Jag vill börja med att säga JAG ÄLSKAR DIG JOHANNAPIHL!
Tack så sjukt mkt för att du gjorde detta kapitel, jag skulle seriöst inte kunnat fixa detta utan dig så tack tack och tack ännu en gång Johanna! Löv u!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tyler's perspektiv
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
‼️ Varning för känslig ‼️
‼️läsare, det här kapitlet‼️
‼️ kommer vara sexuellt ‼️Christian tryckte upp mig på väggen intill dörren vilket fick tavlorna att fall till marken.
Våra läppar var ihop pressade och kyssen var het och behövande.Det var en konstig känsla i min mage då hans händer började vandra ner för min kropp. Jag kunde känna hans andedräkt mot min hals då vi slutade kyssa varandra. Han började bita mot huden och jag stönade då det började pirra i min mage.
Hans händer greppade tag om min rumpa och snart var jag uppe i luften.
Han höll om mig och mina händer greppade ett hårt tag om hans hår.Vi höll på sådär ett tag, grovhånglade, tills Christian tyckte det var dags att byta ställning och snurrade runt oss och släppte ner mig på sängen bakom oss.
Han låg över mig men höll sig uppe med sina händer så han inte skulle mosa mig under honom.
"Jag älskar dig," stönade han vilket fick mitt hjärta hoppa över ett slag. Visst, jag var lika stup full som han, men det fick mig ändå att reagera."Älskar dig också," mumlade jag efter han reste på sig. "Den här måste bort," sa han med ett flin. Han drog tag i min tröja och den delade sig i två bitar. Jag ska bara ignorera att det var min älsklingströja.
"Och den här med," fnissade jag och drog av honom sin egen tröja. "Du är så vacker," mumlade han och man kunde lägga märke till att han var full då orden inte kom ut rätt.
Det lät mer som 'Duew so valcker'.Mina ögon vandrade över till hans bröstkorg så fort tröjan var veck. Snacka om magrutor...
"Gillar du var du ser?" Frågade han retsamt. "In your dreams,"
"Skulle gilla se dig i mina drömmar..."Jag skrattade åt honom när han lät så fånig, men hans läppar placerades över dom istället.
Hans händer vandrade ner till mina byxor och fick på något sätt av med dom samtidigt som vi kysstes.
Jag stönade då han knådade mina bröst. Men tillslut tröttnade han på det och drog ner sina egna byxor. När han hade stigit ur dom tog han tag om mig och kastade upp mig längre in på sägen så jag kunde ligga rätt.
Vi var tillbaka till att kyssa varandra.
Men mina trosor var nu av och så var min bh.
"Nä, det här duger inte," sa jag och reste mig halvt upp. Jag tog tag om hans kalsonger och drog ner dom.Han stönade och la sig över mig igen.
Han drog täcket över oss och såg till att jag låg med huvudet på en kudde."Redo för de?" Frågade han och jag nickade.
"Svara med ord," sa han."Ja. Jag är redo." Svarade jag.
Hans topp var nära min ingång och jag drog ett djupt andetag.
Han stötte in i mig så hårt. Det kändes som om jag tappade medvetandet för en stund.Min mun formades till ett 'O' och det annars tysta rummet fylldes med våra stön.
"Jag älskar dig," påminde han mig samtidigt som han stötte ut igen och tillbaka in lika hårt som första gången. Det kändes som om jag inte kunde formulera några ord just då.
Istället drog jag ner hans huvud till min mun och jag kysste honom.
Jag var så nära att komma, och jag visste att han också var det då han började bli tröttare."Jag är så nära," pustade jag ut.
"Mmmm." Hummade han. "Jag m-med,"Den där känslan i magen blev bara starkare och det kändes som om jag var i himmelriket. Detta var inte bara sex som fulla, utan vi älskade. Det var jag säker på. Det och att jag kommer ha världens värsta dag imorgon.
Huvudvärk, och svårt att gå. Så jag kan ju lika gärna stanna kvar i sängen under hela dagen.
Jag stönade högre än förut och skrek hans namn då jag kom. Christian gav ifrån sig ett frustande ljud och kom strax efter.
YOU ARE READING
Same Air
WerewolfEn vecka efter Tyler's 16 årsdag så hittar hon en gigantisk men väldigt skadad varg mitt ute i skogen, hon tar hem vargen och sköter om den. Var det verkligen en sån bra idée? Bok 1 - Same Air Bok 2 - New Born Human Bok 3- Full Moon Bok 4- Moon Raise