Kapitel 16

801 39 4
                                    

Tyler's perspektiv

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag såg mig själv i spegln, brun, svart och grå var jag, med klar blåa ögon, jag var, vacker, jag var så vacker! (Bilden!) Jag har aldrig känt mig så lycklig förut 'förutom när jag är med Taylor'! Jag försökte ställa mig upp men föll genast ner till golvet pågrund av alla smärtor, Taylor sprang fram till mig o hjälpte mig upp på alla fyra, jag gick skakigt mot spegeln med hjälp av Taylor, jag var så ovan att gå på fyra ben, fyra fötter. Bara av tanken att jag var en varulv fick mig att le så stort, jag började haja hur jag skulle gå på mina fötter nu, Taylor släppte taget om mig sakta, jag tog ett försiktigt steg framåt, ett till, ett till, omg ett till! Jag började precis öka tempot och ramlade direkt då, fuck! Jag försökte igen och igen, det gjorde så ont, men jag var för glad o upprymd för att sluta.
Jag kunde gå i normal tempo nu men jag såg jätte rolig ut, jag såg ut som om jag försökte gå upp för en trappa med jätte höga trappsteg, eller krola. det så skir kul ut säkert, eftersom Taylor garvade skit mycket och kommenterade hela tiden hur roligt jag gick, jag skällde, omg jag skällde, jag skällde en gång till, jag hoppade upp i luften landade på bak benen, glömde att ta imot med frambenen så jag slog hakan i golvet.... aj...
{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}
Jag hade ont i varenda muskel, aldrig känt något som har gjort så ont som det här förut, och det här kommer jag att få uppleva varje fullmåne tills jag har lärt mig behärska mig själv framför månen.
Jag låg hemma i soffan och glodde på Swefilmer ~ Teen Wolf , Scott såg söt ut, men Taylor är fortfarande bäst, jag skrattade åt hur de föreställde Varulvarna i Teen Wolf, hahaha herregud så ser vi inte ut! efter ett x antal episoder då började jag gråta som en idiot eftersom Derek dog, min favorit, den snyggaste! Jag spärrade upp ögonen, en svart varg rusade in i bilden, och skiftade till Derek! O M G!
- IIIIIIIIIIIIIII!!!!!! skrek jag sky högt, ett glass sprack lite, hjälp?!?!
Jag hörde någon rusa in till tv rummet, det var Christisn.
- ÅHH! Fy faan sluta! Du skrämde faan livet ur mig! jag trodde det hade hänt nått!
Jag kunde inte hålla mig så jag började fnittra, Christian är som min ålder bror, han är 21 Btw {Btw=Bara så att du vet)
Christian hoppade på mig och började kittla mig.
- A-Amen S-Slu-ta! skrattade jag fram och försökte putta bort honom med mina fötter.
{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}
- Tyler! Jag har tråkigt! Vad vill du ha för chips!?
- Vaaa?
- Ja, jag tänkte gå till ICA, vad vill du ha för Chips?
- Den är bara ... Jag kollade klockan på mobilen, 15:56 ... Fyra på på eftermiddagen, dessutom är det bara Torsdag!
- Och? vad vill du ha???
- ååååh du är omöjlig, jag vill ha Gröna Pringles och Dill dipp!
- Okej bra! då syns vi snart! han smällde igen ytter dörren efter jag sagt hejdå, låste, sedan hörde jag hans bil köra iväg, och jag kollade vidare på Teen Wolf.

Same AirTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon