Gemenii poate sa mai aștepte,stiu ca le datorez multe explicații dar toate la timpul lor.
Alerg in brațele lui David pt ca așa imi cere inima.Il iubesc si il voi iubi o viață întreagă,chiar daca am decis sa plec din viata lui acum mult timp.
Ma oprește si imi strânge încheieturile mâinii cu putere.
Nu vad decât ura în privirea lui,aceiasi pe care o avea atunci cand l-am cunoscut în interiorul închisorii.- Da-mi drumul,ma doare!Ii spun spun încet,încât sa nu audă copii.
- De ce ai plecat?Începe sa strige la mine.
Olivia își da seama ca ceva nu e in regulă si se apropie de noi,Mark o urmează si el,iar Zack pleacă din sala de clasă.Strig dupa el si incerc sa scap din mâinile lui David,dar nu reușesc.
De dupa usa apare Ingrid si jur ca as strânge-o de gât,daca as putea scapa de aici.
- Liana iubito,iar ai întârziat la proces.Imi spune Nicholas care apare isi el în sala de clasă butonand telefonul.
Ce bine ca i-am spus să vina sa i-a băieții pt ca eu trebuie sa ajung la un proces si știa ca o sa întârzii.- S-a intamplat ceva?Imi spune el atunci cand vede ca David mi-a dat drumul la mâinii.
- Nu iti face griji!II spun eu,doar ca nu stiu unde a plecat Zack.
- Ma asteapta afara,am venit sa il iau pe Mark si sa plecăm acasa așa cum cum am stabilit.Imi spune Nicholas.
O îmbrățișez pe Olivia si imi iau băiatul de mână.
Il privesc pe David câteva secunde iar apoi ma îndepărtez de el.
Dar ma întorc inapoi si ii dau o palmă bine meritată lui Ingrid.
- Esti o nenorocită,iar tu esti un prost ca mai stai lângă ea!Le spun eu celor doi.
Ingrid vrea sa imi întoarcă palma,dar David o oprește.
- Trebuie sa vorbim?Imi zice el cu un ton mai cald al vocii.
- Voi doi trebuie sa stati cat mai departe de mine.Nu vreau sa vorbesc cu tine,vreau doar sa ma lăsați in pace.Îi spun eu,apoi plec.
Nu vreau sa il vad,desi stiu ca nu o sa pot scapa atât de repede de el.
Procesul nu a decurs cum trebuie si tocmai am pierdut primul caz din viață mea.
Totul s-a intamplat atât de brusc încât mintea mea nu mai funcționează cum trebuie.Ies din sala de judecată și ma îndrept către masina.Trebuie sa ajung acasa si sa vorbesc cu gemenii.
'
Ajung la masina dar nu mai apuc sa deschid portiera,deoarece ajung in brațele unui bărbat atât de cunoscut inimii mele,care începe sa ma sărute.Incerc sa il îndepărtez,dar nu reușesc,așa ca intr-un final cad pradă sarutului.
- De ce nu ma lasi in pace?Ii spun eu dupa ce se întrerupe sărutul.
Nu ma mai privește cu ura,dar încă nu i-a dispărut tristețea de pe chip.- Am nevoie de răspunsuri,vreau sa stiu de ce ai plecat?Nu cred ca cer prea mult dupa atâta timp....și copilul?imi spune dupa o lungă pauza.Vreau sa il cunosc!
- Vrei sa știi adevărul,atunci asculta!
Stii foarte bine ca m-am ocupat de cazul tau datorită tatălui meu.
Dar atunci nu știam ca o sa ma îndrăgostesc de tine atât de tare.Ți-am cerut sa te casatoresti cu mine,știind ca totul va fi o farsă,de fapt o căsătorie falsă.La fel ca si adoptia Oliviei.Sa nu ma întelegi greșit,eu chiar o consider copilul meu și așa voi face tot timpul.De fapt libertatea ta,se datoreaza fiicei tale.Ea mi-a spus ca soția ta,Ingrid traieste si doar așa o pot aduce inapoi.
Trebuia sa fac asta,așa ca am sacrificat propria fericire ca sa iti redau libertatea.
Am readus-o pe Ingrid inapoi in viata ta,iar eu am dispărut complet din ea.Am ales sa traiesc departe de tine si sa imi cresc copii in liniste.- Si ai inceput o noua viata alaturi de iubit tau?Imi spune el privindu-mi ochii cu tristețe.
- Nicholas a fost primul meu iubit,iar in tot acest timp m-a ajutat foarte mult.Au trecut paisprezece ani de atunci,doar nu credeai ca o sa stau singură si o sa aștept sa apari din nou in viata mea.
Te iubesc si te voi iubi mereu,dar noi nu mai putem fi împreună.Tu ai rămas încă cu Ingrid,iar eu am ales deja pe altcineva.
Acum te rog sa ma lasi sa plec acasa,sunt foarte obosită iar discuția noastră se închie aici.Se apropie din nou de mine si începe sa imi vorbească,în timp ce ma strânge puternic la piept.
- Te iubesc în ciuda a tot ce s-a intamplat între noi și nu voi renunta niciodata la tine.Nu atât de ușor cum ai renuntat tu la mine!
Imi da drumul si ma lasa sa plec.
Trebuie sa le spun gemenilor ca el este de fapt tatăl lor.Gata un nou capitol dupa mult timp, sper sa va placa.Va pup si va iubesc dragii mei cititori!
O seara frumoasa!
CITEȘTI
Liana(finalizată)
RandomAl doilea volum al poveștii Escorta. Liana o tanara de douăzeci și cinci de ani.Are viata la picioare,dar munca este pe primul loc. Primește cazul vietii ei,pe care trebuie sa il castige cu orice preț. Edan Rey ii cere sa se ocupe de un deținut,afla...