Tyler's perspektiv
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vi hade satt oss på planet, vi hade åkt ungefär halva tiden nu alltså tre timmer, och jag sitter mellan Taylor och Christian, för de skulle bara fejk bråka o göra en massa höga ljud = Jag kommer skämmas över dem.
- Faan vad kul det kommer bli! utbrast Taylor.
- Jag vet, bästa är ju att vi kommer dit en timme innan frukosten ungefär oxå. Svarade Christian.
Vi åkte på natten så vi skulle komma till Kanarieöarna vid typ fem sex tiden, eftersom vi ska åka buss i någon timme eller två när vi har landat.
- Schhhhh! Schade jag dem och la mina händer på deras munar, de kollade på varandra och jag kände att mina händer blev våta. Iiiuuuu! vad barnsliga ni är! la jag till och drog bort mina händer från deras munar, de skickade på mina händer! Jag torkade av deras saliv på deras knän.
De brast ut i skratt och jag skämdes för att de skrattade så högt.
De gav varandra en high~five.{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}
Christian's perspektiv
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag kollade ut genom fönstret medan Tyler sov lutandes mot min axel, Taylor sov med huvudet riktat upp mot taket, som en gammal gubbe, haha.
Jag kände att mina ögonlock blev tyngre o tyngre och jag somnade lutandes mot fönstret.{~~~~~~~~~~~~~~~~~~~}
Jag vaknade med ett ryck, hela planer dunkade till och det gjorde vist Tyler och Taylor oxå eftersom vi flög upp och kollade med ren panik på varandra.
- Vi landar bara. Sa en gammal tant med hemskt irriterande röst framför oss.
- aha okej. log Taylor.
Vi alla slappnade av och kollade ut igenom fönstret, vi åkte på landnings banan och allt utanför flög åt sidan. Pretty cool!
Planet saktade ner och tillslut stannade den, människorna klappade händerna runt omkring oss. Efter någon minut så var alla uppe på fötter och plockade ut deras handbagage, vi kollade på varandra.
- Era/dina ögon lyser! Utbrast vi tyst åt varandra, omg, shit!
Ett litet barn kollar på våra ögon och drar i sin mamma i ren panik, pekar på oss, Jag kollar ut från fönstret och i ren panik kysser Tyler Taylor med stängda ögon.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tyler's perspektiv
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Det är fult att peka Samir. Sa mamma, och drog med ungen där ifrån. jag hoppade upp kollade ner i golvet med kisande ögon och tog vårt handbagage.
- Solglasögon nu! Sa jag medan jag rotade fram ett av mina par, och satte på mig dem, samma gjorde Gubbsen.
- Det måste vara tryck skillnaderna. viskade Taylor till oss när vi gick mot utgången, tyvärr så fanns det inga sånna där tunnlar man brukar försvinna in i utan vi var tvungna att gå ner till asfalten på banan.
- mmm! svarade både jag och Christian ogillande.Vi gick ner för trappan.
- We are bak bitcheees!!!! ropade Tyler när vi kom ner på asfalten.
Alla vände sig runt och kollade på Tyler.
Jag och Christian blev förvånade men började garva och Tyler oxå.Efter att vi hade tagit våra väskor så gick vi mot buss numer tre, som 'Fritidsresor' damen sa att vi skulle till, vi åkte med flygbolaget Fritidsresor alltså.
Vi satte oss på bussen och åkte i ungefär i en och en halv timme innan vi kom fram till 'Blue Beach Hotels' som är vårat Fem stjärniga hotel! Weeey!
YOU ARE READING
Same Air
WerewolfEn vecka efter Tyler's 16 årsdag så hittar hon en gigantisk men väldigt skadad varg mitt ute i skogen, hon tar hem vargen och sköter om den. Var det verkligen en sån bra idée? Bok 1 - Same Air Bok 2 - New Born Human Bok 3- Full Moon Bok 4- Moon Raise