Nu am mai vazut-o pe Liana de câteva zile,stiu ca am fost un las atunci când am plecat fara sa ii las nici un macar un răspuns,dar sper sa ma înțeleagă când ne vom vedea din nou.
Sunt in fata ușii ei si sper sa îmi deschidă.
Îmi deschide Mark destul de repede,iar când intru in casa,o găsesc pe frumoasa Liana in brațele iubitului ei Nicholas.- Ce se întâmplă aici?Le spun eu celor doi,se pare ca am venit intr-un moment total nepotrivit.
Nicholas e îmbrăcat la patru ace,iar Liana arata impecabil in rochița roz care ii scoate usor formele in evidență.Gemenii stau intr-un colţ,fiind îmbrăcați si ei la fel de elegant si încep sa se amuze pe seama mea.
Sper sa nu fie ce cred eu,pt ca o sa înnebunesc.- Bine ai venit!Îmi spune Liana...
Il ia pe Nicholas de mana si vine înaintea mea.Ard de furie atunci când ii vad atat de apropiați,dar încerc sa ma abțin pe cat posibil pot din cauza copiilor.
- El este viitorul meu soț,Nicholas si ai venit exact la timp ca sa te invit la nunta noastră ce va avea loc in această zi minunata.
Te rog sa nu ma refuzi,vei fi invitatul nostru de onoare.Buchetul de trandafirii cu care am venit îmi cade din mana si nu pot sa cred ce am auzit in urma cu câteva secunde.
Nu îmi poate face asta din nou!- Te rog Liana,spune-mi ca totul este o minciună? Stiu ca am gresit,dar nu îmi poți face asta. Nu ma poți părăsi din nou!Ii spun si sper sa fie doar un coșmar.
- Deja am hotărât asta si o sa merg înainte,Nicholas e tot ce contează pt mine,tu ai pierdut din nou,m-ai pierdut din nou!
Le cer gemenilor sa ma ajute,dar nici asta nu reușesc.
- Întârziem iubito,ar trebui sa plecam!Ii spune Nicholas iubitei mele.
O prind pe Liana de mana,atunci când vrea sa plece,dar nici macar nu se întoarce sa ma privească.Raman singur in casa,sunt complet distrus si stiu ca viață mea nu mai are nici un rost fara ea.
Merg in fugă pana la mașină si o urmăresc pe Liana pana ajunge la biserică.Nu îndrăznesc sa intru înăuntru, o privesc doar cum pășește la brațul lui Nicholas inauntru Bisericii.Nu am putut sa fac eu acest pas cu ea,nu am putut sa o fac sotia mea cu adevarat,așa cum alt bărbat face asta in locul meu.
Nu am putut sa ii dau numele meu, in ciuda celor doi copii pe care ii avem împreună, dar pe care nu am putut sa ii cunosc cu adevărat pana acum.
As vrea sa ii spun atât de multe,dar cred ca acum nu mai conteaza.
Nu am tăria sa o vad cum își schimba destinul din nou si nici de aceasta data nu sunt eu acela care ar fi trebuit sa fiu alaturi de ea o viață întreagă.
Ma îndrept spre masina si cred ca niciodată nu am fost atât de trist ca in aceasta zi,nici chiar atunci când a plecat atâta timp.
Stiu ca am greșit,dar ea va fi întotdeauna in inima mea.
Din prima zi in care a devenit avocata mea si a decis sa ma scoată din închisoare.Ma îndepărtez de biserică si ma apropii de mașină,vreau doar sa plec de aici,sa îmi alin durerea in alta parte,pt ca stiu ca nu o sa o uit niciodată chiar daca va fi a altui bărbat.
- Te rog oprește-te!Aud glasul iubitei mele chiar înainte sa ma așez pe scaunul șoferului.
Îmi întorc privirea la ea,încearcă sa ajungă la mine dar nu mai reușește.
Alerg cat de repede pot sa o prind in bratele mele chiar înainte sa cada jos.- Liana iubito trezește-te?Te rog,deschide ochii iubito,nu îmi poți face asta?Îmi ridic palmele,fiind deja pline cu sângele ei.Nu îmi poate face asta.....,nu poate renunța atât de ușor sa mai trăiască.
Urlu de durere si promit ca cea care a făcut asta va muri de mâinile mele.
- Te iubesc!Îmi spune Liana cu ultimile ei puteri.....apoi închide ochii,care încetează sa ma mai privească.
Capitol nou,va pup!
Trebuie sa va anunț ca ma apropii de final,incet,încet...
Sper sa va surprindă si sa va placa ultimile capitole.
CITEȘTI
Liana(finalizată)
RandomAl doilea volum al poveștii Escorta. Liana o tanara de douăzeci și cinci de ani.Are viata la picioare,dar munca este pe primul loc. Primește cazul vietii ei,pe care trebuie sa il castige cu orice preț. Edan Rey ii cere sa se ocupe de un deținut,afla...