💛⭐
-
Baekhyunee: gidelim mi artık?
Real_pcy: tamam bebeğim kalkacağım
Neden acele ediyosun?Baekhyunee: Seni deli gibi öpmek istiyorum.
Çok aşırı şirin duruyorsun şu an.
Chanyeol seni yerim
Of
Hadi kalkalım ya
Sana gidelimReal_pcy: Sen de öyle :)
Bana mı :)
Kalkalım bitanem hemen.Baekhyunee: ben yapınca değil de
Sen yapınca korkutucu oluyor..Real_pcy: Neden .d
Baekhyunee: Dlxldöxpaöğxöwpxmwpc
Neyse neyse
Yok bişey*
Chanyeol ayaklandığında aynı zamanda Baekhyun da kalkmıştı. Üyelerle vedalaştıktan sonra Chanyeol'e geçmişlerdi. :)
"Bir şeyler içmek ister misin?" Chanyeol, etrafa merakla bakan miniğe baktı.
"Yok.. içtik zaten. Otursana" Baekhyun kafasını kaldırarak bakıyordu. İçten bir gülümseme sundu sevdiğine zaten her anını dikkatle izliyordu hafızasına kazımak için. Chanyeol oturunca karşısındakine baktı ve o da gülümsedi. Sol elini kaldırıp Baekhyun'un yanağına dokundurup okşadı. Açıkçası biraz tereddütlüydü ten temasından hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyordu. Baekhyun kedi gibi kafasını o yöne yatırınca bunu anladı.
"Kedi gibisin" Nefesini vererek güldü. Bir kaç dakika öyle kaldılar. Sessizlik odaya hükmetmeden Chanyeol tekrar konuştu.
"Herkesin içinde neşelisin, benimleyken neden sessizleştin.."
Bir kaç saniyeliğine Baekhyun gözlerini açtı ve ona baktı yüzündeki gülümsemesi asla gitmemişti.
"İnsan en çok sevdiğinin yanında susarmış. Chuck Palahniuk öyle der."
"Bu sözün devamı da var ama. Kimin yanında susuyorsa en çok onunla konuşmak istermiş"
Chanyeol yumuşak yanakları okşamaya devam ederken gülümsüyordu.
"Ters köşe oldu bu." Baekhyun güzel bi gülüş bahşetti. Karşısındaki o an gülüşünden öpmek istedi. Sonra sessiz kalıp izlemeye devam etti.
Baekhyun'un kafası aşağı doğru olduğundan eliyle çenesinden yukarıya kaldırdı.
Tam şu an yapışsalar oturacak iki yapboz parçaları gibi duruyorlardıMinik beden hafif loş olan ışıkta sözde sevgilisinin yüzünü izlemeye devam etti.
Açıkçası karşısındakinden hamle bekliyordu. Chanyeol öpmek için yaklaştı artık burunları da birbirine değiyordu.
Lakin Baekhyun gözlerini kapattığı anda geri çekildi.
Küçük olan bir an afallayıp karşısındakine baksa da bozuntuya vermeyip boğazını temizledi."Uyumak ister misin?"
Ve Chanyeol o anı bozduğuna şahit olduğu soruyu yöneltti.
Odayı baekhyunun şirin kahkahası doldurunca gergin ortam kalmamıştı.
"Tamam. Uyuyalım"
Gülerek konuşunca Yeol'de kendini tutamayıp gülmüştü.
~~~
geç gelen ve üstüne kısacık minnacık bir bölüm bırakıyorum
devamı hemen gelecek ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
just fanboy《chanbaek》Texting
Hayran KurguBana bunu yapmamalısın Chanyeol. Sadece fanın olarak kalmalıyım.. 12.08.2019