Kapitel 29

425 30 0
                                    

🎊🎉🎈🎶🎁🎅❤️
Merry Christmas!
❤️🎅🎁🎊🎉🎈🎶

Tyler's Perspektiv

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag ska vi fira julafton med varandra och några vänner sedan ikväll ska jag och Taylor ut på en dejt! Ensamma på en picknick, under stjärnorna, dock ingen fullmånen.
Men det kommer bli perfekt!

Jag gick och byte om till lite mysiga kläder, vi ska liksom inte ha världens fest utan vi ska liksom ha ett mysigt firande med varandra och några vänner.

Dörrklockan plingade till.
- Jag tar det!! Ropade jag och skuttade fram till dörren, där stod tre killar en i åtta års åldern och de andra två ser ut att vara gemlik ålder som Taylor och Christisn.
Jag öppnade dörren.
- Hej. log jag
- Hej, jag är Christians brott Andros och min son Mikael och det här är Christians och min bästa vän Simon. Sa Andors.
- Jaha vad kul, kom in. jag gjorde en ghest med handen att de kunde stiga in.

Jag stängde dörren och inte långt efter så ringde Dörrklockan igen, jag gick och öppnade.
- JENNA! Utbrast jag.
- Surprise Surprise bitch! Sa hon och vi kramade varandra.

{~~~~~~~~~~~~~~~~~~}

Vi satt allihopa i soffan, vi skulle öppna paketen nu.

Taylor är tomten i år, med hela krubbet, öl mage oxå med hjälp av en soffkudde.

- Det ända som är fel på tomten är..... sa Jenna och kollade på Taylor från topp till tå.
Jag kollade på henne med en blick som säger 'Vad?!? Vad är fel???'
- Att han bär kläder. sa hon och vi båda börja gap skratta och de andra o rummet bara glodde på oss och fatta inte ett skit.

{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}

Efter att gästerna hade gått så byte jag och Taylor om till varmaste kläder, tog picknick korgen o filten.

Vi gick längst skogs vägen ut till våran klippa, där jag blev varulv, där vår första kyss var.

Jag log, jag älskar honom verkligen, allt han gör för mig är otroligt.

- Varför ler du? Frågade han med ett lika stort leende som mitt.
- Jag tänker på dig, Vrf skulle jag annars le? Flinade jag.
Jag kramade om mig och kysste min panna mjukt.
- Älskar dig. viskade han mot mitt hår.
- Älskar dig oxå. log jag mot hans axel.

Vi satte oss på filten.

Same AirTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang