Ma sprijin de pat si mai beau un pahar de alcool,apoi mai fumez inca o țigară.
Nu stiu a cata este si nici ce zi este azi,am pierdut noțiunea timpului de când nu l- am mai văzut pe David.Am crezut ca este ușor sa trec peste tot,dar este al naibii de greu atunci când il pierzi pe cel pe care il iubesti.
Nu mi-am văzut părinții de când mi-au întors spatele.Chiar daca au încercat sa vorbească cu mine i-am evitat pe cat posibil am putut.
Telefonul suna de ore bune,dar este aruncat pe undeva pe jos,iar mie îmi este imposibil sa il găsesc.Adevărul este ca nici nu ma interesează cine suna,mai ales daca nu are legătură cu David.
După un timp începe sa sune si soneria, stiu ca trebuie sa deschid altfel o sa ma scoată cu forța de aici.
- Ce vrei?Încep sa strig la cel din fata ușii.
- Ce dracu e cu tine? Intra in casa neinvitat si începe sa se ia de mine.
- Cu mine,nimic!Încep eu sa ma bâlbâii.
- Ai înnebunit Liana! E o cocina pe aici,haine murdare,mancare stricata,pachete de tigari goale si multe sticle de bautura aruncate pe jos.
Ma prinde de mana si imi cere explixatii.
-De ce nu răspunzi la telefon?Ai tai își fac griji pt tine.- Ți-am spus ca nu ma interesează de nimeni, pleacă si lasa-ma in pace,pot fi fericita si fara tine!
M-ai văzut,trăiesc,acum pleacă!Încep sa strig la el.- Tu ai renunțat la noi!Acum ai face bine sa ai grija de tine,nu vreau sa se întâmple ceva cu tine astfel nu m-aș ierta niciodată.
Acum hai sa facem curat pe aici, după mergem sa mâncam ceva.
Si ai face bine sa renunți la băutură.Nu ii mai zic nimic pentru ca ochii mi se intuneca,iar picioarele mi se înmoaie.
Nu stiu ce s-a întâmplat cu mine, stiu doar ca m-am trezit intr-o camera de spital.
Trebuie sa recunosc ca am exagerat si nu am avut deloc grija de mine in ultimul timp.- Ești bine iubito,nu îți face griji eu sunt aici alaturi de tine.M-ai speriat atât de tare!Nu stiu ce as face fara tine.
Îmi prinde mana,intre mâinile lui puternice si o săruta, apoi o aseaza pe obrazul lui,iar cu cealaltă îmi mângâie obrajii palizi.- Îmi pare rău!Îmi pare rău ca nu am reușit sa fim împreună, si îmi pare rău pt ca mi-am distrus propria viață.Ii spun lui David in timp ce lacrimile îmi cad pe obraji.
Ma simt vulnerabila in momentul ăsta, iar prezenta lui îmi face atat de bine.- Nu plânge iubito! Îmi șterge lacrimile si ma săruta.
Între timp apare si doctorul cu rezultatele analizelor.
David vrea sa plece din salon dar doctorul ii spune sa stea.- Doamnă Rey trebuie sa va felicit pt sarcina.Da,sunteți însărcinata in doua luni,dar trebuie sa aveți grija de sănătatea dvs,nu va alimentați cum trebuie si aveți grijă ce băuturi consumați.Trebuie sa mai stați sub supraveghere câteva zile si inca o data felicitări!Ne spune doctorul apoi se retrage,iar eu îmi mângâi burtica, nu pot sa cred ca tot ce mi-a spus.Am fost atât de proastă încât nu mi-a dat seama de ce ma simțeam atât de rau ,mai ales dimineața.Si întârzierea menstruației....Liana este femeie!Trebuia sa îți dai seama de toate astea, mai ales ca ai mai fost însărcinată. Îmi spun in gând.
- Ai auzit iubito?Voi fi din nou tata.Îți mulțumesc!
Imi spune David fiind foarte fericit la aflarea veștii, care ne-a luat pe amandoi prin surprindere.Nu ma gândeam la un copil,dar simt ca Dumnezeu m-a binecuvântat cu această veste frumoasă.
Am mai stat in spital câteva zile si am ascultat cu sfințenie fiecare cuvant al doctorului.
Știam ca trebuie sa renunț la băutură si sa nu mai fumez.
Trebuia sa ma hărănesc cat pentru doi si sa ma odihnesc destul de mult.David nu s-a dezlipit de mine si sincer nu stiu ce sa fac cu el.Oricât de mult il vreau lângă mine stiu ca are acasă o soție. Daca se poate numi așa!Si mai este si Olivia la mijloc.
Stiu ca Ingrid e o scorpie si o femeie foarte rea,așa ca ma îndepărtez de tot ce îmi poate face rău.
Decid sa plec după externare si nu spun nimic la nimeni.
Stiu ca trebuie sa fac toate astea pt copilul care creste acum in mine.
Stiu ca nu este corect fata de David,dar trebuie sa il ocrotesc de tot ce e rău.Nici eu nu stiu unde voi pleca si cel mai rău îmi pare ca nu am putut sa îmi iau rămas bun de la cel pe care il iubesc.
Ii las doar câteva rânduri așternute pe hârtie si sper sa ma înțeleagă.
De acum voi trai doar pentru copilul meu.Gata si prima parte a cărții.Va aștept cu continuare cărții si cu personaje noi.Va lup!
CITEȘTI
Liana(finalizată)
RandomAl doilea volum al poveștii Escorta. Liana o tanara de douăzeci și cinci de ani.Are viata la picioare,dar munca este pe primul loc. Primește cazul vietii ei,pe care trebuie sa il castige cu orice preț. Edan Rey ii cere sa se ocupe de un deținut,afla...