Kapitel 15

778 38 1
                                    

Tyler's perspektiv

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag ligger sjuk i min säng, yey, enda sedan bettet för ungefär en vecka sen har jag legat hemma med kramper, sjukt hög feber och faktiskt är jag sugen på blod, färskt blod, Taylor förklarade för mig varför jag är så sugen på blod, det är liksom ett straff från 'modernatur' eftersom vi är en styggelse tydligen så får vi varulvar straff för att vi BLEV OFRIVILIGT BITEN OCH NU ÄR JAG, K SNART ÄR JAG EN VARULV! Det här är en del av processen oxå, humör svängningar alltså. Mamma vet såklart inte nått om det här, hon vet inte ens att jag är sjuk och hemma från skolan, om hon skulle veta skulle hon bara skicka mig till sjukhuset för att ruttna där utan någon hjälp som faktiskt hjälpte mig.
- Hej buhhh oj. fick bara Taylor ur sig när han kom in till mitt rum med en röd stor blodig kött bit, det är var jag äter för att få ner blod törsten, dessutom äter jag så jävla mycket oxå, förr åt jag liksom två mackor till frukost nu äter jag typ 7 stycken mackor, 2 äpplen, 1 tallrik flingor och dricker 1 liter vatten, mycket va? Bara för att jag är varulv äter jag upp en elefant typ!
När jag tänker efter har jag inte snackat med Jenna på typ 300 år, hon tror säkert att jag är död! omg!
- JENNAAA! MOBIL NU! NU! NU! NU! AKUT SITUATION! MOBIIIIL! Skrek jag åt Taylor. Han hoppade till återfick balansen på tallriken i sista sekund sedan satt han ner den hos mig.
- Ät medans jag letar efter din mobil! befall han mig.
Jag suckade och tog en tugga av den möra blodiga, mmm, Oxe? mmmmh! gott! fuck jag har käkar upp allt, suget på blod sjunket lite men min mage kurrade och jag la händerna på min mage.
- Fortfarande hungrig. stönade jag och la mig ner på sängen.
Taylor kastade mobilen på min mage.
- Ouhff! aj tack då!
- Varsågod!
Han tog tallriken och gick nerför trappan igen, han kom sedan upp strax där efter med en till blodig kött bit och la den vid mins fötter, jag satte mig upp med ett ryck kastade mig sedan över maten och slukade upp den lika fort som den förra, likadant med den 4 andra, gott gott gott!
- Mätt? frågade Taylor när jag hade käkat upp Min 7:de.
- mmmh! svarade jag och fölk bak på sängen, jag är faktiskt så mätt man kan vara för tillfället!
Jag tog upp min mobil och började ett långt samtal med Jenna.
{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}
Det är fullmåne idag, jag ska skifta för första gången och Taylor har rent utsagt panik som en pappa på bb nä hans bäbis har fastnat när den egentligen ska ploppa ut och se den nya världen.
Klockan hade slagit 04:27 och jag låg fortfarande och skrek av smärtorna när benen knäcktes långsamt, jag hade faan legat såhär i ungefär 5~6 timmar!!
Mina skrik liknade mer som ylande nu! jag kände hur omänskligt mina ben o armar satt, mitt skinn blev mörkare sedan började hår att växa ut snabbt, jag kände hur en svans växte ut alltså inte smärt fritt utan det kändes som om någon drog ut min ryggrad! Jag fick en nos, tassar, klor, svans, hår på hela kroppen, nya ögon o öron, jag såg färger fortfarande, jag trodde djur var färg blinda.
Jag kollade mot den stora spegeln i mitt rum, där såg jag mig själv ...

Same AirWhere stories live. Discover now