Dívka jakou ještě nepotkal

358 10 4
                                    

Mladá dívka s blonďatými vlasy a nádhernými oči šla v noci sama po ulici. Najednou se vedle ní objevil mladý chlap s vlasy barvy špinavé blond, modrozelenýma očima a se svalnatým tělem.

,, To se nebojíš chodit sama v noci po ulici, lásko?" Dívka se podívala na chlapa před sebou a zrychlila tempo, aby se otravného chlapa zbavila. Chlap ovšem šel za ní a objevil se před ní. Chytil ji za ramena a tím ji zastavil.

,, Neodpověděl jsi mi na otázku, lásko." Dívka se jen usmála, vzala ruku mladého muže a než se nadál klečel na kolenou s rukou za zádi a kdyby ještě dívka pohnula rukou, zlomila by ji.

,, Aby bylo jasno. Já se ničeho nebojím, ale bát by si se měl ty." Dívka ho pustila, usmála se a odešla.

Mladý muž byl touhle dívkou uchvácen. Nikoho takového ještě v životě nepotkal.

-----------------------------------------------------------

Následující večer šla mladá dívka se svými kamarádkami do baru. Nad barem byl název: Mikaelson's Bar. Dívky se posadili k jednomu stolu.

Před nimi se objevil chlap se snědou pletí.

,, Co si krásné dámy budou přát?" Dívka s hnědými, vlnitými vlasy se na něj usmála a objednala jim pití.

,, Třikrát bourbon." On úsměv oplatil a odešel.

Ze dveří se objevil další mladý chlap jehož očí byly upřeny na krásnou blondýnku. Trvalo mu deset vteřin, které mu připadalo jako deset hodin než se rozhodl jít za dívkami.

,, Ahoj, lásko." Pozdravil dívku.

Když dívka uslyšela ten sexy britský přízvuk jako minulý večer se otočila za jeho majitelem.

,, Zase ty." Muž se na to usmál.

,, No tak lásko, včera jsme se neshodli, už jsem na to zapomněl. Mohl bych znát tvé jméno." Dívka chvíli přemýšlela, ale nakonec mu ho řekla.

,, Caroline Forbesová." Natáhla ruku a on ji vzal a políbil.

,, Klaus Mikaelson."  Marcel přišel s jejich objednaným pitím.

,, Dnes je všechno na mě." Oznámil Klaus, mrkl na Caroline a odešel.

,, Odkud se znáte?" Zeptale se Bonnie, jakmile odešel zpět k baru.

,, Potkali jsme se včera v noci a já mu málem zlomila ruku." Dívky se zasmáli.

,, Je sexy." Řekla Katherine a koukla se zase na něj.

,, Mě spíše připadá otravný, ale jestli chceš je tvůj" Katherine jen zavrtěla hlavou.

,, Nemám šanci. Má oči jen na tebe." Dívky se zase zasmáli a dál pili.

-----------------------------------------------------------

Klaus se koukal na krásnou Caroline. Ta dívka ho okouzlila.

,, Odkud ji znáš?" Zeptal se ho Marcel, ale on si ani nevšiml, že na něj mluví. Pořád na ni koukal.

,, Země volá Klause." Zamával mu před obličejem, když mu zablokoval pohled na nádhernou Caroline.

,, Včera jsme se potkali a málem mi zlomila ruku." Marcel se na to zasmál.

-----------------------------------------------------------

Jak šel večer holky více a více pili. Caroline byla z nich nejvíce opilá. Katherine s Bonnie šli domů, ale Caroline se nemohla ani postavit. Když si toho Klaus všiml, šel za ní.

,, Pojď, lásko." Dal ji jednu ruku na nohy, druhou na záda a zvedl ji.

Taxi už stálo před barem, Klaus ji položil na sedadlo a sedl si vedle ní.

,, Kde bydlíš, lásko." Zeptal se jí, ale když nic neřekla, řekl řidiči taxíku svou adresu.

Taxi zastavilo před obrovským domem. Klaus vzal Caroline, odnesl ji do jeho bytu, položil ji na postel a políbil ji na čelo.

,, Sladké sny, lásko" Řekl a odešel si lehnout do pokoje pro hosty.

Ahoj.

Tady je první kapitola další nové knihy. Doufám, že se vám bude líbit. Aktualizace bude dvakrát týdně.

Nina

She Is Wolf Kde žijí příběhy. Začni objevovat