imi da cuțitul cu care ne facem mici tăieturi pe mâini,și ne împrăștiem sângele prin toata casa,apoi ii punem cutitul in cealaltă mana a lui David.
Știm ca maine nu își va aminti nimic,iar eu imi voi petrece luna de miere alaturi de cel pe care il iubesc.
Nu mai trec deloc prin camera Oliviei si plec din această casa cu Mark ținând-ma de mână. "
Nu vroiam sa ma întorc,dar acesta avocată Liana Rey m-a obligat sa vin inapoi si sa spun tot adevărul.
Un capitol altfel as spune eu,sper ca mi-a ieșit.Va iubesc si va multumeste ca imi cititi cărțile in continuarea.Urmează ultimele doua capitole din prima parte.O seara frumoasa va doresc!
CITEȘTI
Liana(finalizată)
AcakAl doilea volum al poveștii Escorta. Liana o tanara de douăzeci și cinci de ani.Are viata la picioare,dar munca este pe primul loc. Primește cazul vietii ei,pe care trebuie sa il castige cu orice preț. Edan Rey ii cere sa se ocupe de un deținut,afla...