Pana la sfarsitul vietii!

2.5K 139 13
                                    

După un timp

Cea ma fericită zi din viață noastră!
Ziua in care am devenit in sfârșit doamna Grey,aceasta zi minunata care mi-a dăruit tot ce mi-am dorit atât de mult.

David a reușit sa scape de Ingrid,cu câteva luni in urma.
In sfârșit a ajuns acolo unde ii e locul,la un centru de bolnavi psihici.

Femeia a fost declarată nebuna,după ce a încercat sa ne omoare pe amândoi.

Din fericire eu m-am trezit la câteva zile după ce am fost împușcată,dar recuperarea lui David a durat mai mult.

Gemenii s-au pus si ei cu burta pe carte si au trecut clasa cu brio,au înțeles ca viață nu e tocmai frumoasă si ca trebuie sa lupți ca sa ai tot ce îți dorești.

Am suferit foarte mult,dar acum sunt cea mai fericita femeie de pe pământ.

Părinții mei inca nu sunt de acord in totalitate cu David, dar au invatat sa treacă peste.Cu Olivia a fost mai greu, dar timpul si dragostea noastră a făcut sa își recapete din nou zâmbetul pierdut.

Ziua a trecut cu foarte multe emoții,iar seara ne așteaptă pe amândoi cu foarte multe nebunii.

Il iubesc si ma iubește,iar asta este tot ce contează.
Cazul David Grey mi-a cucerit inima pt totdeauna, acea namila de om de care fugeam la inceput,a pus capac inimii mele.

Ma îmbrățișează si stiu ca nu o sa îmi mai dea drumul niciodată, nici atunci când moartea ne va despărți.

Îmi da jos rochia de mireasa,căzând jos pe podeaua rece.Dar cui ii pasa,când brațele lui sunt atât de calde si stiu ca o sa ma ocrotească mereu.

El este deținutul inimii mele si va locui mereu in inima mea.

Raman in lenjeria alba de matase,dar ma ridic încet din brațele lui.

Ii ating ușor buzele,dar nu il sărut,doar ma îndepărtez  incet de el.
Îmi dau drumul la coc si las parul sa îmi mângâie spatele.

Îmi dau jos sutienul,apoi chiloții minusculi ce îmi acopereau feminitatea si ii arunc in brațele sale.

El este îmbrăcat inca in costumul de mire,dar in câteva secunde scăpa de el.

Roșesc când ii vad penisul devenind prea mare in boxerii ce sau strâmtat imediat pe posteriorul sau obraznic ce îmi face cu ochiul inca de cand am intrat in dormitor.Il iubesc la fel de mult cum ii iubesc fiecare părticică din corpul puternic pe care il are.
Si totul este doar al meu,așa cum eu sunt doar a lui.

Este un bărbat puternic,dar pt mine nu contează mușchii pe care ii detine,ci inima care deja îmi aparține.

Ma prinde de fese si îmi ridica pricioarele in jurul lui.
Ma saruta nebuneste,asa cum doar buzele lui stiu sa o faca,iar ce urmează nu pot sa va mai spun,rămâne doar intre noi,(strict secret).

După doi ani

Suntem la fel de fericiti si ne iubim necondiționat. Ne certam adesea din cauza copiilor,dar ne împăcam întotdeauna in pat.
Băieții sunt mari,iar noi suntem si vom fi mereu familia ce ne-am dorit-o o viață întreagă. Cineva a avut grija sa șteargă toate acele amintiri urate care astăzi nu își mai au locul,si ne-a dăruit o fetiță minunata.
Kataleia este ce-a de-a treia minune a nostra,iar el va ramane mereu deținutul nimii mele.
Inima mea ii aparține,așa cum inima lui va dăinui mereu in inima mea!

                     Fin

Liana(finalizată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum