Se pare ca David m-a lăsat în pace,iar atmosfera in casa e destul de tensionata.
Gemenii ma evită si nici macar nu am putut sta de vorbă cu ei cum ar trebui.
Nicholas e plecat și el pt câteva zile,iar eu am rămas singură cuc.
De fapt este destul de târziu,iar băieții mei încă nu au ajuns acasă,iar eu trebuie sa merg dupa ei,nu vreau sa pățească ceva,știind ca sunt doi neastamparati.
Imi iau repede ceva pe mine si ma pregătesc sa ies din casa.
Deschid usa de la intrare si îl găsesc în fata ușii pe nimeni altul decât David.- Ma asteptai sa iti deschid?Ii spun eu.Si in plus de unde stii unde stau?Il intreb suspicioasă.
- Vroia...m,doar sa te va..d!Încearcă sa imi spună.
- De ce dracu ai băut!Am treabă David,nu pot sa am grija ta,trebuie sa merg sa imi aduc băieții acasa.Iar tu ce dracu faci?Daca vrei sa le fii tata asumati aceasta responsabilitate,daca nu pleaca si nu te mai întoarce inapoi.
Stiu ca am fost dura cu el,dar nu suport acea vipera care este încă lângă el si încearcă sa imi facă rau in continuare.
- Liana,iubito!Cade jos în fata ușii,iar eu chiar nu il pot lăsa așa si sa plec de lângă el.
Imi arunc geanta pe undeva pe jos,si imi dau jos din picioare tocurile imense cu care eram incaltata si incerc sa il ridic dar nu reușesc,eu sunt atât de firavă pe lângă el,care este un munte de om.Il tarai pe jos pana ajung in sufragerie si incerc sa il ridic pe canapea,iar eu cad peste el dupa multe încercări.
- Iubit...a mea!Ai rămas la fel de frum....oasa.Încearcă sa imi vorbesca din nou.
- De ce am ajuns așa?Ii spun eu...
Imi mângâie părul si imi privește ochii câteva minute bune.
- Întoarce-te la mine!Te rog nu ma părăsi din nou iubito,lasă-ma da te fac cea mai ferici...ta femeie din lu...me.Lasa-ma sa iti arăt cat de multe pot face p...pentru noi.Lasa-ma sa iti arăt cat de mult te iubesc...
- Mi-ai oferit deja doi copii minunați,îi spun eu,dar nu o s-o las pe Ingrid sa le facă rau.Stiu ca asta își dorește,iar eu nu o pot lăsa sa le faca lor ce ti-a facut și ție,indiferent de cat de mare e iubirea dintre noi.Si in plus încă este sotia ta,iar eu nu o suport.
Se lasa tăcerea între noi,pana cand David începe sa vorbească din nou.- Si tu ai o relație cu fostul tau iubit,care te-a făcu....t sa suferi foart...e mult în trecut.Eu te vreau alaturi de min..e si înnebunesc cand ma gândesc ca altul te atin....ge,iar eu nu o pot face.
Mi-ai luat totul atunci cand ai plecat.....
Stiu ca Ingrid este o femeie foarte re...a,dar este mama Oliviei,iar eu am înnebunit atunci cand ai plecat...șțiu ca nu am fost corect,dar nici tu nu ai procedat corect fata de mine.
Te-am cautat ca un nebun,iar lumea mea s-a sfar..sit atunci cand ai plecat.Ai tai nu mi-au spus nimic,iar eu am învățat sa supraviețuiesc fara tine.Iar acum cand te-am gasit,nu mai am de gând sa te las sa pleci niciodată.Ma trage în brațele sale puternice si ma sărută.
- Iti promit ca o sa divortez de ea!Tu ești totul pentru mine si nu am de gând sa te mai pierd acum ca te-am gasit dupa atâta timp.
Te iubesc Liana! Te iubesc ca un nebun si .....nimic nu mai este la fel fara tine.Continuă sa ma sărute,iar eu nu pot rezista în fata lui oricât de mult mi-as fi dorit.
- Nu e bine ce facem?Eu trebuie sa merg dupa copii,e destul de târziu si încă nu au aparut.Ii spun eu lui David.Îl doresc la fel de mult,dar avem deja vieți diferite.Copii sunt cei mai importanti pt mine.
Ma ridic din brațele lui David si imi iau cămașa pe mine,care nici nu stiu cand a fost dată jos.
- Mamă!Imi aud băieții strigând la mine,și ma simt jenată de felul in care m-au gasit.
Va pup si sper sa fie pe placul vostru.Va anunt ca nu m-am gândit cum voi termina cartea,dar va astept cu una nou.
Se va numi Gemenii Grey,iar personajele vor fi Mark si Zack.
CITEȘTI
Liana(finalizată)
RastgeleAl doilea volum al poveștii Escorta. Liana o tanara de douăzeci și cinci de ani.Are viata la picioare,dar munca este pe primul loc. Primește cazul vietii ei,pe care trebuie sa il castige cu orice preț. Edan Rey ii cere sa se ocupe de un deținut,afla...