~ Bölüm 1 ~

43 4 0
                                    

Merve

Her zamanki gibi bugün akşam da Eda ile beraber bara gidiyorduk. Arabayı kullanan ben, yanımda oturup siyah, kısa gece elbisesine uygun olsun diye gümüş küpe takansa Eda'ydı.

Eda'nın elbisesi

Merve'nin elbisesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merve'nin elbisesi

Bugün de eğlenecek bize yavşayan pisliklerin işini bitiren korumalara aylık para ödeyecektik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün de eğlenecek bize yavşayan pisliklerin işini bitiren korumalara aylık para ödeyecektik. İçimde bir his vardı ve pek iyi şeyler olacak demiyordu.

Arabayı park etmek istemedim ve kapının önünde durup aşağı indim. Bana ne olduğunu anlamak istercesine bakan Eda'yı es geçerek valeye seslendim;

M= pişt gel şu arabayı park et bir yere hadi.

Başını öne eğerek koşan valeye bakmadan anahtarı fırlatarak Eda'ya döndüm.

M= Inecek misin yoksa vale ile kanka mı olmak istersin bebeğim?

Soruma karşılık elindeki ruju dudağından çekerek konuştu.

E= Dalga mı geçiyorsun? Tüm eğlenceyi kaçırayım mı? Asla!

M= pff ne eğlencesi? Bize yavşayan düşük kaliteli malları kast ediyorsan, evet haklısın bunu kaçırma

E= eh hadi gidelim.

Diyerek beni kolumdan çekiştirmiş ve o iğrenç kokulu yere sokmuştu. Neden evde içmiyor da buraya geliyorduk ki? Al sana merak edilecek bir şey.

Hızlıca barmenin yanına ilerleyerek Eda'yı da yanımda sürükledim. Barmenin kulağına eğilip beni duymasını sağlamaya çalışaraktan içki istediğimi söyledim. Ama duymadı.

Ulan şu orospular dans etsin diye müzik açıyorsunuz biz içki alamıyoruz.

M= ŞU MÜZİĞİ KAPATIN LAN!

Diye bağırdığımda hem müzik kapatılmış hem de bardaki herkes bize bakmıştı.

M= Ne bakıyorsunuz? Hiç mi müzik sevmeyen biri görmediniz!? Önünüze dönün cenazeniz çıkmasın burdan!

Sarışın= Sürtüğe bakın hele cenazemiz çıkacakmış ahahah güleyim de boşa gitmesin

Sarışın bir kız söylediklerinin karşılığını canı ile ödeyeceğinden habersiz bir şekilde konuşarak benim sinirlerimin gerilmesine sebep olmuştu.

M= Sarı çiyan hanfendi ben sizi gebertmeden intihar etmek için 10 saniyeniz var. Bir, iki, üç, dö-

Sarışın= hadi ya çooook korktum işe bak! Gören de Dünya'nın en büyük mafyalarından biri sa-

M= Bingo! Tam üstüne bastın güzellik. Tanışalım istersen, ben Merve namı değer ölüm çiçeği...

Sarışın= Ne? Ö-ölüm çiçeği mi!?

M= Ne oldu tatlım tırstın gibi, ne dersin?

Eda benden önce kızın kolunu çevirmiş ve karnına tekme atarak;

E= hadi canım birini bulalım da siktir git burdan!

Demişti. Ben pek takmadan dersini aldığını düşünerek barmene dönmüş ve içkimi sipariş etmiştim.

M= şşt DJ bence müziği biraz kısık sesle aç birbirimizi duyamıyoruz burda

Diyerek korkuyla bekleyen DJ'e seslendim. Herkes tekrar kopmaya başlamış ve çoğu kişi de bara toplanmıştı. Bu Eda'nın bilmem kaçıncı bardağıydı ve hala içmek istiyor gibi görünüyordu.

M= Eda yeter bebeğim eve gidelim hadi.

E= Yaaahh bana karışma! Ben iç-içecem sen içme

Ayy Eda o kadar sarhoş olmuş ki yanakları kıpkırmızı olmuş.

M: aşkım gel bir lavaboya gidelim de bari elini yüzünü yıka, kendine gel

E: tam-tamam

Kekeliyor bir de şirin şey. Kolundan tutarak lavaboya yönlendirdim.

Eda'yı lavaboya soktuktan hemen sonra kendimi dışarı atarak barmene ne kadar ödemem gerektiğini sordum.

-250 lira efendim (attım)

Parayı uzatarak "al" dedim ve o parayı alır almaz arkamı döndüm, keşke dönmeseydim!



Yer Altı Dünyasında AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin